Hakutulokset

1. Elsa84

Elovauvat 2016

Meillä tietää miehen vanhemmat ja mun muutama ystävä. Omille vanhemmille kerron sitten kun aika on hyvä. Mäkin vähän mietin tuota alkuraskauden ultraa ,mutta hinnat on kyllä aika tyyriitä. Tiedän että tuossa meidän terkassa/ neuvolassa on ultralaitteet ,että en tiedä sitten josko sinne sais...
  2. Elsa84

Elovauvat 2016

Välillä jatkuvaa jomotusta/vihlontaa ja välillä kuin ois kauhee ovis,jäytää munasarjojen kohtia.
  3. Elsa84

Elovauvat 2016

Täällä janottaa jatkuvasti , pahoinvointia, menkkakipuja, mieliala heittää ( on tullut jo otettua itkut turhasta ) rinnat todella kipeet :/
  4. Elsa84

Elovauvat 2016

Onkos teillä millaisia raskausoireita ollut ?
  5. Elsa84

Elovauvat 2016

Heippa, täällä 31v kolmen lapsen äiti ja nelosen laskettu aika olisi 1.8. Plussatestin tein viime sunnuntaina. Lapset ovat ennestään 11v 9v ja 5v. Miehellä on kaksi lasta 10v ja 7v joten tämä on ensimmäinen yhteinen jos kaikki menee hyvin.
  6. Elsa84

Plussa vai ei? (kuva)

Kohta saadaan perustaa elokuisten oma ryhmä täällä tuli plussa sunnuntaina :barefoot:
  7. Elsa84

Plussa vai ei? (kuva)

Plussa tuo on ,onnea :love:
  8. Elsa84

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/mjFomN Hyvin vahvistuu.ylempi sunnuntaina ja alempi tänään
  9. Elsa84

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Täällä oireita rintojen kipuilu,kylmyys,menkkajomotteluja sekä raudan maku suussa :whistle: en tiiä miten ihminen voi olla niin hölmö kun olen tehnyt nyt jo 4testiä yhteensä että uskon tän todeksi :p:D
  10. Elsa84

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Jospa uskallan hyppää tänne seuraavaksi,eilen tuli plussa ja la olisi 1.8 :love:
  11. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

http://aijaa.com/1Vlknw Nonii nyt sain ku vaihto kuvaa
  12. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Hmmm mä taisin saada plussan :eek::love: En saa kuvaa liitettyy tähä ketjuu jostai syystä mut tonne himotestaajien pinoon sain
  13. Elsa84

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No mites tää http://aijaa.com/ZnesnL joko saa iloita?
  14. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Nyt alkaa sitten mieli tekee tepposia. Oksettaa ja paleltaa jo toista päivää putkeen todella paljon. Eilen myöskin ikenet alko vuotaa ihan hirvittävästi verta pesun yhteydessä (n) taitaa mennä nyt mielikuvituksen puolelle jo nää mun olot :censored: Kollega vetelee riisikakkuja vieressä ja musta...
  15. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä on niin vahvasti sellainen olo että tää kierto päättyy negaan. Ei tuu tarpeeksi oireita mitkä voisi viitata tärppiin ja kierto alkaa olemaan kuitenkin lopuillaan. :notworthy:
  16. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Syöttekö muuten jotain vitamiineja jotka avittaa näitä raskautumis mahiksia? Harmi kun itse en voi juoda greippimehua lääkityksen vuoksi .Olikos se foolihappo mitä pitäis popsia? Riittääköhän terveellinen ruokavalio vitamiinien saantiin siis tuon foolihapon,vai oliko se edes sitä .Täällä flunssa...
  17. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Nessu87 Onnittelut :love: Millohan sitä ite viittis testailla jos on menossa kp22/28-29... En oikein tiedä kuinka aikaseen sitä vois saada edes haamua jos jotain on tapahtunut.
  18. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Täälläkin flunssaa pukkaa, Ei kiva! :censored: Joie sulla on kyllä nyt jännät ajat. Ei muuta kuin uutta testiä vaan parin päivän päästä jospa viivat siitä vahvistuisi.
  19. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Hendu79 oikein paljon onnea plussasta :love: Mä täällä seuraan itteeni ja oireita kuin joku mielipuoli :ROFLMAO:
  20. Elsa84

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Kaippa minäkin kirjaan vaikka oviksesta ei ole varmuuta koska on ollut vai tuleeko ollenkaan .... Kp 13 mahdollinen ovulaatiovuoto, verensekaista valkovuotoa. Kesti vain sen päivän eikä ollut runsasta. Myöskin lämmöt oli koholla (?) o_O Kp14 runsasta valkovuotoa (ovulaatiotestit negaa) Kp15...

Yhteistyössä