Hakutulokset

1. CherryCake

Rippijuhlat MENU! Onko hyvä, mitä lisää?!

jaaaaa :D haha :D
  2. CherryCake

Meillä ainaki tiedetää läheisten allergiat ja muilta kysytään ne :) osataan sit varautua. Onks Tää vaa meidä suvun käytäntö varautuu allergioihi :o ja siis oliko tuolla yhdellä allergiaa vai mitä kun kirjotti niin sekavasti etten oikein päässy kärryille :)
  3. CherryCake

Siis mikä ei mee perille? Anteeks oon varmaan jotenkin yksinkertainen mutta mitä mulle on yritetty selittää? :DDD Ei mee perille, no ei tälle blondille :D
  4. CherryCake

Nyt on jollain mennyt kirjottajat sekasi :D minä en ole vanhemmat hoi ;)
  5. CherryCake

waaaaaat? :o otat omat eväät mukaan? Mitä mä just luin :DDD jos mun juhliin joku tulis omien eväiden kans, kysyisin et eikö mun pöperät kelpaa arvon neidille/rouvalle :D Mites ne lihapullat tai kinkku/nakkicoktailtikuis? Ja jtn. Muutaki siihe, esim. Kirsikkatomaattei? Mul tulee jo...
  6. CherryCake

Onko hyvä menu 1-vuotis juhliin?

Mustikkamarenkipiirakka kuulostaa tosi hyvältä! Nam :P jos lisäisin menuun myös lihapullat ja ne hedelmätikut? :)
  7. CherryCake

noita maissinaksuja tulee siksi kun oma poika tykkää niistä herkkuina :) samoiten vauva/taaperovieraat ovat myös tykästyneet niihin. Siksi laitan kun tiedän että menee kaupaksi :) hedelmätikkuja mietin myös itekin. Juhlasankari ainakin söisi jos olisi meloni-viinirypäle-tikkui.
  8. CherryCake

Suolaiset: - feta-parsakaali-tomaatti-piirakka - kana-paprika-piirakka (jtn. Muutakin tähän?) - kalakakku Makeat: -Synttärikakku -keksejä -karkkeja BabyBuffa: -Banaani-kananmunaletuista ja marjapilteistä tehty kakku -vauvakeksejä -maissinaksuja -minibanaaneja Tarvisko vielä...
  9. CherryCake

Eipä tärpännytkään..

Mäkin luulen että oireet tuli vaan siitä kun toivoi raskautta niin paljon. Testi oli vaan tehtävä varmuuden vuoksi :D niin paljon oon kuullut että menkoista huolimatta onkin plussannut. Mutta ehkä seuraavalla kierrolla tärppää :)
  10. CherryCake

Eipä tärpännytkään..

Kirjoitin tänne että teen testin kun menkat olivat tosi niukat ja on raskausoireit. Negaa näytti. Ei kun uus yritys vaan :)
  11. CherryCake

kuukautiset mutta raskaana?

Eikö tosiaan kellään muulla ole kokemusta tästä? :o
  12. CherryCake

OK, ehkä mäkin odotan että nämä loppuvat ja teen testin ihan mielenrauhan vuoksi :)
  13. CherryCake

Onko täällä ihmisiä joilla ois tärpänny ja silti tullu menkat? Koko tämän viikon on tuntunut alavatsa painavalt ja menkat alkoivat tänään niin kuin pitikin. Yleensä tulee sellainen kunnon tulva mutta nyt on enemmänkin sellast punasta valkovuotoo... Ei oi ikinä ollut tällast! Rintoja aristaa...
  14. CherryCake

Kamalimmat/omituisimmat/noloimmat tarjoilut joihin olet törmännyt?

Sipsi, mäkin tajusin sun pointin :) jos ihan kutsuu toiset pitkän matkan päästä, ei tarvi sanoo et kahvi on jo aamul tehty ja olis nyt ees voileipiä tarjonnu lisäks :D kahdessa tunnis ehtii tulla pikkunälkä :) nyt ei Kyl Tuu yhtää noloo tilannetta mieleen... Kait kaikki on osannu meillä päin...
  15. CherryCake

minkä ikäiselle olette syöttäneet xylitol-pastilleja?

Okei :D eiköhän se harjaus ala sujumaan kun harjottelu jatkuu :) pitääki ostaa Niit hakkaraisii. Jos ei hänelle mee niin äiti sit syö ne :D
  16. CherryCake

minkä ikäiselle olette syöttäneet xylitol-pastilleja?

Minkä ikäiselle olette antaneet pastilleja? Luin että vauvaikäisellekin saisi antaa! Onko noin? Meillä tuo hampaiden harjaus ei ole mitään herkkupuuhaa ja ajattelin että jos harjaus on vähän niin ja näin niin sais edes noist pastilleist jotain suojaa! Ikää o 8kk. Ajattelin myös ostaa toisen...
  17. CherryCake

älä jätä lastasi autoon, kiitos!!!

luitko Sä mun alotusta ollenkaa? Se ukko oli yli vartin poissa! Ja muksut siellä autos hyppeli ilma vöit, toine etupenkil!!! Jos et osaa lukea tai sun on vaikea ymmärtää lukemaas, jätä vastaaat! HALOO HEI! ja sehän on kokonaan minun asiani vienkö roskat samalla kun mennään puistoon vaiko sillon...
  18. CherryCake

jusjust... On täysin eri asia, herääkö lapsi ja kauhistuu kun äiti ei ookkaan enää autossa ja mahdollisesti näkee hänet ikkunasta tai ainaki äiti tulee pian rauhottelee kun kuulee toisen heränneen ja hätääntyneen! Mitäs sit jos oot siel huoltsikal? Nähtävästi sulle on vähä vaikeata Se, että...
  19. CherryCake

mitäs sit jos lapset ois heränny keskenään autos? :o mä oisin varmaan vaan käyny ojapissal ja ottanu kahvin kun on kaikki hereil :)
  20. CherryCake

Hyvä kuulla että täällä joillakin on sitä maalaisjärkeä ja ottaa sen muksun mukaan eikä jätä sinne autoon :) mä oon niin vainoharhanen että en jättänyt vauvaani edes siksi aikaa autoon kun hain äitini käsilaukun sisält. Ei mitää ois varmastikaa tapahtunu mut ois Siit tullu paska-äiti-fiilis...

Yhteistyössä