Hakutulokset

1. P

Kuvia plussatesteistä

Tässä tän aamunen testi... Kuva testiajalla...
  2. P

onko kenelläkään näyttäny ovistesti plussaa ennen raskaustestiä ja todellakin ollut raskaana? auttakaa

Tällänen tälle aamua..onko hiukan tummempi, en tiä. Mutta haalee vieläkin. Kyllä siellä ainakin jotain on tapahtunut/tapahtuu tuolla masussa. Tiä sitten kuin kestävää, ku näin haalukoita viivoja tulee.. :/ Mutta nyt kuva ainakin on otettu testiajan sisällä ja kuivahtaneenakin hiukan...
  3. P

onko kenelläkään näyttäny ovistesti plussaa ennen raskaustestiä ja todellakin ollut raskaana? auttakaa

Voi oispa tosiaan! Saas nähä, huomenna uusintatestiä. Ei oo kuin yksitesti kaapissa niin en tänään raskinut sitä käyttää ja huomennahan sen pitäs jo vahvempi olla,jos on ollakseen. Oli miten oli niin soittelen myöskin neuvolaan, jospa tosiaan sais sitten selvyyttä just tuolla veritestillä...
  4. P

Voi mur-mur :hug: oot sitten niin ihana ja positiivinen. Toivottavasti se positiivisuus tarttuis mun testailuihin :heart: Itsekin kyllä mietin että tekisin vasta maanantaina seuraavan testin. Maltoinhan viimeksi keskiviikosta lauantaihin odottaa :D Maanantaina voisin kuiten soitella sitetn...
  5. P

Kuvia plussatesteistä

Toi on semmonen halpis marketin testi, pregcheck 2kpl/pkt. Mutta se kans mietityttää et miksi sitten aikasemmat testit oli ihan selkeitä negoja ja nyt viivasta näkyy/viivanpaikka.. Outoja testejä. Mut noita tulee ostettua ku on niin halpoja eikä tohi aina olla ostamassa apteekista tyyritä...
  6. P

Kuvia plussatesteistä

Mutta en taas ite ymmärrä, nyt jo menkat 8pvä myöhässä ja noin säälittävä haamunen.. Ainut että epäilyksiä myöhemmästä oviksesta oli joulun tienoolla,mut en niin aatellut asiaa koska mulla aina säännöllinen kierto, paitti tieten nyt! Raastavaa..
  7. P

Kuvia plussatesteistä

Auttakaa te tarkkasilmäiset testintiiraajat.. Tässä jo kolmas samainen testi..ekassa ei mitään,toisessa tiirailtaessa ja käänneltäessä haaleista haalein jälki ja nyt tälläinen. Luonnostaa ku kattoo testiä niin viivanen on ilman tihrustamista ja kääntelemistä..
  8. P

Ois taas pissitty tikkuu ja tilanne ei ratkea vieläkää. Keskiviikkona testiin tuli nii haalee vaalee viiva ettei sitä nähnyt juurikaa ku tiiraamalla ja nyt tuli sitten jo haalee haamulainen. Ensimmäisessa samaisessa testissä ei näkynyt yhtään mitään.. Otin kuvanki, mutta kuten tiedätte eihän...
  9. P

testasin viimeksi keskiviikkona ja olin näkevinäni muka jotain haalukkaa, mitä en edellisessä samaisessa kyllä nähnyt. Ja jos mulla olikin ovis joulun tienolla niin nythän vasta tulee siitä se maaginen 2vko täyteen. Testejä ois kyl nyt kaapissa.. Mut jotenki hajottaa jo valmiiksi et son...
  10. P

tiksutin, harmillista :( Onko kauan yritystä takana? Esikoistako toivotta? Täällä edelleen tilanne auki. Lämmöt 36.6 (mulle paljon) menkkoja ei näy eikä kuulu,viikon jo myöhässä.. Meillä yritystä jo päälle vuos tälle raskaudelle, ja ei näytä olevan helppo ei :stick: Mutta meillä on kyllä...
  11. P

Karoliina,voihan rähmä!! :hug: Sehän tosiaan voi olla että siellä on hiukan ehtiny jotain tapahtu ns kemiallinen ja o-testi on siihen niin herkkä et reagoipi. Noh,ei muuta kuin uutta kierto päin! Jospa sieltä sitten :heart: Täällä epätietoisuus jatkuu, ei menkkoja eikä mitään sen...
  12. P

JOOO, ärsyttää täälläkin. Ovistesteillä en kyl tällä kertaa oo etes kokeillu,kun niitä ei oo.. Mutta menkat on jo myöhässä rutkasti. Perjantaina ois jo pitäny alkaa, kierto siis säännöllinen, AINA!! Tänä aamun tein taas testin ja nega...tai jotain tosi haaleeta siellä näky. En tiä viivanpaikka...
  13. P

Kerran vielä, Onnea! Ihanaa! Kumpa sais itekkin sen plussan. Mutta sen negan pelossa en uskalla etes testata. :( Jos ovis olikin silloin myöhemmin niin 2vko siitä tulee täyteen vasta viikonlopun tienoolla. Varmaa silloin testaillaa uudemman kerran. Raskausoloja kyl löytyy,mut niihin en uskalla...
  14. P

Täällä jännä tilanne senkus jatkuu. Mulla kans menkkoja ei kuulu eikä näy, r-testi kyl näyttää negatiivista. Mutta tosi outoa on et tälläin käy, kun aina kierto ollu säännöllinen. Kerran vielä, toivottavasti yhtä hienot tasa viivat tulee r-testiinkin! Karoliinalle kans tsemppiä testailuun...
  15. P

Voisko sittenkin..

Kiitos mur-mur sanoista ja tsempeistä, mut eipä tainnu tälläkään kertaa olla onni myöten.. Testi NEGA!!:'( Parempaa onnea Kerran vielä sulle! Sekä tärppionnea mur-murille! En vaa kyllä miksi ei menkat alkanut. Aina ollut säännöllinen kierto :( Tämä tästä vielä puuttuu että kierto menee...
  16. P

Voisko sittenkin..

Kerran vielä, ompa sielläkin jännä tilanne. Pidetään peukkuja!! Tuuhan kertoon sitten mitä ovistesti näytti.. Mulla ois nyt tuolla marketista ostettuja jotain liuskatestejä, nyt koitetaan piättää jonkusen aikaa ja sitten testaillaan. Juu,meillä yritystä jo päälle vuosi takana. Sinä aikana...
  17. P

Voisko sittenkin..

ei vieläkää merkkejä menkoista.. pelottaa vaan ihan hirveesti että testi onkin nega ja on vain joku hormoonihäiriö ja menkat myöhässä. Sitten ketuttaa tuplasti jos kiertokin alkaa temppuileen. Vielä hankalempaa sitten tämän tärpin saaminen :(
  18. P

Munki oli viime raskaudessa pakko ihan koittaa ku + pärähti että mitä se ovistesti näyttää ku on ollu paljon puhetta ja arvailuja että mitä se näyttää. Mulla ainakin tosi vahvat viivat piirty ovistestiin. Tein siis samasta pissistä kuin r-testin. Nyt menkat myöhässä ja mitään testejä ei oo...
  19. P

Voisko sittenkin..

En etes uskalla toivoa, voisko sittenkin olla tärppi käynyt.. Menkat ei oo alkanut eikä merkkiäkää niistä, tuhnuineen saati kolotuksinee. Dpo 10/11 testasin jollain cittarin testillä ja negaa näytti. Tänään lämmötkin vielä huikean korkeat (mulle) 36.9... Ja testejä ei tietenkää oo nyt...

Yhteistyössä