Mietin
Onko joku syy huonoon oloosi, vai onko voimat vaan kertakaikkiaan loppu? Haaveiletko enää mistään, mikä tekisi sinut onnelliseksi?
Etkö sä halua antaa lapselle edes muistoa äidistä? Hän on vielä niin pieni ettei hällä aikuisena oo yhtä ainutta muistoa omasta äidistään jos ny lähet. Se voi kalvaa syvältä.en tahtoisi lapselleni tuskaa.. mutta musta ei vaan enää ole elämään.. en jaksa mitään,enkä tahdokaan enää jaksaa.. lapseni on reilun vuoden ikäinen,ei hän minua niin muista ja jää kaipaamaan.. hänen on hyvä isällänsä
Sä et ole reilu, et ole edes hakenut apua!!!olen pienen lapsen yksinhuoltajaäiti.. minulla on ollut masennusta niin kauan kuin muistan enkä koskaan ole siihen apua pyytänyt..
miljoonasti haleja!! Ihanaa että voit paremmin..Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22782832:Puhun nyt omasta kokemuksesta. Yritin itsemurhaa vuosi sitten, olin onnekas, ainoastaan kävelykyky meni. Aluksi olin aivan rikki ja halusin vaan nopeasti pois sairaalasta ja yrittää uudestaan. Mutta nyt vuotta myöhemmin, edelleen pyörätuolissa, olen onnellisempi kuin moneen vuoteen
Se miten olen katsonut vierestä myös lapsen selviytymistä tästä elämän muutoksesta, on sellainen mitä en toivo kenellekkään. Ja voin vaan kuvitella mikä se tuska olisi ollut jos olisin onnistunut :'(
Ole kiltti ja hae apua, vielä ei ole myöhäistä! :hug:
Ihanaa että kaikki on nyt hyvin!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22782832:Puhun nyt omasta kokemuksesta. Yritin itsemurhaa vuosi sitten, olin onnekas, ainoastaan kävelykyky meni. Aluksi olin aivan rikki ja halusin vaan nopeasti pois sairaalasta ja yrittää uudestaan. Mutta nyt vuotta myöhemmin, edelleen pyörätuolissa, olen onnellisempi kuin moneen vuoteen
Se miten olen katsonut vierestä myös lapsen selviytymistä tästä elämän muutoksesta, on sellainen mitä en toivo kenellekkään. Ja voin vaan kuvitella mikä se tuska olisi ollut jos olisin onnistunut :'(
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22782832:Puhun nyt omasta kokemuksesta. Yritin itsemurhaa vuosi sitten, olin onnekas, ainoastaan kävelykyky meni. Aluksi olin aivan rikki ja halusin vaan nopeasti pois sairaalasta ja yrittää uudestaan. Mutta nyt vuotta myöhemmin, edelleen pyörätuolissa, olen onnellisempi kuin moneen vuoteen