Hakutulokset

1. K

Vuosimallia -91

Noniin, eilen käyty kontrollissa, ja sairaslomalla jatkan. Hieman oli kaula taas lyhentynyt mutta nyt ei tarvi kontrolliin mennä, mutta heti vaan päivystykseen jos tuntuu siltä kuulemma. Tänään on taas supistellut 5min välein aamusta asti. Välillä todella kipeästi, välillä ei niin kipeästi. Saa...
  2. K

Vuosimallia -91

Meilläkin häät oli kesäkuussa! :) Minä kirjoitin nyt keväällä ylioppilaaksi ja opiskeluita jatkan kun ehdin :) Eli varmaan parin kolmen vuoden päästä :)
  3. K

Vuosimallia -91

Minäkin olen naimisissa :wave: Harmillinen tuo sinun tilanteesi satuz :( Toivottavasti sinulta löytyy sukulaisia ja ystäviä jotka tukevat, niinkuin Mamma91 kyseli.. Voimia teille kahdelle, sinulle ja masuasukillesi :hug: Me haluaisimme ison perheen, 4 tai 5 lasta, mutta saa nähdä.. :) Aikahan...
  4. K

Vuosimallia -91

Aijaa, no meillä miehen siskon pojista toinen meni nyt kouluun ja toinen on neljä vuotias, joten ei ihan samanikäisiä serkkuja pojallemme ole tulossa :) tai en ainakaan tiedä että kellään olisi nyt edes suunnitteilla... Minun puoleltakun ei oikein tai siis toivottavasti vielä ole tulossa,kun...
  5. K

Vuosimallia -91

Toivotaan parasta että pikkuinen sinun masussasi Amp2 pysyy :) ! Meillä ei edes ehditty yrittää, sovittiin vaan että pillerit jätän pois ja lapsi on tervetullut niin heti ekasta kierrosta tärppäs :)
  6. K

Vuosimallia -91

Ja voi, teillä on sitten noin lähekkäin syntyneet serkukset :)
  7. K

Vuosimallia -91

Niin voi olla että turhaan pelottelevat, toivon niin :) Huomenna näkee miten tilanne on kehittynyt..
  8. K

Vuosimallia -91

Niin unohdin tosiaan laittaa että itse oon Hämeenlinnasta. Tosiaan toivotaan että muutaman viikon edes pysyisi.. Meillä poika on ollut koko ajan raivotarjonnassa, rakenneultrassakaan ei meinattu päätä saada kuvattua kun niin alhaalla lantiossa. Mutta onneksi selviytyminen on todennäköistä...
  9. K

Vuosimallia -91

Ihanaa, minäkin toivon että saataisiin toinen lapsi sitten lähiaikoina, mutta kunhan nyt tämä ensimmäinenkin <3 Kävin viimeviikolla äitipolilla, kun mulla oli ollut niin kovia supistuksia.. Siellä sitten tarkistettiin tilannetta ja kohdunsuu oli pehmentynyt ja kanava lyhentynyt. Meinasivat...
  10. K

Vuosimallia -91

Täällä yksi! :) Laskettuaika marraskuun alkupuolella :) Mites sun raskautes on lähtenyt alkuun? Onko ollut pahoinvointia tms? :)

Yhteistyössä