Hakutulokset

1. C

Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Mrs-K, kierto menee siellä jo pitkällä :) Toivottavasti lupaa plussaa! Jännityksellä odotan, mitä testi näyttää!! Täällä ei mitään normaalista poikkeavia oireita. Jotenkin on vahvasti sellainen olo, että huomenna menkat alkaa. Enpä ainakaan tipu korkealta. ;)
  2. C

Heips kaikille pitkästä aikaa! Elämä on ollut minullakin kiireistä niin kuin ilmeisesti monella muullakin täällä, enkä ole paljoa ehtinyt viime aikoina palstalla käydä. :( Toisaalta olen myös yrittänyt keskittyä muihinkin juttuihin. Melkein vuoden kohta pyörinyt ajatukset jatkuvasti...
  3. C

Carioca, paljon onnea plussasta!!!!! :heart: Ura-asiaa: Minullakin vakkarityö, mutta voisiko sanoa niin, että olen hieman kollegoita "jäljessä" kun olen ollut jo kahden lapsen takia kotona. Jos/kun taas jään äitiyslomalle ja hoitovapaalle, niin jään taas "jälkeen". Sinänsä tyhmää, kun osa...
  4. C

Tervetuloa kaikki uudet :) Huh, minulla arjen kiireet jatkuvat. Toisaalta onneksi, niin kiertokin menee nopeammin ;) Toisaalta olen alkanut ajatella, että ehkä juuri kova työstressi voi olla ainakin osasyynä, että plussaa saa odottaa. :( Meillä lapsiluku jää kolmeen (jos se kolmas vain...
  5. C

Kiitos Leijona2014, Bhumi ja Halo lohduttavista sanoista! Ihanaa kun on tämä palsta olemassa ja voi jakaa kaikki ilot ja surut. :) Kyllä tässä vielä toivoa pidetään yllä! NaksuP, tervetuloa mukaan! :) Meillä lista alkaa plussien jälkeen käydä niin pieneksi, että erityisen kivaa saada uusia...
  6. C

En ole päässyt neljään päivään koneelle, kun on ollut niin kiireisiä ja pitkiä päiviä töissä ja kotona ei netti ole toiminut. Täällähän on tapahtunut sillä välin paljon! :) Minulle voi päivittää kp4/25-31, yk7. :'( Tuntuu, että meidän perheeseen ei ole tarkoitettu kolmatta lasta. :( Onneksi...
  7. C

Bhumi, oksentaminen ja huono olo on kyllä jo todella vahvoja ja lupaavia oireita! Saitko edelliselläkin kerralla pahoinvoinnin yhtä aikaisin? Pidän peukkuja! :) Itsellä ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Väsyttää kyllä normaalia enemmän, mutta se varmaan johtuu vain tästä arkeen...
  8. C

Carioca, Kiitos uudesta ketjusta. :) Mielelläni luovun päivittäjän roolista, jos haluat ottaa sen vastaan. Olenkin täällä vähän kysellyt, kuka innokas aloittaisi uuden talvi2014-ketjun ja toimisi ainakin toistaiseksi päivittäjänä. Minulla on vielä kolme kuukautta "yksinhuoltaja-arkea" ja nyt...
  9. C

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Marmeli, voi että :( Toivon todella sinulle plussaa. Olet saanut odottaa sitä ja kärvistellä jo kauan. Itsellä tulee maaliskuussa vuosi ehkäisyttä täyteen (laitoin yk:t myös sen mukaan kun palstalle kirjauduin ja varsinaisesti aloimme yrittämällä yrittää). Aina kun menkat alkaa, niin epätoivo...
  10. C

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Joulukuusta tuli oikea plussakuukausi tähän ketjuun. Pidän peukkuja Marmeli, että vielä yksi plussa saadaan lisää joulukuulle! ;) Halli, tervetuloa mukaan! :) Kiva saada uusia! Haluatko mukaan etusivun listaan ja ilmoita myös jos haluat sinne kiertopäiväsi, yrityskerran, ikäsi, lasteniät...

Yhteistyössä