Hakutulokset

1. B

** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Hienoa että on tuollainen plussatuuli tässä pinkassa käynyt! Ja valtavasti onnea kaikille plussanneille, RD, miracle, miina ja luminka sekä kutmulaainakin :flower: :flower: :flower: :D :D :D Hienosti JJ-t oot päivitellyt :D LuruL. :hug: ON; Koko kierron olen ovista...
  2. B

Pahoinvointia/huimausta ovisaikaan?

Itsekin olen tuota ap:n kysymystä pähkäillyt ja miettinyt voisiko se tuohon ovikseen viitata. Todella vahvaa pahoinvointia on siis minullakin ollut ~noin oletetun oviksen aikoihin~, ja ihan yökkäysrefleksiä on tullut välillä. Yleensä pahinta tämä pahoinvointi minulla on öisin! Ja tämä kuvotus...
  3. B

Tervehdys taas... Miracle, pidän peukkuja :D Kylli-tätikin taisi käydä tervehtimässä tuolla aiemmin :heart: Muuten lukaisin niin nopeasti viimeiset 5 (?) sivua, että täytyy palata myöhemmin uudestaan... Tulin vain purkamaan tätä ahdistusta tänne :D Eli ovista ei sitten tässä...
  4. B

Voi kun oli kiva nähdä nuo RD:n testitulokset! :D :heart: PALJON ONNEA !!! :flower: :flower: :flower: :heart:
  5. B

Arcatha, toipumista taudista ja tädistä :hug: Tikruliini, on varmaan aika yksilöllistä miten kierrot pillereiden jälkeen menevät. Toisilla nopeasti oma rytmi löytyy, toisilla menee pidempään. Itse söin pillereitä n. 5 vuotta ja lopettamisen jälkeen kierrot ovat olleet suurinpiirtein näin...
  6. B

Tässä alkaa pikkuhiljaa toipumaan alkushokista :o Järki kulkee taas hiukan... Linna, miracle ja minime itselläkin kävi mielessä tuo laihdutus homma, eli "ihanasti" lisää aikaa tulee tuolle hoikistumisprojektille. Ja viimeksi syksyllä kun mies oli toisella paikkakunnalla, kilot karisivat sen...
  7. B

:'( Taitaa meidän jouluvauvan/talvivauvan haaveilut olla aika utopistisia tällä hetkellä. Tai no, tämän kierron aikana mahdollisuus olemassa toki vielä on. Mies lähtee huhtikuussa ulkomaille töihin ja palaa heinäkuussa!!! Eli suoraan voin hypätä tämän kierron jälkeen sitten TAAS KEVÄT/KESÄVAUVA...
  8. B

Lumi-Marja en voi kuvitellakaan mitä kaikkea olette käyneet viime aikoina läpi, voimia ja jaksamista, ja jatkoon enemmän ja parempaa onnea! :hug: Tosiaan, katseet eteenpäin :heart:
  9. B

Onnea luminka sinullekin plussasta! :flower: :flower: :flower: Nti, minäkin olen lukenut/kuullut että ennen menkkoja usein ovistestit näyttävät plussaa tms. vahvaa haamua lh-hormonin takia... tarkempaa syytä en muista, tai osaa selittää. Itselläkin ovistestit reagoivat tädin lähestyvään...
  10. B

Onnea valtavasti amalia81!!! :flower: :flower: :flower:
  11. B

Ilmoittelen vaan, että päätettiin vielä kuitenkin odottaa 2 kiertoa ennen lapsettomuustutkimuksia. Eli iski pihiys, ja peruutin tuon väestöliiton ajan. Toukokuussa marssin sitten paksun kukkoron kanssa tutkimuksiin, jos ei ennen tärppää. Vielä halutaan pitää kiinni ajatuksesta, että se on jo...
  12. B

Ajatuksia, kysymyksiä

Hilipati , oletkos se sinä? Eli muistatkos minua? Samaan aikaan taidettiin kevätvauva 08 pinkassa vauvan aluista haaveilla? Luin tuon kertomuksesi, erittäin pahoillani olen puolestanne :hug: Vähemmästäkin sitä rupeaa jo "katkeroitumaan". Ymmärrän taustat myös huolellesi ja peloillesi. Toivon...
  13. B

Heippa kaikillle, ja iso :hug: niille, joille täti on puskenut kylään. ).( Täällä täti pakkasi kamansa jo jokunen päivä sitten. Tuulia79, tuleppa sitten kertomaan miten kävi testailuissa. Nimittäin minullekin tuli tädistä huolimatta vimma testata kahdella ovulaatiotestillä ja kahdella...
  14. B

Pahoittelut suikku ja monet muut tädin yllättämät, :hug: Täälläkin täti vielä kyläilemässä, omituinen vierailu onkin ollut tällä kertaa. Pelkkää tummaa vuotoa (joo, yök) ollut, kuitenkin aika runsaasti. Ei ihan normi vierailu siis. Vatsa ja alaselkä särkykään ei ole hellittänyt vielä. Taas...
  15. B

Kyllä se täti tänään rupesi ovia kolkuttelemaan kunnolla. Eli kp 1 ja yk 8 varmaankin sitten nyt. Tämä kierto onkin sitten viimeinen mahdollisuus/tilaisuus raskautua alle vuoden yrittämisen jälkeen. Vuosi tuleepi pian siis täyteen :'( Enpä uskonut että tässä näin käy... Työkuvioita olen...
  16. B

:'( Taitaa se täti tulla huomisen aikana "kunnolla" vierailulle. Nyt pieni tuhru jo alkoi. Ilmoittelen huomenna jos kannattaa jo päivittää kp:t ja muut. Ei tule vauvaa meille taaskaan, ei. Masentaa nyt taas niiiin paljon! Töissäkin oli melko rankka päivä, ja huominen rankempi :headwall: Nyt...
  17. B

Kiharapää kyllä tässä täytyy valmistautua todellakin tädin tuloon. Kuitenkin ( minkäs sitä mahtaa) ajatuksissa on aina pieni " jos kuitenkin" :kieh: Tuntuu että joka kuukausi sitä tiputaan korkeammalta ja kovempaa. Ja joka kerta kestää aina vaan kauemmin kerätä tsemppi tulevaa kiertoa kohtaan...
  18. B

Taidan minäkin kiltisti tulla tänne talviunelmien puolelle jo. Tänään testasin tyylipuhtaan negan. Vahva usko on, että kyllä tänään jo jotain olisi pitäny näkyä jos raskaana oltaisiin (kp 32/37?). Kierto kun on jatkuvasti mennyt lyhyempään päin. Pienen pieni toivo on kuitenkin vielä jäljellä...
  19. B

** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

minime, juu ahkeria on oltu vauvapuuhissa tällä kierrolla ja nyt on taas toiveet korkealla. Täytyykin tilata testejä loppuviikkoa varten. :p Kiharapää koitanpa tsempata sinuakin ajatuksella, joka on minulle tuottanut positiivisia fiiliksiä; eli mietippä mitkä mahdollisuudet nyt tulevien 2-3...
  20. B

** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

Rva pikkumyy :hug: :hug: Hurjan surulliseksi tulin, kun viestisi luin. Voimia! Valtavan suuret onnittelut Plussanneille! :heart: Kiva kun niitäkin tähän pinkkaan on tullut :flower: ON asiat vielä, nyt menossa kp 30/37, ja tässä kierrossa kp:t 7-26 peittoa heiluteltiin joka päivä, nyt...

Yhteistyössä