Hakutulokset

1. CherryCake

Miten nuha pois nopeasti?

siis nussimalla :D
  2. CherryCake

Miten nuha pois nopeasti?

Ekkö oo kuullu ikinä "nussimas se nuha lähtee" :D Oikeesti, auttaa :)
  3. CherryCake

Teenköhän nyt oikein tän unikoulun?

Kiitti :) Joo, tuntuu että kaikil on hirvee kiire saada se lapsi oppimaan nukkumaan koko yön putkeen ja että nukahtais ittekseen sänkyyn. Tutut on ollu iha ihmeissään että miksi ihmeessä pidän vielä sylissä tän ikästä. Hitto vie, mä olen hänen äitinsä :D Mä valvon vaikka koko yön hänen vuoksi :)...
  4. CherryCake

Noniin, nyt päätin jättää sen unikoulun pois ja otin vauvani syliin, istuin sängyn reunalle ja heijasin hieman (oli varmaan todella järkevän näköistä. Pimeässä huoneessa, edestakas heijaten sängyn reunall) :) Meni max 2 min. ja nukahti ihanan rauhallisesti <3 Tuli niiin hyvä tunne, kun ei...
  5. CherryCake

Pelasta perheemme, Supermarjo

no mäki katoin et jostain toi on kyl tuttu!
  6. CherryCake

tuleeko raskaana ollessa herkemmin nenäverenvuotoja?

Ihan normia on :) Mulla ei oo ikinä vuotanu nenästä verta, mutta odotusajalla tais kaks kertaa vuotaa. Ekal kerral katoin telkkaa ja tunsin jtn. lämmint huulis. Pyyhkäsin ja katoin. Verta! Arvatkaa säikähdinkö ku ei ikinä aiemmi oo vuotanu :D
  7. CherryCake

Esikoinen juu, mistäs arvasit :D Seistä tönötän :) Ja kävelen. Istuen jos oon, niin alkaa kiemurtelu :D Kovin monet tutut tuntuu vaan tietävän nämä asiat paremmin ja unikoulua vaan tyrkytetään ja sanotaan et huuto on normia. Musta se on sydäntä riipaisevaa! :/
  8. CherryCake

Vauva on nyt n. 8 kiloo nii kyllä se käy käsiin, selkään ja hartioihin :) Oon kait sit tosi huonokuntone :DDD Sen 10 min. menee mut sit alkaa tuntuu liian raskaalt.. Meinasin että onko se yksin nukahtamisen opettelu myöhemmällä iällä aina vaan vaikempaa :) Tai teenkö pullamössöpojan :DDD
  9. CherryCake

Madre: En taida kuitenkaan vielä pystyä tohon :( Se itku on niin kauheeta että pelkään lapsen menevän rikki siitä... Jos nyt jatkan sylittämistä, niin onko siitä sit myöhemmin haittaa? Paino alkaa vaan tulla vastaan että katotaan mihin kiloon asti jaksan...
  10. CherryCake

Monta yötä meni huudatuksel?
  11. CherryCake

Totta tuo että vaunuista voi tippua! Pinnis on jo sängyn vieressä. Mies kun yrittää nukuttaa, huuto on kahta kauheempaa :( Jos nyt annan vielä nukahtaa syliin, tuleeko siitä myöhemmin vielä vaikeempaa?
  12. CherryCake

Poika on nyt siis kohta 7 kk. ja on aiemmin nukkunut hyvin ja nukahtanut itsekseen. Nyt kuukauden ajan kuitenkin, kun on oppinut ryömimään ja harjoittelee konttausta, nukkuminen on levotonta ja nukahtaa VAIN syliin tai vaunuihin... Kaikki tutut toitottavat unikoulusta. Poika on jo painava...
  13. CherryCake

Mikä on viimeisin asia, josta sinulla on tullut miehesi kanssa kinaa?

Voi olla. Siinä itse tilanteessa olin vaan niin huolestunut vauvasta että en paljoo aatellu miestä
  14. CherryCake

Mikä on viimeisin asia, josta sinulla on tullut miehesi kanssa kinaa?

Lapsi tippui sohvalta... Miehen piti vahtia kun mä olin laittamassa kylpyä valmiiksi vauvalle... Mä menin paniikkiin ja mies otti itteensä kun suutuin asiasta! :( Vaikka ihan aiheesta sanoin! Jos oot sanonut että voit vahtia lasta, niin silloin sinä myös vahdit etkä vaan räplää kännykkää! Ja ei...
  15. CherryCake

Saako vauvan jättää yksin kotiin?

Mäki mietin tota samaa! Kauheeta, jos ite just jäis vaikka auton alle ja kukaan ei tietäis että sisällä on vauva! Koskaan ei voi tietää mitä sattuu! :(
  16. CherryCake

Öööö, miksi et kerennyt pukea vauvalle ulkohaalaria? Ei se vauva siinä kainalossa paljoo tiellä ole ;) Eikä se haalarin pukemine kestä ku 2 min.... vai mite haasteellista se teille on? O.o Kai sulla on ollu aina itkis mukana?
  17. CherryCake

Uusimmassa Meidän Perhe lehdessä oli juttua äitien omasta ajasta ja siitä tuli mieleen

Jos tarvitse omaa aikaa että jaksat, niin silloin se on koko perheen etu Äh, lue eka ennen ku lähetät :D Tarkoitin siis, että jos tarvitset sitä omaa aikaa niin ota sitä omaa aikaa :) Silloin se on koko perheen etu jos pidät niitä omia laatuaikoja silloin tällöin
  18. CherryCake

Uusimmassa Meidän Perhe lehdessä oli juttua äitien omasta ajasta ja siitä tuli mieleen

Jos tarvitse omaa aikaa että jaksat, niin silloin se on koko perheen etu :) Mulle riittää se, että saan käydä kaupoissa vähä shoppailemassa ja päikkäriaikaan saan katsoa rauhassa telkkaa tai lukea lehteä/kirjaa. Enemmänki kaipaan miehen kanssa sitä kahden keskeistä aikaa kuin omaa aikaa :/
  19. CherryCake

Ei kai kukaan OIKEASTI jätä vauvaa yksinään kotiin? Roskien viemisen ja postilaatikolla käymisen ymmärrä, mutta jotkut kaupassa käymiset ja kerhosta hakemiset on ehdoton no no no! Miksi se vauva ei voi tulla mukaan? En jymmärrä... Oletan, että nämä jättäjät jättää nukkuvan vauvan kotii...

Yhteistyössä