Painoa on ollut aina liikaa, isäni sanookin, että siitä asti sitä on ollut liikaa, kun käsi yletti ruokakaapin kahvalle.
Ekasta tuli 35kg, toisestakin 30kg ja kolmannesta sitten +-0kg! Mutta minun mielestä mulle on tullut jo +5kg pelkän testin tekemisestä, niin on turvottanut ym.
Mutta ensimmäisen kohdalla ei ollut mitään pahoinvointeja eikä muutakaan. Ainoa mikä tuli ja jäi, niin olut haisee edelleen maailman pahimmalle. En voi sietää sen hajua, enkä ekan plussauksen jälkeen ole edes haaveillut juovani sitä. Toisen kohdalla jäi samantien kahvi pois, mutta elin odotusajan pelkillä lämpimillä juustovoileivillä. Sen jälkeen nautin pepsimaxia (km rv 12) ja sitä seuraavalla kerralla himoitsin vihreitä pepperoneja, niitä mitä pizzerioissa on salaatin lisukkeena (km rv 18), molempia näitä varmaan osittain sen kauhean pahoinvoinnin takia, joka ei onneksi johtanut oksenteluun. Kuopuksen kohdalla se sitten johtikin oksenteluun, ja ainoa mikä maistui oli jääpalat sitruunamehulla maistettuna. Alkuun siis putosi paino, ja loppua kohden sen ei edes tarvinut nousta. Minulla oli verensokerit koholla, ja kuitulisällä ja ruokavaliolla sitä hoidin. No eihän siinä uskaltanut mitään syödä, kaikki nosti arvot kattoon! Keitetty kananmuna ja sillä hyvä, pärjäsi jo puoli päivää. Terveellistäkö, ei todellakaan.
Minun paino on kuitenkin pysynyt korkealla juuri äitiyslomalla lähettyvillä olevan jääkaapin takia. Kotona se vaan on niin helppo aina jotain suuhunsa pistää, kun eihän sitä lasketa kun sen seisaaltaan syö....?
Lohduttavaa kuulla, että muillakin on samoja ajatuksia. Ja kuka se kysyikään siitä hormonikierukasta. Minulla se oli kuukautta vaille viisi vuotta. Ja myöskin tuli viikon verran vuotoa, erikoista vuotoa, aamulla kuin saavista kaatamalla, illalla ei taas mitään. Mutta kyllä tuli menkatkin ihan oikeaan aikaan, ja ihan normit. Viisi päivää kestivät. Yrityskierto nummero yksi menossa siis!
Vilipi