Hakutulokset

1. C

Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Olen samaa mieltä, ihanaa kun on tämä palsta ja paikka jonne pääsee purkamaan omia ajatuksia ja tilanteita. Vähintään yhtä tärkeää on saada lukea teidän kaikkien ajatuksia ja kokemuksia kolmannen yrityksestä. On helpottavaa tietää, että muut käy läpi samoja juttuja. Minulle tulee kohta vuosi...
  2. C

Täällä kanssa outoja oireita. Rinnat tuntuvat todella isoilta ja kipeiltä. Olen täynnä virtaa (voi myös tietysti johtua näistä ilmoista), enkä yhtään kiukkuinen niinkuin normaalisti ennen menkkoja. Lisäksi eilen tuli kirkasta venyvää enemmän ovislimoja muistuttavaa valkovuotoa?!?! Ei koskaan...
  3. C

Boomkaa, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug: Jörriliini81, toivottavasti pääsette pian tositoimiin!! Tiedän tunteen, maltti ei ole minunkaan valtti ainakaan näissä asioissa! Ehkä ne oireet enteilevät alkavia menkkoja! Pidän peukkuja! Rouva kampiakseli, ymmärrän hyvin. Pari...
  4. C

Lillitys, kyllä viiva on selkeästi vahvistunut. Mahdollista ilmeisesti on, että raskaustesti näyttää plussaa vaikka raskaus olisi mennyt jo kesken. Toisaalta on myös mahdollista, että tulee veristä vuotoa ja kaikki on silti hyvin. Itse en ole kummastakaan aiemmasta raskaudesta saanut kuin...
  5. C

Pahoittelut pieni toive :hug: Voimia toipumiseen!!! Lillitys, kuulostaapa lupaavalta! Milloin ajattelit testata uudestaan? Toivottavasti viivaa vahvistuu!! Odottelen menkkoja tälle viikolle. Ovisplussa tuli äitienpäivää edeltävänä lauantaina eli tänään olisi dpo 8 tai 9. Ei mitään...
  6. C

tikru83, tervetuloa mukaan :) Magie ja Baby3, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Tsemppiä ja plussatuulta tähän kiertoon!!! Greippimehua en ole kokeillut, mutta säännöllisesti yritän ottaa vitamiinit ja foolihapon. Eipä ole tuottanut tulosta. Eikä oikein muita konsteja ole käytössä...
  7. C

Ondine, paljon onnea plussasta!!! Ja paljon tarrasukkia matkaan Ondine ja Mrs-K!!! Toivottavasti täältä tullaan pian perässä!!! Jellybeany, tsemppiä ja plussaonnea uuteen kiertoon!! :hug: Eilen oli ovisoireet ja tein ovistestin ja plussaa näytti. Pe ja eilen ollaan puuhailtu ja tänään...
  8. C

Pidin myös listaa oireista viime kesänä ja syksynä. Kirjasin oireita kännykkään. Nyt yritin katsoa, niin suurin osa näistä merkinnöistä oli hävinnyt?!? Vain muutaman päivän kohdalle oli jäänyt oireet. Argh! Miten vain osa voi hävitä?!? Aiemmin en edes muistanut niitä ja nyt kun olisin...
  9. C

Mrs-K, varovaiset onnittelut!!! :heart: Haaleakin viiva on plussa! Kahdesta ekasta sain aina vain todella haalean viivan ja oli pakko varmistaa digillä. Tietysti alussa kannattaa mennä päivä kerrallaan, mutta lupaavaltahan tuo kuulostaa!!! :) Pidän kovasti peukkuja, että plussa vahvistuu ja...
  10. C

Mrs-K, kiitos :) Pidetään toivoa yllä! Kyllä tämä taas tästä! On se kumma, että tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Välillä on taas niin täynnä positiivista uskoa ja luottamusta, että kyllä se plussa tulee ja sitten tulee romahdus, ja välillä toivo on täysin mennyttä. Argh! Pakko vaan nostaa...
  11. C

Minulle voi laittaa kp6/25-31. Menkat oli poikkeuksellisen kova pettymys tällä kertaa. Ainahan ne vetää mielen matalaksi, mutta jostain syystä nyt tuntui entistäkin pahemmalta. Tässä on nyt mennyt vajaa viikko masiksissa. Toivo raskautumisesta alkaa hiipua. No ehkä tämä taas tästä... Ihanaa kun...
  12. C

Pikaisesti puhelimesta... Marmeli, jännittää puolestasi! Todella lupaavalta kuulostaa oireet! Kylläpä maltat pitkään olla testaamatta! Itse olisin varmasti jo testannut, toki pelonsekaisin tuntein! Pidän peukkuja!!! Kovasti plussaonnea!!! Mitenkäs muut loppukiertolaiset?!? Plussatuulta kaikille!
  13. C

Magie, Boomkaa ja hispu, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!!! :hug: Marmeli, minulla oli kahden ekan kohdalla oireina nenän tukkoisuutta ja kurkkukipua eli flunssan oireita. Oli varmaan sattumaa. Nytkin kolmatta yrittäessä on pari kertaa tullut samat oireet ja olen ollut toiveikas...
  14. C

Baby3, kovasti tsemppiä uuteen yritykseen! Mandah, tervetuloa mukaan! :) Marmeli, täällä kovasti jännäilen puolestasi! Oletko jo testannut? Plussatuulta sinne!!!!! Mites muut loppukiertolaiset?!? Mitään tuntemuksia? Kovasti plussatuulta kaikille!!! :) Olen nyt mennyt useamman kierron...
  15. C

Mrs-K, olen niin pahoillani, että sinäkin jouduit uuteen kiertoon. Ensi vuodelle tosiaan menee. :( Meilläkin alkaa ikäero paisua jo niin suureksi, että en tiedä kauanko vielä halutaan aloittaa kaikki alusta. Nyt alkaa lapset olla jo niin "isoja", että itse alkaa päästä helpommalla. Leikkivät...
  16. C

Heip kaikille pitkästä aikaa!! Ihanaa, maaliskuu on ohi, ja minulla työkiireet hellittää. Nyt ehdit varmasti täälläkin olla hieman aktiivisemmin!!! :) Tänne voi itseasiassa päivittää kp5/25-31. :( Viime kierrossahan (siis noin kuukausi sitten) sain haalean plussan ja pari päivää sen jälkeen...
  17. C

Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Heips kaikille pitkästä aikaa! Nalle-Puh ja Emma82, suuret onnittelut plussasta!!! :heart: Tervetuloa uusille! :) Mrs-K, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Tsempataan yhdessä eteenpäin! :hug: Meidän perhe on sairastellut kovasti, enkä ole siksi päässyt kirjoittelemaan tänne...
  18. C

Kirjoitin pitkän viestin, mutta sitten onnistuin tuhoamaan sen :( Nyt siis lyhyemmin... Kiitos Boomkaa, kun aloit päivittämään!! Itsekkin meinasin alkaa, mutta pari kuukautta on nyt niin kiireistä aikaa, että en olisi ehtinyt niin usein päivitellä. Uskon myös pyöriväni tällä palstalla vielä...
  19. C

halli, paljon onnea plussasta!!! :heart: Tervetuloa kaikki uudet mukaan! :) Boomkaa, yhdessä jännäillään sitten kuukauden päästä! :hug: Tsemppiä sinnekin ja paljon plussatuulta tähän kiertoon!
  20. C

Nopeasti kännykästä viestitän. Täällä myös kp1 :( taitaa olla epäonnen päivä tänään tässä ketjussa. Pahoittelut muille tädin kohdanneille!

Yhteistyössä