Hakutulokset

1. miu84

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

@cindra tervetuloa :) Mukava kun tulee uusia odottajia mukaan! Onko teillä ollut pitkäkin yritys takana? Alkuraskaus on niin hirmu jännää aikaa. En oikein itse vieläkään aina usko odottavani :D Siellä on vissiin kohta np ultra käsillä, oletko käynyt jo varhaisultrassa? Oletko kärsinyt...
  2. miu84

Täällä myös jo vähän jännitän miten kaikki kissojen kanssa tulee sujumaan. Meilläkin kaksi norjalaista (toinen sekarotuinen). Niin ovat isohkoja. Kilttejä kyllä, mutta pelkään kanssa että hyppäävät kehtoon. Olen harkinnut sellaista missä se kansiverkko päällä. Serkulla oli ja näytti kätevältä...
  3. miu84

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Hei jee @Sinikukkanen :D:love: Onnea kovasti! Tai siis onnea vielä kerran, toi digitesti jotenkin vahvistaa sanoin sen mitä noi tikut jo kertovat! Onkoos tää tällänen hedelmällinen helmikuu menossa ;) Toivon kaikille plussia, niin saadaan koko ketju siirrettyä tonne kolmekymppisiin odottajiin...
  4. miu84

Käyn täällä edelleen vaklaamassa mitä teille kuuluu :barefoot: Paljon onnea @Lallastiina ja @Sinikukkanen (y):love::LOL: Mullakin oli kanssa ne kuuluisat oireet silloin hirmu vähäiset. Siitä oikeestaan osittain tiesinkin kun testiä aloin tekemään, että nyt tuntuu siltä... Menkoista ne isommat...
  5. miu84

Ensimmäiset vauvajutut on nyt ostettu! Tarttu mukaan siwan loppuunmyynnistä vaippoja, tutti, tuttipullo ja puhdistuspyyhkeitä. (oli-70%) niin tuntu tosi hyvältä idealta. Henkisesti jotenkin iso juttu tehdä nää ekat hankinnat. Pelkään kuites edelleen et jotain pahaa tapahtuu... Mut yritän...
  6. miu84

Fabula mulle on otettu aikoinaan ennen syntymää vakuutus. Suosittelen. Mitä myöhemmin sen ottaa, sitä rajoitetumpi se on. Jos on olemassa jo joku sairaus, niin uusi vakuutus ei kata sitä. Kyllähän se maksaa, mutta tässä iässä korvattavia sairauksia on jo kertynyt sen verran, että vakuutuksen...
  7. miu84

Nt- ultra takana! Pieni vastas juuri niitä päiviä kun olin itse aatellut. 12+5 (63mm). Niskatutvotus 1.1. Olipa kiva nähdä kuka siellä vatsassa lymyää :geek::love:
  8. miu84

BlackCat ihania uutisia :) Tulee niin hyvälle mielelle kun tietää mitä se pitkä odotus on... Se on kyllä jo ihan sun vuorokin päästä odottajien puolelle... Nyt toivotaan ja luotetaan siihen, että tyyppi pysyy kyydissä! Täällä on doppleri ollu jo kovassa käytössä ja aika helpolla jo löydän...
  9. miu84

Piinamiina ihania uutisia, siellä on kasvettu hyvin :) Tiitu sormet ristissä toivotaan sulle hyviä uutisia, kunhan tulokset lopulta saapuvat! Joulu on pikkuhiljaa ohi... Oli se taas vaan niin hyvää se ruoka :) Uutiset kerrottu perheenjäsenille. Kovasti hekin innoissaan. Nyt reilu viikko...
  10. miu84

Hei hienoa Sonara! :love: Paljon onnea pienestä :) Sitten vaan nenä kohti kolmekymppisten odottajia :D
  11. miu84

Tiitu toivottavasti ei oo mitään hälyttävää, inhottavaa toi odottelu ja epätietoisuus! Mulla heti vuodenvaihteen jälkeen kanssa nt-ultra ja pelkään koko ajan, että siellä joku huonosti. Oikeestaan tällä hetkellä pelkään muuten vaan keskenmenoa. Liityin aiemmin heinäkuisten faceryhmään ja nyt...
  12. miu84

Nipsunen ja Poppie onnea vauvoista! piinamiina koukutu hyvään tietsikkapeliin, siinä menee päivä niin ettei huomaakkaan :D Mun doppleri tuli, oon löytäny ainakin viuhuna äänet ja sit välillä ollu 140 lukemiakin. Et kai siellä joku puuhastelee :)
  13. miu84

Tsemppiä nipsunen! Se on menoa sit ;) Kaikki menee varmana hienosti!
  14. miu84

Hcg ei täsmää, kokemuksia?

Mä kyllä ihan vaan soitin terkkariin ja sanoin et saisko pari hcg testiä. Mainittin toki et ollu se kohdunulkoinen, niin kyl se ne ihan suoraan sieltä laitto. Mut kai siihen tarttee olla joku syy et kunnallisen puolelta ilmaseksi pääsee.
  15. miu84

Kiitos toivotuksista ja varoituksista, lupaan olla panikoimatta jos ei heti sykkeitä löydy :) Tätä lasta on nyt niin kauan tehty etten halua antaa turhaa toivoa omille vanhemmilleni jotka odottavat niin kovin ensimmäistä lastenlastaan... Olisi jotenkin helpompi ilmoittaa huonotkin uutiset...
  16. miu84

Oho, wau poppie :) Varmana jännät paikat! Tilasin sen dopplerin, jos saan sillä kivasti sykkeen ennen joulua näkyviin niin uskallan kertoa uutiset. Onhan se jo varhaisultrassa paikka oikeaksi todettu. Saa riittää mulle :)
  17. miu84

Tässä kiva lueskella kun monet on jo siellä loppumetreillä melkein valmiiden vauvojen kanssa :) Itselle kuullostaa vielä niin kaukaiselta. Nt ultrakin menee vissiin joulun jälkeen. olisin kovasti halunnut jo ennen joulua. Tekisi mieli ilmoittaa perheelle silloin. Käyttelikö moni doppleria...
  18. miu84

Hcg ei täsmää, kokemuksia?

Ei se kai normaali käytäntö ole. Itse sen pyysin antamaan viitettä kun on tosiaan suurempi riski saada kohdunulkoinen jos sen on jo kerran aiemmin "sairastanut". Tällä kertaa alkio oli siellä missä pitikin, eli ei tarvi ainakaan sitä jännittää :)
  19. miu84

Heippa. Nyt uskallan tulla tännekin pällistelemään menoa. Ainakin eteiseen jo seisomaan :D Varhaisultrassa löyty pikkumökö millä sydän sykki ja mikä tärkeintä, oikeassa paikassa! Miu ja jyvä 6+3
  20. miu84

Lupasin tulla kertomaan miten ultrassa kävi. Kyllä siellä jyvä oli oikeassa paikassa ja löyty sykekin :love: Stressitasot tipahti huomattavasti... Nyt voin vitallisesti siityä plussanneisiin, miu84 32wee, ya 11/13 plussa 2.11 luomu. Ihan mieletömästi tsemppiä kaikille. Jos kolmen vuoden...

Yhteistyössä