Hakutulokset

1. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Niin tuttuja nuo fiilikset facesta, instasta ja sieltä kadulta myöskin. Tuntuu, että joka tuutista tulee vauvauutisia ni yritä siinä sitte ottaa rennosti ja olla miettimättä.. Nettte toivon kovasti, että sun menkkojen myöhästymiselle olis plussainen syy. Mulla ne oli tosissaa pari viikkoa...
  2. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Joo mä niin tiedän. Ja mähän AINA joka kierrossa oon raskaana omasta mielestäni. Miehellekki puhun, että ei nää oo kuviteltuja raskausoireita vaan ihan oikeita ja täysin erilaisia ku menkkoja ennen. Ja silti ne aina tulee. Niin masentavaa, mutta esim nyt ku oli menkat kaks viikkoo myöhässä ja...
  3. S

Nuoret vauvakuumeilijat

On kyllä mukava lukea, että kaikilla on tukijoukot olemassa. Tuntuu, että meille ei sitä pienokaista ihan hetkeen oo tulossa, kun ei vaan tärppää millään niin on ollu tosi helpottavaa vaihtaa ajatuksia oman äidin kanssa. Vaikka eihän meillä mitään hätää vielä oo, mutta jennimarjaana just niinku...
  4. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Meillä ei erityisesti oo mitään vauvasäästöjä. Ajatuksena, että mä valmistun nyt ihan kohta niin sitte töihin ja ku molemmille tulis palkka niin eiköhän sillä saa ostettua tarvittavat :) Miehellä tosin nyt aika vähän töitä, mutta eihän tässä vielä vauvaa kuulukkaan ja kyllä me kaksin pärjätään...
  5. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Mimmi se voi olla ihan hyvä pitää taukoa testeitä. Tai itestä välillä tuntuu, että ajatuskin testeistä pistää stressaamaan ja ehkä haittaa raskautumista. Tiedä sit et pitääks noi jutut edes paikkaansa. Rosmariina mulla vasta kp4 eli en tikuta viel aikoihin.. Mä oon käyttäny clear bluee...
  6. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Jennimarjaanalle ja netttelle isot halaukset ja tsempit! Kyllä me plussat saadaan vielä :) Ja teillä molemmillahan se voi vaikka vielä tullakkin. Ja jos se todellakin on nega niin menkat tulkaas nyt äkkiä! Cecca tervetuloa mukaan! Hmm nuo ovistikut on kyllä aivan hullun outoja. Tuntuu, ettei...
  7. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Huuui!! Nyt plussapuhurit sinne teille molemmille! Voi kumpa tulis plussaa :) Olis niiin ihanaa! Ilmotelkaahan äkkiä!
  8. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Mustakin se on niin ristiriitasta, että jotkut saa vahinkoja. Vaikka ne varmasti rakastaa lapsiaan mielettömästi, mutta miks ne ei saa ketkä niin kovasti toivoo? Nettte ja jennimarjaana nyt plussaa kehiin :) Alkaa menkat olee ohi pikkuhiljaa ja jonku ajan päästä pääsee tikuttaa ovista, hauskaa!
  9. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Aika samanlaisia ajatuksia kaikilla siis noiden kertomisten suhteen. Kuluispa päivät nopeemmin ja pääsis taas pohtimaan mahdollista tärppiä! Mulla on tosi pahoja unen saanti ongelmia ja eilen ekaa kertaa kokeilin kaverilta saatua unilääkettä. Kyllä tepsi! Soitin sit tänään tk ja yritin saada...
  10. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Jennimarjaanalle onnea tätiydestä! Voi mitä pientä pääset nuuhkimaan ja paijailemaan. Kuume varmasti alkaa nousta entisestään! Saaaris avaudu ihan rohkeesti vaan. Täällä on helppoa kuitenki anonyyminä purkaa omia fiiliksiä ja olla toistemme tukena. Ihanaa, että sun mies on suhtautunut noin...
  11. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Hirveesti tullu juttua! Tulipas puskista tuo, ettei melatoniinia saa syödä. Mulla nukahtamisvaikeuksia ja melatoniinia syön välillä vaikka ei se kyllä mitään auta. Me ollaan miehen kanssa puhuttu, että eka kolmas oltais hiljakseen et ehkä tuleville isovanhemmille ja lähimmille ystäville...
  12. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Rosmariina tervetuloa! Meillä yritys alkanu marraskuun lopussa ja mulla pitkä kierto niin eilen alko yk5. Nyt veny tämä kierto 46 päivään ja toivon niin paljon, ettei jatkossa tulis näin pitkiä. Kannattaa kyllä kysyä noista lääkityksistä mahdollisimma pian ettei vaan tulis mitään ongelmia...
  13. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Jyväskylän lähistöltä oon mä. Mä tiiän, että missä neuvola on mut se onki ainut tieto. En tiiä yhtää et millasia neuvolan tätejä on enkä muutakaan. Voi ku pääsis jo pian soittamaan neuvolaan aikaa. Tänään kävi se mun kaveri 5kk vauvansa kanssa meillä. Käytiin sit kaverin kanssa tupakalla...
  14. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Nettte olis maan paras juttu, jos sulla olis tärpänny! Ja, jos ei niin ovista tikuttelee ja jännäileen. Mä oon varmaan ihan hepulissa sit ku joku plussaa :)
  15. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Tuleepas tänne juttua ja puhelimmella vähän säätöä :) Jozzuuh se kyllä lisää vauvakuumetta, jos on lasten kanssa. Mulla kyllä kans aika vaihtelevaa kuumeilu. Tai kp 1-10 menee iha ok sit oonki vaan vauva mielessä. Saaarikselle niiiiiin paljon jaksamista! :) Ja plussaa ja pienen mukana...
  16. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Tervetuloa mukaan Saaaris! Halaus sinne suunnalle. Tuo on kyllä varmasti kamala tilanne, kun ensin niin kovasti innostuu, mutta sitte kaikki lopahtaakin... Jos jotain positiivista niin ainakin sun on mahdollista raskautua. Mulla tänään menossa kp2. Nettte mulla oli tota paksua valkkaria...
  17. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Voi kiitos Nettte tsemppauksesta :) Kyllä tää harmistus tästä ohi menee. Kka mä kans niin odotan ekaa plussaa jollekkin! Kaikki sen kyllä ansaitsis ehdottomasti. Mulla menkkakivut iski yöllä ihan hirveinä. Heräsin kaks kertaa ottamaan jäätävän satsin lääkettä. Oon kattonu kaikenmaailman...
  18. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Nettte toivotaan, ettei menkat nyt tuukkaan. Meillä kanssa suht isot pyörät, helppo työntää ja ottaa mukaan on vaatimukset. Ja kaunis ulkonäkö ehdottomasti. Tervetuloa Lotus! Toivotaan teillekin sinne plussaa kunhan vaan sen aika on. Ainahan se jännittää josko oliskin tärpännyt...
  19. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Jennimarjaana joko oli testit tänään tullu? Nettte toivotaan, että olis oikeen kunnon tarkotuksellista pahoinvointia! Hassua et illallakin ollu. Melkee olis kerranki hyvää pahoinvointia. Ainakin itelle, jos siis raskauspahoinvointi alkais :D Mä oon kyl niiiiin onnessaan, että täällä yhessä...
  20. S

Nuoret vauvakuumeilijat

Kka toisaalta kyllä hyvä tuo nega, ettei sit pienelle tulis mitään vaurioita. Ihanaa, että pääsette kesällä yrittämään ihan kunnolla! jozzuuh kiitos, että jaat vähän kokemuksia ja vinkkejä samalla :) Mä oon siis niin pihalla noitten juttujen kanssa. Kummastuttaa ne testit vaan, kun moni sanonu...

Yhteistyössä