Hakutulokset

1. B

**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Pamu & Myy :hug:
  2. B

Suikku joo minäpä hyvinkin :D Hommahan perustuu täysin kalorien laskemiseen (eli mitä syö, ja kuinka paljon kuluttaa), tietyissä rajoissa koittaa siis pysyä omien tavoitteiden mukaisesti. Toistaiseksi vain positiivista sanottavaa tuosta ohjelmasta. Tosiaan helpottaa kalorien (saadun ja...
  3. B

Onnea masukki08! ja muut haamuilijat/plussanneet (tais olla joku muukin, lukaisin niin nopeasti viimeisimmät pari sivua, että nimet jo unohtui) Halit niille, joita onni ei vielä potkaissut :hug: Kiva kuulla Kylli-tädistäkin, ja valtavasti onnea ja tsemppiä loppuraskaudelle! :heart...
  4. B

Sirpula mehän ollaan sitten kuin samasta muotista :laugh: Vielä (2 päivän kokemuksella) en osaa tuosta keventäjät touhusta sanoa juuta enkä jaata :D Mutta siis, 6kk maksoi 49? + kaupanpäälle hiihto DVD (en muuten meinaa hiihtämään ruveta). Mutta mikä heti itseä miellytti oli se, että...
  5. B

Miracleen kysymykseen vastaus, eli nyt peruspalkka on 200? enemmän + 3-vuorotyöstä tulevat lisät. Eli n. 200-500? häviäsi joka kuukausi, jos tuonne muualle lähtisin. Miehen palkka on kutakuinkin sama, mikä olisi tuossa minun päivätyössä. Eli tällä hetkellä minun palkka on suurempi... Itsekin...
  6. B

Onnea o- ja r-plussista, kihlauksista ja muista iloisista asioista niille joille elämä on hymyillyt viime aikoina :heart: ! ON; Ylipainoa on minullakin, pituus 165 ja paino 76 (!!!) Ja niistä 15 kg tullut kahdessa vuodessa! Tänään tein jotain noloa :ashamed: Eli liityin maikkarin...
  7. B

Suikku, Orion ja kumppanit näitä masis-fiiliksiä taitaa tulla, mutta onneksi ne osaa myös mennä... (ainakin minulla, joskus) Nyt koitan nauttia tästä ajasta miehen kanssa, keksiä kaikkea päätöntä ja elää vähän "hunningolla" :D Kai se vauva sieltä tulee jos on tullakseen. Ja mikäs sitä on...
  8. B

Suikku :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: Ja enpä paljon muuta voi tuohon sanoa kuin "I know"... Aiheeseen liittyen, itse olen huomannut kanssa ajattelutavassani eron verrattuna nyt ja silloin alkuvaiheen kuumeiluun... nyt on enemmän mielessä se mitä sitä elämällä sitten tekee...

Yhteistyössä