Kuvia plussatesteistä

Pakko vielä postata tänne kun tein tollasen kollaasin km-raskauden testeistä ja sit tästä meneillään olevasta raskaudesta (yritän siis selvästi vakuutella itselleni että kaikki on nyt hyvin..)

Kuvassa nykyisen raskauden dpo:t voi olla muutaman päivän liikaakin, laskin lyhyimmän kierron mukaan mitä mulla on ollu.. Vertailutestit saman herkkysiä..

Auttakaa te tarkkasilmäiset testintiiraajat..
Tässä jo kolmas samainen testi..ekassa ei mitään,toisessa tiirailtaessa ja käänneltäessä haaleista haalein jälki ja nyt tälläinen. Luonnostaa ku kattoo testiä niin viivanen on ilman tihrustamista ja kääntelemistä..

Mutta en taas ite ymmärrä, nyt jo menkat 8pvä myöhässä ja noin säälittävä haamunen.. Ainut että epäilyksiä myöhemmästä oviksesta oli joulun tienoolla,mut en niin aatellut asiaa koska mulla aina säännöllinen kierto, paitti tieten nyt! Raastavaa..

Mutta en taas ite ymmärrä, nyt jo menkat 8pvä myöhässä ja noin säälittävä haamunen.. Ainut että epäilyksiä myöhemmästä oviksesta oli joulun tienoolla,mut en niin aatellut asiaa koska mulla aina säännöllinen kierto, paitti tieten nyt! Raastavaa..
No sehän selittää sit koko homman, eiköhän tuo haamuinen ole ihan kunnon viiva ens viikolla! :) :hug: Tiedän kyllä kuinka raastavaa tuo odotus on, mä oottelin aikanaa plussaa 3vkoa..Ovis oli HIEMAN ollu myöhässä...

mymosa
Peltisanko, onko nuo wondfon testejä? halpa-testiltä.. Testasin itsekin noilla ja aika samalaista, ehkä haaleampaa viivaa antoi ja tulkitsin viivanpaikaksi (ja antaa niitä kuulema)..

Seuraava eri testi (10 herkkyys) oli selkee nega ja tänä aamuna wondfon testi taas haaleaa viivaa..

Toivottavasti sulla viiva tummuu ja muuttuu plussaksi :)

Peltisanko, onko nuo wondfon testejä? halpa-testiltä.. Testasin itsekin noilla ja aika samalaista, ehkä haaleampaa viivaa antoi ja tulkitsin viivanpaikaksi (ja antaa niitä kuulema)..
Seuraava eri testi (10 herkkyys) oli selkee nega ja tänä aamuna wondfon testi taas haaleaa viivaa..

Toivottavasti sulla viiva tummuu ja muuttuu plussaksi :)

Toi on semmonen halpis marketin testi, pregcheck 2kpl/pkt.

Mutta se kans mietityttää et miksi sitten aikasemmat testit oli ihan selkeitä negoja ja nyt viivasta näkyy/viivanpaikka.. Outoja testejä. Mut noita tulee ostettua ku on niin halpoja eikä tohi aina olla ostamassa apteekista tyyritä testejä :ashamed: Vielä on yks liuska tuolla odottamassa,joskos maanantaina sen käyttäis jos on tarvis..

mymosa mie tilailin noita kivan söpöja pikku puikkotestejä myöskin - ja en tilaa toiste!
Jokaiseen testiin tuli jonkin sortin viivanpaikkaa(punertavaahin) - tosin, testiajan jälkeen.
Harmaa viivanpaikka näkyi aika pian ja haaleaakin haaleampaa väriä sitten n. 9h:n pästä.
Samalla kierrolla kokeilin myös ERI firman testejä - ei viivanpaikkoja!

Testejä en voi silti susiksi manata - toimivat juuri testiajan sisään..ja jälkeenpäinhän niitä EI pitäisikään kurkkia..:whistle::D..
..niitä vaan tulee kurkittua..:headwall:

peltisanko..TUO siun halppis liuskatesti, ei miulle ole näyttänyt IKUNA turhia viivasia!!
..ja siun viiva, EI ole viivanpaikka..vaan..punertava + haamuviiva= RASKAANA!!!

Onnea todella paljon ja pienelle pesänrakentajalle paljosta paljon vaavilimaa!!!:flower::heart:

Viimeksi muokattu:
mymosa
Eilinen liuska ja tän aamuinen puikko on ainoat mihin on tuo viivanpaikka tullut, puikkoon joo jopa vahvempi.. kaikki muut wondfon liuskat ja puikot tässä kierrossa olleet on ollu täysin puhtaita negoja ei edes testiajan jälkeen ole mitään näkynyt. Ärsyttäviä ja menee kyllä ei tilattavien listaan jatkossa.

mymosa..tuota, kyselemään: Mikä on siun kp nyt?..bongasitko oviksen ihan testillä..:)

Voihan olla, että siellä oikiasti on jotain tapahtumassa..jos viivanpaikat - ja miusta tuossa testissä on punaista väriäkin, merkitsevät alkanutta raskautta ja siitä sitten vahvenevat!!!!=)

Peltisanko: mun näytöllä näkyy kyllä selvä haamulainen :heart:. en ole tuohon testiin saanut mitään turhaa testiajalla. Kuivuessa saattanut sitten jotain ilmaantua, mutta niitä ei lasketa. :D

Mymosa, onko nuo testit viimeisiä mitä olet tehnyt. Josko se siitä vielä selkenee. :D

mymosa
Mun kp on nyt 32. Ja kierron pituudesta ei oo tietoo, kun tätä kiertoo edeltävät menkat oli elokuussa. Teroloilla käynnisteltiin.

Ovistestejä tein, kp 16 alko viiva vahvenee, lähes yhtä vahvaa ja joulun takia tein seuraavan vasta kp19 ja viivat oli selkeesti haaleat jo ja haalenivat vain. Joten jos ovis+ on ollut niin se on ollut sillon kp 17-18.. Ei olla mitenkään ahkerasti eikä tärppiaikaan pupuiltu, joten aika ihme ois jos tärppi ois käynyt :)

Juu ja nuo kuvan testit on tältä aamulta. eilinen liuska oli haaleampi viiva ja sitä edelliset puhtaita.

Tungenpa tännekin pinoon kuvan kera... Eli tämmöinen tulos tuli kp 30 laimeasta iltapissasta:

Aijaa.com - 7312858.jpg

Testi on Cittarin PregCheck, huomisaamuna teen vahvemmasta pissasta toisen. Tuo haamulainen tuli ihan testiajalla ja sekä mies että minä nähtiin siinä kyllä punaväriä. Luonnossa viiva on myös selvempi eli ei tarvitse tihrustaa. En tiedä miksi kamera sitä tuntui "syövän" haaleammaksi.

Jännittää ihan hurjasti, kuinka käy!

Yhteistyössä