Hakutulokset

1. LaaL

Pidempään ivf/icsi-hoitoja käyneet lapsettomat VOL2

Taisi tulla vanha täyteen vai miksi ei enää huolinut minun kommenttia. :D Tässä varuiksi uusi. :) Marjana Mä toivuin super nopeasti myös punktiosta vaikka mua jouduttiin nukutuksessa vähän "runnomaan". Tosiaan toinen munasarjani on jotenkin kohdun takana ja punktioreitti ei ole suora ellei...
  2. LaaL

Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

Hox Onpa mielenkiintoisen kuuloinen hoito! toivotaan että tepsii!! Miksi irrotuspiikki otetaan kaksi kertaa? Onko teillä ollut juttua, että kauanko alkioita kasvatetaan maljalla eli miten pian siirto olisi? Tsemppiä! Aniraz : Tsemppiä. Tiedän tunteen kun saalis on huono.. mutta toivotaan...
  3. LaaL

Marjana: Me ollaan samoissa piinapäivissä.. ja HalleB ! Miten jaksatte piinapäiviä? Musta tuntuu että pimahdan.. Joka toinen hetki uskon ja uskottelen,että nyt siellä kiinnitytään..ja sitten taas en usko. Ei ole oireita...ei repäisykipuja.. Millaisia tuntemuksia teillä on? Ärsyttävintä on...
  4. LaaL

Haikala Minulla pitkä kaava ja luget aloitettiin punktiosta seuraavan päivän iltana eli istutusta edeltävänä iltana. Tsemppiä kasvuun!! Laura Mulle sanottiin että piikitys suositellaan tekevän aina iltaisin..en tiedä miksi..mutta minä siis piikitin Menopuria aina iltaisin tunnin tarkkuudella...
  5. LaaL

oh, korjaus edelliseen. Kolme solua olikin vain kypsiä..mut toistaiseksi kaikki hengissä ja hedelmöittyneet! :)
  6. LaaL

HalleB: hieno tulos!! Onnea! :) Minulla oli punktio eilen. 4 kypsää solua! (viimeksi 2 joista toinen oli raaka)Tehtiin nukutuksessa, koska toinen munasarjoistani on kohdun takana ja olisi liian kivuliasta "kaivella" sieltä munasoluja. Tänään kuulen miten selvisivät yön yli. :) Pakko kertoa...
  7. LaaL

Heippa kaikille! Olen jo pidemmän aikaan lueskellut teidän juttuja, mutta itse en ole vuoteen tänne palstoille kirjoitellut. Nyt on menossa 2. ivf/icsi-kierto. (mitkään muut hoidot eivät ole tehonneet) Menopuria ja Orgalutrania piikittelen. Viikonpäästä punktio. Haluaisin kysyä, että onko...
  8. LaaL

Blogeja lapsettomuudesta

Olisi kiva lukea muidenkin lukemia blogeja. (joo, niitä googlesta löytyy) Suosittele siis blogia. :) Tässä yksi ihan tuore: Ajatuksia, runoja lapsettomuudesta | Pelkoa siitä, että syli jää tyhjäksi.
  9. LaaL

TYKS hoidot 2013!

Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin? YRITTÄJÄT Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ?? Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013? grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013...
  10. LaaL

TYKS hoidot 2013!

Hannuliini: Mä huomasin jo puolikkaalla, että sellainen iltasyömisen himo hieman laantui. Tuttavallani on 2,5tbl/vrk ja hän huomasi saman, mutta sen lisäksi hänelle tuli pientä kuvotusta. (hänellä toki ylipainoakin on lähemmäs 50kg) Sen minkä parhaiten itse huomaan, että aiemmin pystyi syömään...
  11. LaaL

TYKS hoidot 2013!

Hannuliini: Paljonko sinulla on ylipainoa? (jo saa udella =) ) Minä sain metformiinit (glucophage) väestöliitolta käyttööni ja minulla on siis pco. Olen joulusta asti syönyt niitä. Annos piti olla 1,5tbl päivässä...MUTTA. Mä en pysty syömään kuin tuota ensimmäistä puolikasta jolla aloitin...
  12. LaaL

TYKS hoidot 2013!

Heippa! Ilmoittaudun mukaan vaikka juuri nyt en ole tyksin puolella. Saimme lähetteen viime vuonna tyksiin ,mutta jonojen vuoksi päätimme aloittaa yksityiseltä puolelta. Eli olen 31v ja ensimmäistä lasta olemme toivoneet marraskuusta 2011 asti. Minulla todettiin pco ja ongelmani on...

Yhteistyössä