Hakutulokset

1. A

**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Oikein paljon onnea uusille pluissanneille. Mulla tosiaan on 2,5 viikkoa siitä kun lopetin minipillerit ja nyt on sellainen olo että menkat alkaa just. Menkkamaista kipua on ja muutenkin sellainen olo että kohta lorahtaa. Ollaan oltu melkein viikko mökillä ja ollaan edelleen. Seksiäkin on...
  2. A

+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

oho, onpas täällä käyty ikävää keskustelua. Itse en halua lähteä tätä sen enempää purkamaan, mutta sen haluan sanoa että mielestäni meidän tehtävä on antaa toisillemme vertaisitukea eikä lähteä toisia sättimään. Jos toinen kokee raskautuneensa ja saaneen keskenmenoni niin meidän tehtävä on tukea...
  3. A

Ai niin ja se gynejuttu. Mä käyn gynellä perhesuunnitteluneuvolassa, siellä on aivan ihana palvelu! Eihän siellä mikään oikea gynekologi ole ronkkimassa vaan terveydenhoitaja ja tarvittaessa lääkäri.
  4. A

PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!!! JA PAHOITTELUT NEGAN SAANEILLE SEKÄ NIILLE KENELLE TÄTI ON TULLUT KYLÄÄN :( pössi toi on kova paikka miehelle toi spermatesti, vaikka se sen saitkin kuulostamaan hauskalta :laugh: Lapsiluvusta mä en osaa sanoa mikä on se meidän lapsiluku. Luultavasti...
  5. A

+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Macy Gray kiitos kun lisäsit mut listoille. Ja osaanottoni kuolemantapausten johdosta :hug: shiny kannattaa varmaan soitella kotikaupunkisi perhesuunnitteluneuvolaan. Sieltä varmasti saat lähetteen raskaustestiin sekä apua pitkään kiertoosi. ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Kristen tsemppiä...
  6. A

koiramamma mullakaan ei ole mitään valtavaa vauvakuumetta. Mulla ei ole koskaan vauvat herättänyt mitään valtavia tunteita, vaan enemmänkin taaperot ja isommat lapset. Mä tykkään lapsista ihan mahottomasti mutta vauvoista en niinkään, jos tiedätte mitä tarkoitan. Olis mahtavaa kun saisi heti...
  7. A

ONNEA PLUSSISTA MEEPILLE JA MIMIALLE!!!!! TEDDYBEAR82 Mä kanssa mietiskelen tota millon vuota mahtaa alkaa minipillereiden jälkeen. Mä jätin ne viikko sitten eikä mitään, sellanen olo on kokoajan että kohta alkaa tai sitten mä vaan kuvittelen. Mulla ei minipillereitä syödessä tullut menkkoja...
  8. A

Pörssi Quinny Zappin on äärimmäisen pieneen tilaan menevät matkarattaat ja tosi kevyt ja hyvät. Mä olen tykännyt niistä ihan tosi paljon. Ainut että niitä ei saa makuuasentoon. Meillä on matkarattaina myös jotkut Carenan rattaat ja ne on ihan tosi kömpelöt noihin Quinnyihin verrattuna...
  9. A

Kiitos Niiskunenä kun lisäsit mut listoille. Meidän neiti on syntynyt 12/08 vaikka häntä odottaessa laskettua-aika oli tammikuun puolivälin jälkeen :) Dindeille onnittelut. juomisesta mä en oikeastaan ikinä juo maun takia, vaan jos mä juon niin juon yleensä kunnolla, tätä...
  10. A

Moikka! Mahtuuko mukaan yksi kakkosesta kuumeileva? Olen 27 vuotta, mies 32 ja meillä on puolitoista vuotias tyttö. Tiistaina loppui minipillerien syönti ja nyt odotellaan että menkat alkaisivat jotta saisin selville missä kiertopäivässä mennään. Minipillereiden kanssa mulle ei tullut...
  11. A

+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Moikka! Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? Meillä alkaisi pikku hiljaa pikkukakkosen yritys. Eilen söin viimeisen minipillerin joten ajattelen tänään oleva kp 1/28-30. Olen 27 vuotta, mies 32 ja meillä on puolitoista vuotias tyttö. Esikoista aikoinaan tehtiin 10 kuukautta joten en lähde mitään...

Yhteistyössä