Hakutulokset

1. E

Toiveissa vauva 2021

Hyvin kesti taas pää odottamista ja pakkohan se oli tehdä tyylipuhdas nega, mikä kaapista löytyi. :D Se oli joku kaupan päälle tullut one stepin liuska. Yritän liittää tuota mun lämpökäyrää, jos jotain kiinnostaa. :) https://aijaa.com/UWaFOO
  2. E

Toiveissa vauva 2021

@Riama No juu ei tarvii ees tihrustaa, ihanaa! Paljon onnea<3 Tässähän iski taas testihimot itselle :D Nyt ei kyllä kaapista löydy herkkiä, niin pitää varmaan tulla tänään töistä apteekin kautta kotiin. :) Siellähän oli oviksiakin tullut, onnea niistä. Kiva, kun saadaan kanssapiinailijoita. Tai...
  3. E

Toiveissa vauva 2021

Siis mulla on kanssa tässä yrittämisen aikana tullut noita erittäin fiksuja testaamisia ihan turhina päivinä, kun tietää, ettei oo ees mahdollista, mutta silti miettii, että mitä jos oiskin hedelmöitys ollut aiemmin. :ROFLMAO:Vaikka olisi testannut ovulaation. Itse sain selvän haamun dpo 13...
  4. E

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Kuulostaa kyllä tosi ikävältä nuo sun kivut, onneksi sait asiaa eteenpäin ja toivottavasti syy löytyy pian. <3 Täällä luultavasti dpo 9 ja nyt on kyllä jotenkin tosi oireetonta, ei saa edes keksittyä mitään. :D Lämmöt pysyneet vielä mulle suht yhtäällä, jossain 36,5 asteen paikkeilla...
  5. E

Toiveissa vauva 2021

Kiitos vastauksista. :) Niin mä vähän aattelinkin, että meitä varmaan riittää tuossakin asiassa moneen junaan. Sillon kun olin raskaana, niin kokeilin ovistestiäkin testaukseen, mutta siinä oli tosiaan ihan selvästi testiviiva kontrollia vahvempi ja ei tämän päiväsessä pääse edes lähelle plussaa...
  6. E

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Hemingway ja @Elviira86 <3 Hei te, jotka ovitestejä ootte käyttäneet. Ootteko testaillut koskaan esim miten testiviivat käyttäytyy oviksen jälkeen? Tai ylipäänsä onko teillä testi koskaan täysin blanco oviksen ja kuukautisten/raskauden välissä? Mullahan meni tämän kuun ovistestailu...
  7. E

Toiveissa vauva 2021

Pari päivää ollut poissa palstalta ja mukavasti sujui tämä aamupäivä lukien teidän kuulumisia. :love: Paljon onnea @Masunen, ihanaa kun tullut jo monta plussaa. :love: Ja pahoittelut @Tiukuliina89 , kiva kun tulit mukaan joukkoon. Tervetuloa muillekin uusille. :giggle: Niin paljon taas...
  8. E

Toiveissa vauva 2021

Hei mä muistaisin, että täälläkin on ollut puhetta nivuskivuista, mutta en nyt nopealla tsekkaamisella löytänyt niitä viestejä, niin voisitteko kertoa kokemuksia kenellä niitä on ollut, että minkälaista kipua tulee, mihin kohtaan suunnilleen ja millä päivillä? Ja tietty onko johtanut plussaan...
  9. E

Toiveissa vauva 2021

@Loree Isot onnittelut, ihanaa kun täällä on alkanut plussatuulet. :love::love::love:
  10. E

Toiveissa vauva 2021

Joo hei anteeksi, nyt oli liuskat ja puikot sekaisin.:ROFLMAO: Tosiaan noista liuskoista ei oo kokemusta.
  11. E

Toiveissa vauva 2021

Mä tein one stepin ovistestin eilen noin klo 17 ja kuvassa tulos, tänään aamulla oli jo selkeesti haalentunut. Itsellä oli kanssa aamupäivällä kipuja, mutta jotenkin silti oletin ovulaation vähän myöhemmäksi, kun viime kierrossa oli lähemmäs kolme päivää kipuja kun plussa tuli. Kaksi muuta...
  12. E

Toiveissa vauva 2021

@Ananas90 Kyllä mä kanssa suosittelen olemaan yhteydessä terveydenhuoltoon, jos vaikka pääsisit verikokeeseen, niin saisi ainakin varmistuksen hcg:n määrästä. Vaikka tosiaan joku sanoikin, että yleistähän se taitaa olla, mutta ikävää ootella kierron normalisoitumista. Toivottavasti nyt pääsit...
  13. E

Toiveissa vauva 2021

Oi miten ihanaa, isot onnittelut! :love:
  14. E

Toiveissa vauva 2021

IItseasiassa itsellä juurikin se plussaan päättynyt kierto oli sellainen, etten todellakaan arvannut olevani raskaana. Tein testin vaan, koska oli tulossa viikonloppuna juhlia ja halusin varmistaa. Edellisissä kierroissa keksin kyllä kaikki oireet. :LOL:Toki sitten kun alkoi miettimään, niin...
  15. E

Toiveissa vauva 2021

Heippa kaikille! Jospa minäkin uskaltautuisin mukaan juttuihin uutena palstalla, jonkin aikaa taustalla seuranneena. :giggle: 30 v. tuli ikää mittariin tänä vuonna ja mies on 7 vuotta vanhempi. Yritys aloitettiin viime kesänä ja helmikuussa saatiin ensimmäinen plussa, joka valitettavasti päättyi...

Yhteistyössä