onko kenelläkään näyttäny ovistesti plussaa ennen raskaustestiä ja todellakin ollut raskaana? auttakaa

Karoliina87: Joo eilen kokeilin ekaa kertaa ovulaatiotestiä ja eilen se testiviiva oli samanvahvuinen kontrolliviivan kanssa, eli tänään olisi hieman tummentunut tuo viiva. Veikkaisin, että se sullakin enteilee raskaustestiin plussaa, kun kerran viivat vahvistuu vaan! :)

Peltisanko: Aivan, kiva kuulla että muutkin hermoilevat saman asian kanssa. :LOL:

Maira: Aijaa! :O Ei mulla ole niihin aiemmin mitään tollasia viivoja tullut, vaikka olen aiemmissa kierroissa niitä paljonkin käyttänyt. :confused: Ostelen aina niitä kun ovat halvimpia mitä apteekista saa. Ovathan ne voineet olla sulla kuitenkin kiinnittymisyrityksiä, ns. kemiallisia raskauksia, jotka saavat hCG:tä erittymään mutta alkio ei kuitenkaan kiinnity ja kuukautiset tulevat. : /

En tiedä, mutta jännätään.. :heart:

mulla alko vuoto eilen rajuna ihan yllättäen! :/ no saimpas selvyyden, en ois enää jaksanu olla epätietoisuudessa parempi tääki entä ei mitään.. ihmettelen vaan sitä haamua ja noita ovisplussia mut oiskohan sit kyseessä voinu olla varhainen keskenmeno/kemiallinen , sillä tuota tavaraa näyttäs tulevan aika rutkasti (isoja verisiä klönttejä kääk toiv ei kenelläkää nyt aamiainen menny väärään kurkkuun :D ) tai sit mun ovistestit on vaan liian "herkkiä" tai viallisia.. mut todistettiinpa nyt että ovisplussa ei välttämättä tarkota mitään!

Toivottavasti teillä muilla menis toisinpäin tää epäilys! toivotaan plussia :heart:

Karoliina,voihan rähmä!! :hug: Sehän tosiaan voi olla että siellä on hiukan ehtiny jotain tapahtu ns kemiallinen ja o-testi on siihen niin herkkä et reagoipi. Noh,ei muuta kuin uutta kierto päin! Jospa sieltä sitten :heart:

Täällä epätietoisuus jatkuu, ei menkkoja eikä mitään sen suuntaistakaa. Aamulla eto oikee urakalla (muka) kahvin jälkeen. En tiä, milloin taas jaksais tuhlata testiin ja testata.
Maanantaina jos ei + eikä menkkoja niin aattelin soitella lääkärille. Tälläinen ku on mulle TOSI outoa.

Karoliina87: Harmi, :( Jos se oli sitten kemiallinen raskaus ja näkyi sen takia haamuille ja ovisplussana.

Mulla ei ole edelleenkään ole menkat alkaneet, alaselkää vähän jomottaa ja vatsaa välillä nippailee. :confused: Tein aamulla uuden r-testin ja siihen tuli taas testiajan jälkeen viiva, mutta haaleampi kuin eilen. Ovisplussa tuli samanlainen kuin edellisinäkin päivinä. : / Nyt jo KP 34 menossa, ei ole näin pitkää kiertoa ollut kuin yhden kerran, kun lopetin e-pillerit niin se eka kierto oli sen jälkeen 36 pv. Rasittaa tämä epätietoisuus, en pysty keskittymään mihinkään muuhun (ja ensi viikolla olisi tentti johon pitäisi kyetä lukemaan). :kieh:

Laskin, että nyt pitäisi olla jo DPO 17-18 menossa, jos ovis oli silloin kun tunsin sen. Kyllä kai noilla DPO:illa sen pitäisi jo näkyä r-testissä... tai sitten ovis on ollut myöhemmin..
Yleensä menkat alkaa DPO 15. :attn:

Peltisanko: Mä oon kans mukamas tuntenut lievää kuvotusta ajoittain.. :D Voi tosin olla kuviteltua toiveilua. :)

Karoliina olen pahoillani tädin hyökkäyksestä:hug:
..vaan luulenpa jotain yritystä olleen kuiteshin siellä masussa, Ovis+ saattoi siitä kertoa hyvinkin!

peltisanko voithan sie viikonlopulla jo dippailla yhden testin aamupisuun=)
Plussatuulia!!:heart:

tiksutin, toivotaan myöhäistä ovista ja PLUSSAA testiin pian!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Mulla alkoi nyt sitten tiputella rusehtavaa vuotoa, aika niukasti mutta kuitenkin. :mad: Tosi turhauttavaa.. olin jo niin kovasti toivonut positiivista testiä. :( Ärsyttää kun koko nuoruusajan valistettiin ehkäisystä ja sitten se lapsi ei niin helposti tulekaan. :'(

tiksutin, harmillista :(
Onko kauan yritystä takana? Esikoistako toivotta?

Täällä edelleen tilanne auki. Lämmöt 36.6 (mulle paljon) menkkoja ei näy eikä kuulu,viikon jo myöhässä..
Meillä yritystä jo päälle vuos tälle raskaudelle, ja ei näytä olevan helppo ei :stick: Mutta meillä on kyllä lapsia ennestään. Tiä sitten mikä nyt mättää, ku sama mies kuiten eikä mitään niin ole muuttunut elintavoissa yms että vaikuttais lapsensaantii, niin ei vaan onnistu ei..

Joo esikoinen olisi toiveissa. Meillä on vasta 3 yrityskierros menossa. :ashamed: (teillähän on jo pitkään ollut yritystä..!)

Jotenkin sitä vain ajatteli että tärppää heti, kun on nuori ja terve, näin ei näköjään sitten olekaan. :(

Katsotaan nyt, että minne suuntaan tämä tuhruttelu menee, ei kyllä ole housuihin asti vielä päätynyt. Paperiin jää vähän pyyhittäessä, eli niukkaa on. :confused:

Toivotaan parasta :heart:

tiksutin:hug:..älä hätäille kummiskaan kovin, vasta kolmas Yk - vielä tärppi varmasti käy, jaksuja:heart:

Peltisanko milloin viimeiks testailit?..jos viikon menkat myöhässä, voit ihan hyvin jo dipata R-testiähin!!

Voimasia&jaksuja:heart:

testasin viimeksi keskiviikkona ja olin näkevinäni muka jotain haalukkaa, mitä en edellisessä samaisessa kyllä nähnyt.
Ja jos mulla olikin ovis joulun tienolla niin nythän vasta tulee siitä se maaginen 2vko täyteen.
Testejä ois kyl nyt kaapissa..
Mut jotenki hajottaa jo valmiiksi et son kuiten nega ja kroppa vaa menny ihan sekasin!!

Teet peltisanko tietenkin niin kuin parhaaksi näet:)
..eihän sitä blancoa testissä ole kiva tuijotella, miekin jo niiiiiin monesti sen nähnyt..

Laskin, että jos ovis siulla esim. 25.12 2010 olisi nyt dpo13(oviksesta se 14vrk)..toisillahan plussa näkyy vasta kun menkat virallisesti myöhässä!
(luteaalivaihe monasti sen 14-16vrk)
..tai jopa vasta sen jälkeen..

Plussatuulia edelleen!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ois taas pissitty tikkuu ja tilanne ei ratkea vieläkää. Keskiviikkona testiin tuli nii haalee vaalee viiva ettei sitä nähnyt juurikaa ku tiiraamalla ja nyt tuli sitten jo haalee haamulainen. Ensimmäisessa samaisessa testissä ei näkynyt yhtään mitään..
Otin kuvanki, mutta kuten tiedätte eihän sillä saa sitä niinkään hyvin näkymiin mitä luonnostaa on.
Mut ei tuota tarvi enää tiirailla, mut en tiä luokittelisko sitä kuitenkaa plussaksi .. Voi p*ska tätä hommaa!!!

peltisanko tännehin kirjoittelen..

ON se selkeä haamuplussa!!!
Nyt JOS malttaisit jättää seuraavan dippailun vasta maanantaille, silloin pitäisi viivan olla jo vahvenemaan päin!:)
..vaan kyllä mie voin kattella huomistahin testiä mieluusti jos dippailet:D

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur :hug: oot sitten niin ihana ja positiivinen. Toivottavasti se positiivisuus tarttuis mun testailuihin :heart:
Itsekin kyllä mietin että tekisin vasta maanantaina seuraavan testin. Maltoinhan viimeksi keskiviikosta lauantaihin odottaa :D
Maanantaina voisin kuiten soitella sitetn neuvolaa tästä tilanteesta,ei sitä tiä jos pääsis (jos tilanne vielä näin epämääräinen) veritestiin.

Voi oispa tosiaan! Saas nähä, huomenna uusintatestiä. Ei oo kuin yksitesti kaapissa niin en tänään raskinut sitä käyttää ja huomennahan sen pitäs jo vahvempi olla,jos on ollakseen. Oli miten oli niin soittelen myöskin neuvolaan, jospa tosiaan sais sitten selvyyttä just tuolla veritestillä.
Aamulla ainakin olot oli plussan puolesta puhuvat..
Ei auta ku jännäillä huomiseen..:confused:

Tällänen tälle aamua..onko hiukan tummempi, en tiä. Mutta haalee vieläkin.
Kyllä siellä ainakin jotain on tapahtunut/tapahtuu tuolla masussa. Tiä sitten kuin kestävää, ku näin haalukoita viivoja tulee.. :/

Mutta nyt kuva ainakin on otettu testiajan sisällä ja kuivahtaneenakin hiukan tummemmalta näyttää vanhaan verrattuna..

*muoks*
Soitin myös neuvolaan, normi ajan antoivat ens kuun alkuu. Eli sitä sitten odotellessa. Ei kuulema niinkään antele mitään "varmistavia" veritestejä yms.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä