Nuoret vauvakuumeilijat

Meillä taas mies eilen kyseli että millon on seuraava ovulaatio. Ei tuo pysy mun kierrosta kärryillä jos ei siitä oviksesta erikseen mainitse. Jouduin toteamaan sille että oli kuule viikko sitten, just sillon ku ruiski tavaransa jonnekkin ihan muualle.. Seuraavana aamuna otettiin kyllä uusiks, mutta en tiiä oliko sillon jo liian myöhästä.. Ajotus on meillä yleensä osunu aika lailla nappiin, mutta kun ei vaan silti onnistu.

Mä uskaltauduin kertomaan tänään yhdelle hyvälle ystävälleni, näistä meidän vauvahaaveista ja se meni paremmin kuin hyvin! Hän otti asian tosi hyvin ja lupasi pitää peukkuja meille, että tärppäisi. Ihanaa, että teidän lisäksi on nyt yksi hyvä ystävä joka tietää tästä!

Mimmi tuo muualle ruiskiminen harmittaa niin. Mä monesti vaan sanon, että nyt tavara talteen. Mä oon ollu tosi avoin tästä meidän vauvaprojektista tosin siis vaan lähimmille ihmisille. Jotenki, kun ei heti tärpänny niin helpotti tosi paljon se et sai muille puhua. Mulla yks hyvä ystävä kenellä meni reilu puol vuotta tärppiin niin sen kanssa mukava vaihtaa ajatuksia. Nettte tuo on niin helpottavaa, että sait jollekkin kertoa. Ihanaa, että hän suhtautu hyvin :) Tuntuu et aina, kun kävelee kadulla niin näkyy odottavia äitejä tai vauvoja. En tiiä onko julmaa, mutta välillä kirpasee nähä niitä odottavia äitejä tai kuulla, että joku on raskaana. Mulla tosi voimakkaat menkkakivut aina, nyt monena päivänä ollu kipuja, muttei vaan menkkoja näy. Tilasin sieltä raskauskeijulta testejä ni nyt vaan testaamaan. Oon kyllä niin hullu :D Ette uskokkaan miten paljon tää ryhmä piristää! Sekavaa viestiä puhelimella koittakaa kestää.

Sapuska mulla on kyl välillä ihan samoja tuntemuksia kun kuulen, että joku on raskaana. Varsinkin kun tässä kaveripiirissa on muutama ihan täysi vahinko ja sitten yksi sellainen mikä on ollut vahinko ja sen kyllä huomaa ei tunnu paljon äitiä kiinnostavan tuo lapsenhoito. Kun vierestä seuraa tuota touhua tulee kyllä niin surulliseksi kun täällä on kuitenkin paljon ihmisiä, jotka oikeasti yrittävät ja siltikään ei nappaa.

Mä tilasin tänään kanssa ovistestipaketin, niin seuraavasta kierrosta alan sitten tikutteleen niitä! Ja sitten tajusin vasta, että kun meillä on tällä hetkellä ihan perus joku marketin liukuvoide käytössä, että siinä myös yksi syy joka varmasti vaikeuttaa tätä projektia, niin lisäsin ostoskoriin myös tuon Preseed-liukkarin toivotaan, että näillä keinoilla saataisiin plussatuulia ++ :)

Mä en tajua vahinkoja! Tai et miten jollain tärppää vahingossa ja itellä ei sitten millään.. Tuo vielä, ettei sitten huolehita siitä lapsesta. Ihan uskomatonta! Meillä kans normi liukkari käytössä, pitäis tilata jotaki parempaa. Syöks kukaan foolihappoa? Sitäkin oon miettiny, mutta en tiiä missä sitä myydään vaikka oon isot kaupat ja apteekit kolunnu :D jostain pitäs kai tilata

kka
Mä olen ajatellut etten miehelle mistään oviksista ym puhu mitään, muutenkin ollaan puhuttu että tjottailu on enemmänkin meidän juttu. Ovistikkuja ostin muutamia ihan mielenkiinnosta. Meillä on niin aktiivinen seksielämä että hedelmälliset päivät tuskin jäävät käyttämättä vaikken tikuttelekaan. :D

Mä tuun tänne kans mukaan keskusteleen, ikää 21 vuotta, avomiehellä saman verran ja hmm. tammikuusta/helmikuun alusta asti ollaan yritetty. Itsellä on ollut vauvakuumetta jo pidemmän aikaa, miehen vauvakuume heräs oikein kunnolla kun sen paras kaveri sai muksun. Tammikuussa itse jätin pillerit pois, sitten mentiin hetki kortsun kanssa, kunnes puhuttiin ja sovittiin että joo, jätetään kortsu pois ja vauva tulee jos on tullakseen. Joka kierto sen jälkeen on tullut testattua rtesteillä et josko olis onnistunut, mutta eipä mitään. Vaikka siis oireita olis vaikka muille jakaa.

Mut juttelen tuolla Vauva vuodelle 2016 ryhmässäkin ja tänne kans ajattelin tulla, etten ihan yksin oo. Mun ystävistä yksi tietää (hänellä itsellään on kahden kuukauden vanha vauva, joten helppo jutella). vaikka tuokin ystävä sai vauvan ihan vaingossa, ja meillä ei sitten tärppää niin on hänelle silti aina välillä helppo jutella. Ihan kaikesta ei tietenkään pysty puhumaan, kun tosiaan meillä yritystä vähän takana, heille vauva tuli pillereiden syönnin aikana ihan vahingossa.

kka: mä en myöskään ovista tikuta, kyllä seksielämä sen verran aktiivinen on että eipä oo jäänyt oletettu ovis kertaakaan hyödyntämättä. :D

Mäkään en ennen oo tikuttanu ovista paitsi nyt seuraavasta siis alotan. Mulla ollu ihan tosi paljon kaikkea ongelmia kuukautisten kanssa, kävin gynellä ykityisellä, se sano ettei pitäs olla ongelmia lapsen saamisen suhteen.

Meillä tosi vaihtelevaa seksin suhteen. Ei kyllä ikinä oo mitään viikon taukoja. Silti aina, jos parikin päivää väliä niin hiipii ne entä, jos ovis onki nyt ajatukset mieleen.

Mua kyllä huvittaa niin tuo oireiden kuvittelu! Onneks jollain muullakin samaa vikaa. Just tunti sitten tein testin, negaa näytti ja nyt menkat myöhässä 10päivää..

kka
Mulla on tässä minipillereiden käytön aikana tapana ollut tehdä testi parin kuukauden välein jos vaikka vahinko olisi käynyt niin osaa korjata elämäntavat sen mukaisiksi. Ylihuomenna on taas tarkoitus tehdä testi ja pakko sanoa ettei yhtään haittaisi vaikka vahinko olisikin käynyt. ;)

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Jennimarjaana mukaan keskusteluun!

Mä kanssa oon nyt kaks kertaa raskaustestin tehny kun muka ollu ihan selviä oireita mutta onhan ne negaa näyttäneet. Toivotaan kka, että teillä olis tollanen pikku vahinko plussa sielä ilahduttamassa! :)

Tervetuloa uusille ! :)
mahtavaa että tänne on saatu porukkaa!
Täällä jäi ovis hyödyntämättä miehen pitkittyneen reissun takia :( toivottavasti ens kierrosakin olis kunnon ovis+ ja silloin uus yritys :)

Teille jotka pelkäätte että ette vaan tule raskaaksi niin tsempit! On tää homma kyllä henkisesti raskasta ja toivon kaikille nopeaa plussaa!

Mä oon tässä yrityksen varrella tehnyt varmaan joka kierrossa raskaustestin, hups..... :D miettikääpä millanen tukku ois säästäny rahaa jos neki testit olis jättäny ostamatta ja olis vaan malttanu ootella menkkoja. Ja kun niitä testejä menee yleensä enemmäin kuin 1 per kierto :D
Mulla kans aina seksin jälkeen ajatukset pyörii vaan siinä että joko nyt tärppäis... mä en muista enää millasta on harrastaa seksiä vaan koska tekee mieli, ei siks et "jos nyt tärppäis" ja tyyliin naama irvessä loppuun asti. Kuulostipas masentavalle... ehkä pitäs tosiaan pitää se pieni tauko tästä yrittämisestä, mut en vaan halua heittää enää yhtäkään kiertoa hukkaan.

Kylläpäs mä nyt oon itsekeskeinen näissä kirjotuksissa! Ei aivot toimi tähän aikaan aamusta :D

Mukavaa, että saadaan uusia juttelemaan! Jennimarjaanallekkin plussaa vaan heti!

Kka sulle kyllä toivon "vahingon" käyneen. Hassua miten sitä toivoo varmasti vaikka tyhmää, että ne mahikset siihen on pienet. Pirpula seuraavassa kierrossa toivotaan tärppiä :) Kyllä me kaikki plussat saadaan, jokainen ajallaan. Se oliskin hyvä, että pystyis jättämään yrityksen ja sit se tärppäiskin, mutta ei se kuitenkaan tepsi. Pessimisti :D Voi kyllä olis sievoset summat säästyny, jos ei aina pitäis testailla.

Eilen kävin hakemassa apteq nimisiä testejä 2, kun ei niitä menkkoja kuulu. Sit tulin kotiin niin ne raskauskeijun testit olikin tullu suoraan kotiin niin nyt valehtelematta hukun testeihin :D Mies katto sitä testikasaa niin kummissaan, että piti äkkiä viedä ne sen silmistä pois ja se kun luuli et siinä paksussa paketissa olis ollu sille joku lahja..

Onkos kenelläkään kierto lähentelemässä loppuaan? Joko saadaan positiivisia uutisia?

Mäkään en jaksa uskoa, et vaikka lopettais yrittämisen niin muka pamahtais paksuks saman tien. Enkä haluu kans hukata yhtään hetkeen millon vois onnistua. Sitä vaan kun haluaa jotain niin paljon, toivois että se tapahtuis heti.

Mä näin viime yönä untakin, että oon raskaana. Alkaa jotenkin niin tulee joka paikassa tää asia mieleen.

Mulla pitäis tosiaan ens viikon loppu puolella alkaa menkat ja oon ihan varma, että ne sieltä tuleekin.. Seuraavasta kierrosta alan sitten tosiaan tikuttaa niitä oviksia niin ei mee ykskään päivä hukkaan. :)

Onneks on kiva huomata, että täällä painii saman ikäisiä ihmisiä täysin samojen fiilisten ja tunteiden kanssa !

Mulla nyt dpo 8-9 menossa. Menkat siis viikon sisällä tulossa. Ei oo raskausoireita, eli ei tainnu tässäkään kierrossa tärpätä. Varmaan jätän tässä kierrossa testaamatta, kun vuoden aikana on mennyt n. 30 raskaustestiä (välillä alkanut testaamaan jo dpo 6..) ja säästän ne rahat johonkin muuhun (ehkä syksyllä inssiin yksityisellä)

Eihän raskaustesti loppuen lopuksi kalliita ole. Tai riippuu tietty millaisia ostaa. Mut jos vaikka esim. niitä ässästä löytyviä pc:tä ostaa, ni eihän ne maksa kuin n. 1.15 € kpl. Toki jos joka kerta tekee sen digitaalisen ni sittenhän menee rahaa ihan erilailla :D

Itse pohdin pitäiskö käydä kaiken varalta yks testi hakemassa. Nyt siis Kp 5 mutta menkat loppui jo Kp 3 ja oli aika niukat joten kamalasti mietin että voisiko siel sit kuitenkin yhä jotain olla.

Mä oon tähän asti kans testaillu niillä halvemmilla ja uskon et jos niistä tulee plussa niin sit ostetaan kalliimpaa ja jos vielä siitäkin niin sit se on kai uskottava :D

Jozzuuh käy vaan hakemassa, eipähän jää sitten vaivaamaan. Ja voihan se olla, että sielä voisi jotain ollakkin. Infoo meitä sitten kuinka kävi! :)

Jep mäkin noilla havoilla olen testannut, mutta ovistestejäkin on mennyt 5 pakettia (14kpl/paketti) ja digejäkin pari pakettia.. Liuskat on muuten näyttänyt digin kanssa samaa aikaa ovis+, joten niitä aion käyttää jos vielä meinaan tikuttaa. Mies ainakin oli sitä mieltä että ovistestit vaan taas kehiin niin saadaan ajatus ainakin oikein.. Seksiä nykyään pari kertaa viikossa..

Kyllähän noille hintaa tulee kertymään vaikka halpoja testejä käyttäiskin. Kun on ovistestit ja raskaustestit ja sitten joka kierrossa kun niitä testailee. Ymmärrän kyllä sua mimmi, että jos ei oo oireita niin ei vaan jaksa ja tuntuu järkevämmältä säästää ne rahat johki muuhun..

Mullakin mennyt rahaa noihin testeihin, mut nyt tän kierron alussa tilasin sitten ebaystä ja nyt sieltä olis tulossa 20 kpl, eikä maksanu kun 2 euroo :D

Tsempit täältä suunnalta kans kaikille. Itsellä se tilanne että ens viikolla pitäis menkkojen alkaa, nyt on ollut pari päivää sellanen ihme nippailu alavatsassa, mut vielä en ainakaan mitään suuria toiveita kehittele, pettyy sit vaan kahta kauheemmkn :)

Yhteistyössä