Hakutulokset

1. A

*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Carda miks sulla on lasten disperiinit käytössä?
  2. A

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Mut saa poistaa kokonaan listoilta. Alkaa käydä liian kovasti mielenpäälle tämä lapsen yritys, että nyt pidän taukoa palstailusta. En vaan jaksa käydä läpi samanlaista yritystä kuin esikoisen kanssa.
  3. A

+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Mut saa poistaa kokonaan listoilta. Alkaa käydä liian kovasti mielenpäälle tämä lapsen yritys, että nyt pidän taukoa palstailusta. En vaan jaksa käydä läpi samanlaista yritystä kuin esikoisen kanssa.
  4. A

Tervetuloa kaikille uusille. Täällä mennään kp 28/26-28. Aamulla tein apteekin oman testin ja tulos oli nega. Mulla on kierrot pillereiden lopetuksen jälkeen ollut 26. Koko viikon on ollut sellainen olo että menkat alkaa, vatsa on kipea mutta mitään verta ei ole tullut. Nyt näyttää siltä kuin...
  5. A

Onnea kaikille plussanneille!!! Täällä kp 28/26-28. Tein aamulla apteekin oman testin ja oli nega. Koko viikon ollut sellainen olo että menkat alkaa, mutta ei. Mulla on aina ollut säännöllinen kierto joten ihmetttään kun ei ole menkat vielä alkaneet. Pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot...
  6. A

Pikaisesti vaan tulin ilmoittamaan että hengissä ollaan. Oviksen aikaan sairasteltiin koko porukka. Peitot kyllä heiluivat, mutta epäilen kuumeen pilanneen kiinnittymisen jos edes olisi sattunut hedelmöittymään. Eli uutta kiertoa odotellessa... Onnea uusille plussanneille!!! Ja pahoittelut...
  7. A

Pikaisesti vaan tulin ilmoittamaan että hengissä ollaan ja mulla menossa kp 20/26-28. Oviksen aikaan sairasteltiin koko porukka. Peitot kyllä heiluivat, mutta epäilen kuumeen pilanneen kiinnittymisen jos edes olisi sattunut hedelmöittymään. Onnea uusille plussanneille!!!
  8. A

+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Mulle voi laittaa kp 2/27-29 ja yk 3.
  9. A

Täällä kiertopäivä 2 eli menkat alkoivat sunnuntaina kierto oli 27 päivää eli ilmeisesti mun kierto on suunnilleen yhtä säännöllinen kuin ennen esikoista. Pakko myöntää että pettynyt olo on tietysti ja ilmassa on orastava pelko siitä että uutta vauvaa saa "tehdä" vaikka kuinka kauan ja stressi...
  10. A

Onnea plussanneille ja pahoittelut niille kenelle täti on tullut kylään. Toivottavasti eritoten ILOKSI saisitte nyt plussan!!!!!! ON: meillä oletettu ovis hyödynnetty tehokkaasti joka toinen päivä taktiikalla. Alkuviikosta pitäisi menkat alkaa ja varmaan alkavatkin. Raskausoireita mulla on...
  11. A

pahoittelut kaikille joilla yritys jatkuu. Etenkin niille kenellä yritystä on takana jo kauan kuten MT79 on kamalaa pettyä kerta toisensa jälkeen. Meillä meinaan esikkoa tehtiin melkein vuosi ja joka kerta tuntui vaan kamalammalta kun menkat alkoi... ON: meillä oletettu ovis hyödynnetty...
  12. A

Täällä tulee tekstiä niin ettei ehdi pysytellä mukana kun ei millään joka päivä ehdi lukemaan. Itsellä alkaa ovis olla kohta varmaan käsillä. Jonkun laskurin mukaan se olisi tiistaina mutta tänään on jo kiertopäivä 13 joten luultavasti ovis on ennen tiistaita. Eilen oli peittojen...
  13. A

onnittelut uusille plussanneille. Täällä tulee tekstiä niin ettei ehdi pysytellä mukana kun ei millään joka päivä ehdi lukemaan. Itsellä alkaa ovis olla kohta varmaan käsillä. Jonkun laskurin mukaan se olisi tiistaina mutta tänään on jo kiertopäivä 13 joten luultavasti ovis on ennen...
  14. A

Onnea uusille plussanneille :heart:
  15. A

+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Mulla alko vuoto tänään eli tasan neljä viikkoa minipillereiden lopettamisen jälkeen, menipä siinä kauan että alko tyhjennysvuoto. Eli mulle saa laittaa kp 1/28-30.
  16. A

Täällä sitten alkoi tänään vuoto tasan neljä viikkoa minipillereiden lopettamisen jälkeen. Eli mulla kiertopäivä 1/28-30. Jotenkin pettynyt olo vaikka en mitään ihmettä odottanutkaan. Enkä mä ajatellut nytkään mitään stressiä tästä lapsenteosta ottaa eli en ota mitään ovistikkuja käyttöön enkä...
  17. A

Mulla tulee huomenna 4 viikkoa minipillereiden lopettamisesta ei vieläkään vuotoa. Olikos se teddybear joka kanssa lopetti minipillerit, millon sulla alko vuoto? Viikon ajattelin vielä kärvistellä ja sitten aikasintaan testaaan. Pahaolo mulla muka on mutta laitan senkin mielikuvituksen piikkiin.
  18. A

Mulla tulee huomenna neljä viikkoa minipillereiden lopettamisesta eikä vuotoa vieläkään. Viikon vielä odotan vuotoa ja jos ei ala niin sitten testaan. Mulla on olevinaan pahaolo, mutta laitan sen mielikuvituksen piikkiin.
  19. A

**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Jaaha täälläkin ollaan palattu mökiltä sivistyksen pariin. Meillä on mökillä niin hidas netti etten siellä pahemmin viitti edes netissä käydä. ONNEAniiskunenä plussasta. Tatkattu mulla on tullut kokoajan imettämisen lopettamisen jälkeen maitoa tisseistä kun rutistaa. Imettämisen olen...
  20. A

ONNEA JA KAIKILLE UUSILLE PLUSSANNEILLE ja pahoittelut niille kenellä on vuoto alkanut :hug: Erityispahoittelut Manzulle varmasti tosi kamalaa kun on ensin plussannut ja sitten alkaakin vuoto, eli suuret pahoittelut keskenmenosta :hug: ON: mulla on kolme viikkoa minipillereiden...

Yhteistyössä