Hakutulokset

1. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Joo sitä mieltä ainakin oon, etten todellakaan olis täysin valmis ikinä äidiksi. Mä ainakin uskon niin, että siihen kasvaa ja oma lapsi on täysin eri kuin muiden. Silti mä ajattelen niinkin, että on 20v enemmän valmis kuin 15v. Mutta ihan ehdottomasti niin, että se 15v äiti voi olla parempi...
  2. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Jennimarjaana oliks testit tullu? Tulosta sit heti! Ja plussaa kiitos :)
  3. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Eiköhän jokainen tee lapsensa sillon, kun parhaakseen kokee. Mä en itse henk.koht usko, että 15v on valmis äidiksi, mutta siihenki pystyy onneks kasvamaan. Tiunasd voi ihanaa! Sä oot siis raskaana ymmärsinkö oikein? Milloin la? :) Voi kumpa itekin joskus. Voi pirpula olispa sittenkin...
  4. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Muutkin siis harrastanu isompia eriä noita testejä :D Mimmi ihanaa, että sun mies suhtautuu tolleen täydellä tsempillä! Jennimarjaana oih olispa siellä plussa :) Mulla alkamassa nyt koulun viimenen spurtti ja siitä tosi kova stressi. Varmasti sekin vaikuttanut tähän, kun menkat myöhässä ja ei...
  5. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Mukavaa, että saadaan uusia juttelemaan! Jennimarjaanallekkin plussaa vaan heti! Kka sulle kyllä toivon "vahingon" käyneen. Hassua miten sitä toivoo varmasti vaikka tyhmää, että ne mahikset siihen on pienet. Pirpula seuraavassa kierrossa toivotaan tärppiä :) Kyllä me kaikki plussat saadaan...
  6. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Mäkään en ennen oo tikuttanu ovista paitsi nyt seuraavasta siis alotan. Mulla ollu ihan tosi paljon kaikkea ongelmia kuukautisten kanssa, kävin gynellä ykityisellä, se sano ettei pitäs olla ongelmia lapsen saamisen suhteen. Meillä tosi vaihtelevaa seksin suhteen. Ei kyllä ikinä oo mitään...
  7. S

Nuoret vauvakuumeilijat

haha mä en ainakaan oo mikään harjaantunu lapsentekijä niin en mä noista tiiä ainakaa! Alkais jo ne menkat niin pääsis taas yrittään.
  8. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Mä en tajua vahinkoja! Tai et miten jollain tärppää vahingossa ja itellä ei sitten millään.. Tuo vielä, ettei sitten huolehita siitä lapsesta. Ihan uskomatonta! Meillä kans normi liukkari käytössä, pitäis tilata jotaki parempaa. Syöks kukaan foolihappoa? Sitäkin oon miettiny, mutta en tiiä missä...
  9. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Mimmi tuo muualle ruiskiminen harmittaa niin. Mä monesti vaan sanon, että nyt tavara talteen. Mä oon ollu tosi avoin tästä meidän vauvaprojektista tosin siis vaan lähimmille ihmisille. Jotenki, kun ei heti tärpänny niin helpotti tosi paljon se et sai muille puhua. Mulla yks hyvä ystävä kenellä...
  10. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Voi teitä :D Mähän oon kans valinnu meidän pikkuselle jo vaunut, turvakaukalon ja ihastellu vaatteita. Voi hyvänen aika miten hölmö sitä onkin.. Ja tuo oma koti olis ihan täydellistä. Me unelmoidaan kaupungista vähän syrjempään joku vanha omakotitalo minkä pääsis sitte laittamaan kokonaan oman...

Yhteistyössä