Tsemppiä vaunuviidakkoon
fabula! Vai teittekö jo löytöjä? Musta tuntui sillon kun vaunuja etsittiin, että joka suunnasta sateli neuvoja ilman, että muistivat kenelle ja millaiseen ympäristöön niitä vaunuja ollaan hankkimassa. Lopulta päädyttiin niihin vaunuihin, mitä olin aikanani jo ennen raskautta ihaillut, olivat ainoat mitkä mies kelpuutti. Aika sitten näyttää oliko hitti vai huti ostos
Ja tosiaan, kaiken ehditte varmasti saada valmiiksi! Me ei ennen rakenneultraa tehty mitään hankintoja, sen jälkeen sitten pikkuhiljaa on ryhdytty hankintoja tekemään, ja hyvin ehti saada kaiken valmiiksi. Vaunut, turvakaukalo + telakka ja syöttötuoli hankittiin uutena, muu on käytettynä hankittua. Ja vaatteita yhtäkkiä pöllähti jostain niin paljon, ettei varmaan ehdi käyttääkään kaikkia.
Enkä siis oo itse ostanut pieniä kokoja kuin ihan pari bodya. Syöttötuolillakaan ei olis ollut mikään kiire, mutta osui mun haaveilema malli esittelykappaleena niin hyvään hintaan eteen, että pakkohan se oli mukaan napata. Ja siinä on myös sellanen vastasyntyneen 'sitteri'-osa, niin voi käyttää sitä.
Tässä ei enää olis montaa päivää laskettuun aikaan
, lauantaina koittaa 40+0. Tosin mähän olen alusta asti psyykannut itseäni ja vauvaa mahassa, että vuodenvaihteen yli olos hyvä mennä. Ja siltä kyllä hyvin vahvasti vaikuttaa. Toki tilanne voi muuttua sekunneissa, mutta ei kyllä ole niin minkäänlaisia merkkejä, että syntyis lähipäivinä. Muutaman viikon sisään sitten joka tapauksessa.
Mä oon kyllä jaksellut ihmeen hyvin ihan loppuun asti. Vauhti on toki hidastunut, mutta vielä jaksaa useamman kilometrin kävellä. Liitoskipuja jonkin verran on, mutta niiden kanssakin pärjäilee, pitää vaan kiinnittää omiin liikkeisiin ja asentoihin huomiota. Turvotukset ja närästyksetkään ei oo mitenkään pahentuneet. Yöunet nyt on huonoja, mutta sitten nukun päivällä, eikä tässä nyt mihinkään suuriin älyllisiin suorituksiin tarvitse taipua, niin hyvin vielä malttaa odotella. Miehen suku taitaa olla paljon malttamattomampia. Siinähän odottelevat, mä en hämmästyis yhtään, vaikka tää vauva odottelis käynnistykseen asti
Musicro 39+4