Ehkä mies itsekkin pelästyi tilannetta ja sen takia se puhelinkin lensi roskiin.Lapsi tippui sohvalta... Miehen piti vahtia kun mä olin laittamassa kylpyä valmiiksi vauvalle... Mä menin paniikkiin ja mies otti itteensä kun suutuin asiasta! Vaikka ihan aiheesta sanoin! Jos oot sanonut että voit vahtia lasta, niin silloin sinä myös vahdit etkä vaan räplää kännykkää! Ja ei, sitä kännykkää ei tarvitse liioitellusti heittää roskiin!!! Huoh... Joskus kyl mietin minkä ikäisen kanssa oikein olen...
(ja jos joku nyt huolestui niin voin sanoa että niin huolestuin minäkin. Varsinkin kun laps raukka oksensi kaks kertaa tuon jälkeen. Soitin ehkä aiheetta mutta kuitenkin hätänumeroon ja ambulanssi tuli katsastamaan vauvan. Sanoivat että kaikki on ok, mutta mä otin poikkeuksellisesti murun yöksi viereeni tuhisemaan ja tarkistin parin tunnin välein että kaikki on hyvin...)
Voi olla. Siinä itse tilanteessa olin vaan niin huolestunut vauvasta että en paljoo aatellu miestäAlkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29642335:Ehkä mies itsekkin pelästyi tilannetta ja sen takia se puhelinkin lensi roskiin.
Mut niin sitä varmaan jokainen käyttäytyis :hug:Voi olla. Siinä itse tilanteessa olin vaan niin huolestunut vauvasta että en paljoo aatellu miestä
Siis 500 euroa 13 vuotiaalle? Vai tuliko yksi nolla liikaa?Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29642310:Ei nyt riitaa, mutta vähän kinaa tuli siitä, kun mies oli yllätyksenä antanut 13v täyttäneelle pojalleni synttärilahjaksi 500 euroa, vaikka olimme jo hänelle lahjan ostaneet.
Ei siis ollut sanonut tuosta minulle mitään, vaikka toki olisin toivonut että kysyy minultakin tuollaista asiaa
SiisKesällä. Olin pessyt villamaton ja jättänyt kylppäriin kuivumaan. Mies oli laittanut oven kiinni, jolloinka ilma ei liikkunut mihinkään ja matto meni pilalle.
olimme lomalla ja kotiin tultuamme kitisin asiasta tai oikeammin paasasin ja mies kieri tuskissaan...raukka parka.
Onneksi uusi, parempi matto löytyi
Totta. Me ei riidellä, eikä edes koroteta ääntä. Ei ole tarpeen. Toki olemme eri mieltä asioista välillä, mutta sitten keskustellaan ja päädytään ratkaisuun.Siis
a. ette oo kesän jälkeen kertaakaan kinanneet mistään, ja
b. teidän kylppärissä ei vaihdu ilma lainkaan oven alta?
Hmmm.
Etkö ymmärrä yskää?Ei nyt silleen riidelty tai oikeastaan edes kinattu, mutta mies on yskinyt tosi pahasti pari viikkoa eikä tietenkään mene lääkäriin. Aikani jankutin ja ilmoitin sitten, että jos aikuinen mieluummin valvoo yönsä yskän takia kuin hakee kuurin lekurista, oma on kärsimyksensä.