Hakutulokset

1. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Darni73 oon tehnyt aamulla ja illalla. Onko teillä muilla ollut mitään "välivuotoja" kesken kierron. Mulla kun on alkanut tulemaan todella usein puolessa välissä kiertoa sellaista ihan kevyttä veri/valkovuoto tiputtelua joka kestää yhden päivän. Voisko olla sitä "ovulaatiovuotoa" koska loppuu...
  2. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

'][/URL]Tuossa tuo kuva, en saa tosissaan tuota vahvempaa viivaa testeihin. Tänään tein vielä uuden ja ihan samaa hailakkaa niin kuin vika. Plaaah! Kuitenkin kaikki oviksen oireet ollut kp13 lähtien :/ Mä vähän lueskelin noista testeistä että voi antaa myös haaleempaa viivaa vaikka ovis ois...
  3. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä mä sanon että oon hölmö,enhän mä mitää plussaa oo saanu ovistesteihin kun aloin vertaa muiden tuloksia joten jospa nyt kuitenkin ov on ollut silloin kp13 tienoilla jo niin kuin epäilin.ei auta kuin odotella Laitan nyt tännekki testien kuvat vika on tänään loput sitä ennen päiviä
  4. Elsa84

Uusia ystäviä Helsingistä:)

Moikka, olen 31v äiti helsingistä ja lapsia on kolme kipaletta. Laitahan viestiä jos haluat jutella enemmän :)
  5. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

mama? Onko sulla mikä kp menossa ? Oireitahan saa aikaseksi ihan mielellä jos oikein kovasti toivoo jotain asiaa. Täälläkin on niin monet kerrat ollut raskausoireita ,mutta pah. Juuri kun pääsin sanomasta etten tunne kroppaani niin johan alko vasemmalla puolella munsarjoja juilimaan. :ROFLMAO:
  6. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Noni niinhän siinä kävi, että eilen tikutin vahvasti oviksen ja tänään myös mutta yllätys yllätys ollaan viimeksi hommailtu pe-la yönä :devil: joten taisi se ovulaatio sitten mennä sivu suun. Ei päästy itse ovista käyttää hyväksi :cry: tuskinpa nuo siittiöt elävät 3-5 päivää . Mä kun luulin...
  7. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

-tanjuska mulle voi lisätä tuonne listaan että toiveissa olisi 4.lapsi :love:
  8. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

mama? Jospa ois tärppi käynyt. Ainakin itellä on ollut aina ekat merkit juurikin tissien arkuus joka on alkanut jo todella pian tärpistä.
  9. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Mä itseasiassa mittasin lämpöä tuolloin kp 13 päivänä kun mies oli kuumeessa ja itellä oli vähä kumma olo. Lämmöt oli selvästi koholla sinä päivänä. Elikkä mun ovis on voinut tosissan olla ollut tuolloin vaikka testit näyttää vielä haaleaa.
  10. Elsa84

Toiveena vauva 2017-2018

Hyppään minäkin tänne mukaan. Elikkä "yritys" tulee kun on tullakseen kierto 2 menossa . Elämäni ekaa kertaa ostin ovistikkuja ja tein eilen ekan. Näytti haaleaa viivaa. Samanlainen haalea viiva oli myös tänään. Kp 15/28 menossa. Mielestäni huomasin että ovis olisi ollut tuolla kp 13 tienoilla...

Yhteistyössä