Hakutulokset

1. Ä

* NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

Ja sitten kun minä päätin unohtaa koko asian ja lakata stressaamasta, tulikin kuume pahoinvoinnin kera :( Hetken löi tyhjää kunnes tajusin käydä taas ostamassa sen raskaustesti ja + sieltä tuli :heart: Kiitos kaikille "myötäkuuntelijoille" ja haikaratuulia kaikkiin muihinkin koteihin :hug:
  2. Ä

No voi kääk! Mulla siis hormonikierukka poistettiin maaliskuussa 2 päivää siitä alko vuoto ja sen jälkeen ei mitään... Ja ennen toi raskautuminen on ollut helppoa kuin heinän teko... Kaikki tänne mulle heti nyt ihmisenä taitaa tulla täällä sitten nuristua hetki jos toinenkin... Mut ei...
  3. Ä

Niin se näytti terkkulan testikin negaa... No eihän siinä sitten kuin odotellaan, tää odottavan aika menee vaan NIIN hitaasti... Joutessaan vois myös harrastaa tuota liikuntaa mutku... Polkupyörä kiiltää tallissa uutuuttaan ja minä vaan keksin syitä miksei tänäänkään voi lähtä fillaroimaan...
  4. Ä

Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

Siis kääk ja kiitos... Siis ostamaan tukkupakkaus raskaustestejä tai jos testais mitä labran testit näyttää...
  5. Ä

Voihan peeveli, kasa testejä tehty ja negaa näyttää :( Kierukan poiston jälkeen tuli heti monsterimenkat (16.3 kierukka pois ja 19.3 alkoi viikon kestänyt vuoto) ja sen jälkeen ei mitään... : / Ennen on kyl tullut AINA kuin manulle illallinen, mut mies jo eilen lohkas et onkohan sulla jo...
  6. Ä

Mikä on tavallisin pesuohjelma millä peset vaatteet? Käytätkö kuivausrumpua?

5 hengen taloudessa pestään 40 ohjelmalla, paitsi lakanat ja pyyhkeet 60. Villapesu sitten vielä erikseen.Yleensä pesen 1.30 h ohjelmalla, mutta jos pyykki likaisempaa laitan ajaksi 2 tuntia. On yhdistelmäkone, mutta harvoin käytän kuivuria, kesällä pyykit kuivuu ulkona (oikeammin ajalla...
  7. Ä

täällä kuumeillaan! Kierto hukassa ja ennestään pojat -02, -04 ja -07, niin ja ikää 32 (hui)!
  8. Ä

Tuetut lomat

Vinkkinä kerron, että soita sinne ja kysy mikä tilanne. Meillä kerran kävi niin, että paikkoihin joihin olimme hakeneet emme päässeet, mutta kun soitin sinne tuli ilmi että toisiin paikkoihin oli tilaa ja näin pääsimme lomalle!
  9. Ä

Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

Heippa kaikille tasapuolisesti, liitynpä minäkin tänne. Ensinnä osaisikos kukaan auttaa tai onko kellään ollut vastaavaa "ongelmaa" kun hormonikierukka poistettiin 16.3 ja 19 päivä alkoi vuotamaan kuin saavista, sitä kesti noin viikon. Ja sen jälkeen ei mitään :eek: Raskaustestin tein viimeksi...

Yhteistyössä