Jennimarjaana joko oli testit tänään tullu? Nettte toivotaan, että olis oikeen kunnon tarkotuksellista pahoinvointia! Hassua et illallakin ollu. Melkee olis kerranki hyvää pahoinvointia. Ainakin itelle, jos siis raskauspahoinvointi alkais Mä oon kyl niiiiin onnessaan, että täällä yhessä kuumeillaan ja pohditaan testituloksia sitte ja muuta. Mulle tuli joku ohjelappu niistä ovistesteistä kyllä mut en vielä sitä lukenu. Ehkä me saadaan yhessä selkoa tähän hommaan!
Huomenna menkat myöhässä kaks viikkoa. Kaipa ne sit jäi vaan välistä. Harmittaa niin paljon Pakko kysyä et millasia vaunuja ja muita te ootte katellu? Mä oon niiiin rakastunu niihin Tutekin ambero valkosiin nahkasiin. Vaikka ei valkosia kannattais, mutta ne on niiiiiiin kauniit! Eikä hintakaan paha.
Huomenna menkat myöhässä kaks viikkoa. Kaipa ne sit jäi vaan välistä. Harmittaa niin paljon Pakko kysyä et millasia vaunuja ja muita te ootte katellu? Mä oon niiiin rakastunu niihin Tutekin ambero valkosiin nahkasiin. Vaikka ei valkosia kannattais, mutta ne on niiiiiiin kauniit! Eikä hintakaan paha.