onko kenelläkään näyttäny ovistesti plussaa ennen raskaustestiä ja todellakin ollut raskaana? auttakaa

Kiitos :heart: Jotenkin tämän osasi aavistaa,mutta surettaa se silti. Joku pienen pieni toivon kipinä siltiki koitti kytiä,mutta näin sitten kävin.
Töissä oli aika tuskasta, vuoti aika reippaasti ja ihanat supistusmaiset vihlomiset ja poltteet alamahassa ja selässä.
Nyt olo ja ehkä mieliki hiukan parempana. Tänään vain pitää soittaa neuvolaan ja perua se varattu aika. Tänään on kuulema vasta se neukkatäti taas paikalla.

Minä tein tänään ensin kaapista löytyneen Mammaksin liuska ovistestin, johon testiviiva piirtyi paljon vahvemmaksi kuin kontrolliviiva. Sen jälkeen oli pakko kipaista apteekkiin hakemaan raskaustesti ja selvää plussaahan sekin näytti, vaikka olo ei ole tippaakaan raskaana oleva.

en sitten tiedä,mutta..se ovistestin haaleampi kuin kontrolliviiva tuli myös clearbluen r-testiin haaleana.Toivottavasti voin luottaa tuohon raskaustestin haaleaan....???teen kyllä parin päivän päästä vielä uuden.

Mulla alkoi ovisviiva vahvistua dpo11 lähtien. (Tosin silloin sain jo haamuja herkkiin r-testeihinkin.) Oviksen aikaan viivat olivat juuri ja juuri yhtä vahvat. Tänään on dpo 19 ja rv 4+5 ja ovistesti näyttää tältä:

Mulle on tehty pakastetun alkion siirto 14.2 ja eilen testasin Clearbluen digitaalisella ovistestillä ja sain siihen hymynaaman. Tänään testasin päiväpissasta marketin liuskatestillä selvän punertavan haamun joten uskoisin että tuo ovistesti reagoi raskaushormooniin. Nyt on vasta pp9 eli vielä olisi viisi päivää varsinaiseen testipäivään.

Yhteistyössä