Hakutulokset

1. S

<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Onnea Poika ja Onnea Gha! Voi voi, nyt tulee vauvakateutta. Ihanaa, että teillä on menny kaikki hyvin ja vauvat ovat terveitä :heart:
  2. S

Annaliina, paljonko sulla oli paikat jo "edenny", jos sopii udella....? Harmi, kun kukaan ei päässy sit sittenkään lauteille pakertamaan! Mymmelis, itse en missään nimessä käyttäs fleksejä koirien kanssa. Jos tuppavat sotkeentumaan hihnaan, niin sitten käyttäsin valjaita. Mulla on 2 corgia...
  3. S

Heipsan taas! Mymmelis, ite oon kokenut parhaimmaksi keinoksi sen, että koirat kulkee AINA vaunujen vasemmalla puolella. Sillon ne pääsee nuuhkimaan tien penkoille, eivätkä alituiseen ole vaihtamassa puolta. Niillä on selvät sävelet, että vasen puoli, vain ja ainoastaan. Näppärää. Ei ole...
  4. S

*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Lirolle onnea pikkuisesta pojasta! Katrinainen, joko on raskausmyrkytys helpottanut? Joudutko vielä käyttää verenpainelääkkeitä? Painonnoususta, mulla on nyt mittarissa sellaset 18 - 19 kg, enkä aio asiaa murehtia. Ekalla kerralla itekin olin aivan kauhuissani ja painosta ressaaaminen...
  5. S

onnea katrinaisen koko perheelle! Tsempitykset Lirolle; aika jännää, kun tietää mikä urakka on edessä! Jokos Carmen on synnyttänyt??!! Omaan napaan ei erityistä, vauva potkii ja haarat vihloo... sinuhe ja ukkeli 35 + 3
  6. S

Onnea meiltäkin Nemikalle ja koko perheelle! On sulla varmaan ne supparit saanu jo aika paljon aikaan alustavalla viikolla, kun noin sit oli jo paikat auki kun "lävetille" pääsit! Hienoa, et kaikki mennyt hyvin ja kyllä uskon että vauvakin siitä tervehtyy nopeasti! Hyvän kokoinen minusta teidän...
  7. S

Heipsan, nyt alkaa olo ahdistamaan täälläkin...vihloo niin pirusti tuolta alakerrasta, tuntuu et putkahtaa poika hetkenä minä hyvänsä..Tuskin, mut kammottavat on tuntemukset. Pissat meinaa lirahdella jne :( Samoilla fiiliksillä tuntuu olevan moni muukin. Sairaalassa olin esikolta viikon...
  8. S

Voi mikä päivä...ihan hirveesti vihlonu ja sattunu alapäähän :( Menkkajomotuksia jonkin verran, eli vähän supistellutkin. Ei tässä mitään erityistä, läjässä kestetään, mut nähtävästi vauva etsii paikkaansa. Vatsakin on tyhjentynyt totally, ilman et olis vatsatautia tms. Noh, asiaan kuuluvia...

Yhteistyössä