Huomenta! Loma loppuu, huomenna töihin!!

EI ei ei!!! No ihan kivaa mennä töihin, no ens viikolla 3 päivää töitä ja sit pitkä viikonloppu :D :D. Kenellä muulla alkaa huomenna työt loman jälkeen? Fiilis : / vai :) ?
Saas nähdä millä fiiliksellä poika lähtee päiväkotiin, on nimittäin poikakin nauttinu kotona olosta ;) :xmas:

Meillä tyttö menee huomenna eskariin taas ja eilen alkoi kauhee kitinä "en mä haluu mennä, miks en voi enää lomailla?" :D Itse olen eläkkeellä joten mulla ei työt ala, ellei kaiken maailman fysioterapioita jne lasketa mukaan :D

Eli tytön mielestä :(

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22799380:
Meillä tyttö menee huomenna eskariin taas ja eilen alkoi kauhee kitinä "en mä haluu mennä, miks en voi enää lomailla?" :D Itse olen eläkkeellä joten mulla ei työt ala, ellei kaiken maailman fysioterapioita jne lasketa mukaan :D

Eli tytön mielestä :(
Tampereella alkaa eskari vasta 10. päivä kuten koulutkin :)

"diiduska"
Huomenna minäkin töihin ja ihan hyvillä mielillä olen. Tylsistyttää jo tää kotona kökkiminen, nimittäin johan tässä on laiskoteltu marraskuun alusta :D
Ainoo mikä vähän jurppii, on et se on seuraavanlainen 3päivää, 1vapaa + 2puolittaista, fain thänks... + mies saa lomailla vielä viikon...

Yhteistyössä