Näin viime yönä unta taas että olin synnyttämässä, taas uudelleen mökillä. Maha oli iso, mut sit yhtäkkiä tajusin siinä että en oo tuntenut vauvan liikkeitä ja säikähdin. Tyttönä sen vauvan ajattelin. Ja sitten mietin että eihän sen ny vielä pitäs ees syntyä. No sit yhtäkkiä mun maha oliki n. Puoliväliraskauden kokoinen ja aloin tuntemaan liikkeitä. Kaikki olikin hyvin. Enkä synnyttänytkään.
voi apua, mistähän nääkään kertoo. Viime viikolla unessa siis olin synnyttämässä mökillä kans, ja syntyi iso kokoinen poika, jonka unessa mietin et piti olla pieni tyttö, no sehä vauva vaihtui pieneksi tytöksi. Ihme unia. Mut hyvällä fiiliksellä unet vaikka vähän hämmennystä sisältääkin välillä. Toivottavasti nyt ei oikeesti ala missään mökillä syntymään jos täs raskaaksi kunnolla tuun.
vietetään nimittäin aikaa paljon mökillä ympäri vuoden ja sinne on vähän alle tunnin ajo matka.
Esikoinen kun syntyi, oli tarkoitus samana päivänä lähteä mökillä, hän siis syntyi viikko ennen laskettua aikaa, ja just neuvolassa sanottu edellisenä päivänä, ettei tuu syntymään varmaan ees laskettuna aikana, vaan menee yli. Ja sellane fiilis oli itelläki. Tuliki 5tuntia vesienmenosta. Tosin piti oksitosiinilla sit vähän nopeuttaa ku sydänäänet laski, ja napanuora 1,5 kertas kaulanympäri. Ehkä mulla on sit jotain piilevää jännitystä jäänyt synnytyksestä, jotka tulee noin uniin, vaikka kaikin puolin on positiivinen kokemus, ei pelota tai ei pahaa muistoa.
Ja Anoppi alkuvuodesta sano että hän hänki unta ku olin pyytänyt apua tytön vaatteiden ompeluun, olin ollu raskaana siinä unessa. Kovasti on vaaleanpunaiset unet
tyttöä kovasti pohjustettu. tietty sukupuolella ei väliä, kuhan joskus syliin asti vauvan sais <3
Sormustestin mukaan pitäs pojan lisäksi tulla jopa 3 tyttöä.