Hakutulokset

1. E

Tammikuiset 2021

Toivottavasti on harmitonta <3 Itsekin vuosin sen 5 pv tuhrua, josta yhtenä päivänä kunnolla menkkavuotoa ja tarvitsin sidettäkin. Siellä se sikiöpussi kuitenkin vielä näkyi ja testit vahvistui eli toivon sydämestäni, että selvitään molemmat säikähdyksellä. <3 :)
  2. E

Tammikuiset 2021

Sain neuvolasta tosiaan sen lähetteen ja lähetteessä luki, että viikon sisään ultraus ja sopivaa aikaa ei alkuviikosta löytynyt. Ja tietty taas neuvolan arvion mukaan oltais paljon pidemmällä kuin oikeasti mun vähän pidemmän kierron vuoksi. Ja juu en mäkään siitä sykkeestä vielä ollut...
  3. E

Tammikuiset 2021

@Loree Paljon tsemppiä! <3 Mä jouduin kanssa alkaa piinailemaan uusiksi, kun oli tänään aamulla varhaisultra raskauden keston määrittämiseksi ja positiiviset uutiset oli, että kohdunsisäinen raskaus, mutta ei näkynyt kuin ruskuaispussi. Omien laskujen mukaan viikot olisi joku 5+3-5+5. Siitä en...
  4. E

Toiveissa vauva 2021

Tänne on tullut taas hirmuisesti tekstiä, mä luen illemmalla ajan kanssa,mutta omaa napaa tähän väiin, jos teillä olisi kokemuksia. Kävin ultrassa aamulla raskausajan määrityksessä ja ruskuaispussi löytyi taas oikeasta paikkaa, mutta alkiota ei pystynyt näkemään ja sykettä ei näkynyt. Viikkoja...
  5. E

Toiveissa vauva 2021

Joo eiköhän tää testilaboratorio nyt näytä sen verran lupaavalta, että uskaltaa siirtyä plussanneisiin. :) Sain neuvolasta lähetteen varhaisultraan, niin ei tarvitse enää kauaa jännittää. Ihania tarinoita kaikilla. <3 Meni aamu mukavasti lueskellessa niitä, kun työt alkaa vähän myöhemmin. :)...
  6. E

Tammikuiset 2021

Heippa kaikille, voisin liittyä mukaan tuolta haaveilijoiden puolelta. :) Plussasin viime lauantaina, mikä oli aika yllätys, koska oli myös kuukautiset, mutta ilmeisesti puhuttiin sitten valemenkoista, koska vuoto loppui sunnuntaina ja testit on onneksi jatkaneet vahvistumista. Tänään omien...
  7. E

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Töppönen_ @mandariinilohko ja @Lilmi89 <3 Olikohan muita vielä, suuret onnittelut kaikille, jos vielä joku unohtui. <3 Oli taas niin paljon viestejä, ettei muista puoliakaan. :) Hyvä haamuhan siellä tosiaan on ja kukas tekikään pregchekillä, niin en olisi ollenkaan huolissani. :)...
  8. E

Toiveissa vauva 2021

Piti oikeen käydä lukemassa, mitä olin flo:n rustaillut. :) Oviksen jälkeen oli nännit arat ensimmäiset päivät ja siirtyi rintojen arkuuteen joku dbo 7. Se kyllä katosi ja nyt on yllättävän vähän arat. Oviksen jälkeen on muutaman päivää jomotellut oikeeta munasarjaa ja ollut repäisykipuja...
  9. E

Toiveissa vauva 2021

Lupaavia oireita monilla, pidän peukkuja kaikille. <3 Ja täällä tosiaan allekirjoittanutkin oli lyönyt hanskat tiskiin tästä kierrosta, koska dbo 10 täysin nega, mutta niin se vaan dbo 13 oli jo selkeä viiva. :) Täällä se ruskea tuhrukin loppui eiliseen iltaan, nyt ei ole edes tullut pyyhiessä...
  10. E

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Onnea, toivottavasti lähtee viiva vahvistumaan, mutta selkeästi jotain jo näkyy noinkin pienillä dpo:lla. <3 Mä jätin neuvolan terveydenhoitajalle soittopyynnön, niin katsotaan pääsiskö sitä vaikka verikokeisiin. Kyllähän tää aika raastavaa on, vaikka tiedän, että kaks vaihtoehtoa on...
  11. E

Toiveissa vauva 2021

Mä en uskalla ihan vielä siirtyä, kun tosiaan vuotanut vähän siitä keskiviikosta asti ja eilen hetken runsaammin, mutta tein eilen one stepin ja tänään sen rfsu:n ja pitäisi tulla paketti one steppeja heti alkuviikosta, niin teen jomman kumman parin päivän päästä, että on vertailukohde kumpaan...
  12. E

Toiveissa vauva 2021

Ei vitsit nyt ei pelitä tää jotenkaan ollenkaan. En saa linkkiä lisättyä. https://aijaa.com/svD0oh Edit. Näköjään toimiikin :D :D
  13. E

Toiveissa vauva 2021

Huomenta ja ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja onnea matkaan meille muille, että saataisiin ensi vuonna juhlia päivää pieni matkassa tai sylissä. <3 Itsellä onneksi vuoto taas väheni illan aikana ja nyt aamulla tuli enää vähän ruskeeta tuhrua paperiin pyyhiessä eli toivoa antoi taas...
  14. E

Toiveissa vauva 2021

Nyt ei taas vuoda, lähinnä pyyhkiessä tulee paperiin, mutta kyllä alavatsassa on aika menkkaolo... Yritän olla realisti, ettei kauheen hyvältä vaikuta, mutta toki pientä ihmettä toivon. :) Seurailen nyt tässä viikonlopun, miten vuoto menee ja kysellä sitten neuvolasta, jos vaikka pääsis...
  15. E

Toiveissa vauva 2021

@Hope91 Kyllä siinä mun mielestä viivan paikka ainakin näkyy, itsellä ei tosin ole kokemusta noista testeistä. Toivottavasti lähtee vahvistumaan. <3 Kiitos onnitteluista, mä onnistuin jotenkin mokaamaan digin eikä tullut mitään eli eikun uutta ostamaan. Vuotokin kyllä alkoi hieman verisempänä...
  16. E

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli maaliskuun alussa rv 8 spontaani km. Sen jälkeen ehti olla yhdet menkat välissä ja ne oli kyllä ihan normaalit. Nyt vaan taas vähän mietityttää, kun tuli juotua muutama pari lasia viiniä eilen, että oispa pitänyt jättää sekin tekemättä. Mutta tosiaan ostin ison läjän testejä ja macat...
  17. E

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut @Mans115 näkee ihan selkeästi. <3 Jaksamisia kaikille, kenelle huominen tuottaa pahaa mieltä, mä niin toivon, että viimeistään ensi vuonna on kaikilla ainakin matkassa mukana. <3 Sitten omaa napaa ja nyt on tämä nainen ihan sekaisin. Mullahan siis alkoi kuukautiset ke illalla seksin...
  18. E

Toiveissa vauva 2021

Itse en koe oviksen testailua mitenkään enempää stressaavana. Itseasiassa plussasin sillä kerralla, millä testasin oviksen ekaa kertaa. Mutta toki ymmärrän, että voi se tuoda jotain "suorituspaineita". Mä en yleensä miehelle kerro oviksesta, kun harvemmin täytyy pahemmin suostutella vällyjen...
  19. E

Toiveissa vauva 2021

Mut saa ottaa huomenna pois piinailijoista ja vaihtaa kp 1/29-38. Menkat yllätti kyllä ihan kunnolla, kun eipä ollut mitään oireita siihenkään suuntaan, joskaan ei sitten raskautumiseenkaan. :D Jännä nähdä, mitä käy aamulämmöille huomenna. Mutta jotain positiivista, niin kierto oli nyt 29 pv...
  20. E

Toiveissa vauva 2021

@Lilmi89 Täällä ei kanssa mitään mainittavia oireita tähän piinailuun, itellä siis dbo 10 tai 11. Ovulaatiosta eteenpäin joku 5-6 päivää oli kaikennäköistä nippailua, nivuskipua, repäisykipuja ja arat nännit, mutta kaikki on aika hyvin kadonnut kun tuhka tuuleen. :D Toisaalta se mun ainoa...

Yhteistyössä