Hakutulokset

1. I

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Jai kirjottaminen minulla hieman vahemmalle kiireiden takia. Kuitenkin pallolla paasin muistaakseni 26cm(ymparys) asti. 20.7 syntyi poika 3kg :) Yhtaan ainutta repeamaa ei tullut ja katilo kommentoi kuinka hyvin ponnistusvaihde meni(10min) olin kuulemma kuin vanha tekija :D hehe koin etta...
  2. I

Noniin. Treenit jatkukoon. Eilen oli 38+3 neuskari, ja tekivat mita taalla kutsutaan stretch+sweep(ei mitaan havaintoa mita tuo on suomeksi tai etta tehdaanko sita suomessa). Krampithan tasta tuli ja en siis eilenkaan treenaillut. Tanaan kuitenkin taas ja hyvalta tuntui pienen tauon jalkeen...
  3. I

En ole paivitellyt ja treenitkin jaannyt suunniteltua vahemmalle... huomenna kuitenkin treenipaiva taas ja paivitan aikaisemmatkin luvut. edistysta on tapahtunut, hitaasti mutta tapahtunut kuitenkin. en tieda mihin nama paivat menee :D
  4. I

babyfever1 Hyva hyva! onnittelut taydesta 30!! :D Taalla treenit jai eilen valiin aamuisen pahoinvoinnin takia. Tanaan kuitenkin otettii heti aamusta 4 treenikertaa ja huomenna sama. Talla viikolla tarkoitus treenata kerran paivassa joka paiva ja ensi viikolla sitten ajattelin aamulla ja...
  5. I

Eilen jai treenailut valiin kun laakarin jalkeen extempore jain kaupungille :D Tanaan kuitenkin treenattu taas ja 3.yrityksella mentiin. Talla kertaa oli jo helpompi rentoutua ja hengitella. Kokeilin kyljellaan, selallaan ja nelinkontin :D Talla hetkella puolimakuulla selallaan on helpoin...
  6. I

Sama taalla! pidin taukoa tanaankin, ollaanhan kuitenkin vasta vko36. Huomenna aattelin tehda kevyen treenin ja samoin lauantaina. Sitten ensi viikosta joka paiva treenaten :) Toivottavasti paasen synnyttamaan alakautta eika mene sektioon. Itselle tama on todennakoisesti ensimmainen ja...
  7. I

Heips! Taalla 36+2 tanaan ja ekan kerran kokeilin. Tarkoitus talla viikolla vaan kokeilla 2-3 kertaa ja ensi viikosta sitten alkaa joka paiva tai jopa kaksi kertaa paivassa. Paasin 21,5cm ja kokeilin kaksi kertaa. Hullu tunne. Vaikea rentoutua, mutta kokeilen eri asentoa parin paivan...
  8. I

Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

Nannamamma joo joo, mutta huoh ku hikoiluttaa. Taalla on niin kosteeta etta ilma seisoo vaa. Jalat turvoksissa siis maksimekossa huhkin :D Miksi muuten aitiysvaatetarjonta kesaksi on lahinna shortsia? Ei kauheesti innosta naytella turvonneita nilkkoja ja suonikkaita saaria :( Taalla...
  9. I

Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

Taalla kanssa pidetty hiljaiseloa. Alkaa olemaan tukalat oltavat. Arsyttaa kun alkaa vaatteet kiristamaan enka enaa jaksaisi kauheasti mamma vaatteita ostella... ja meilla paukkuu tanaa yli +20, huoh pida siina sitten lyhyita hameita kun nilkat on ku norsulla :/ Oon varmaa ainoo joka valittaa...
  10. I

Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

Kuten aiemmin mainittu, taalla painonnousu on ollut aika huimaa. Terveellisesti syon eika mitaan mielitekoja ole ollut. Tosin salin olen joutunut iskiaksen takia jattamaan...15kg tullut jo tahan mennessa :D Onneksi pitkan huiskeana tuo massa vahan "jakaantuu" haha.. Kaytiin eilen siina 4d...
  11. I

pesco kiitos paljon! menee tanaan heti kokeiluun! oletteko kukaan lukeneet tuota synnytys-palstaa? Siella oli jonkin verran puhetta tuosta Epi-no:sta. Onko kukaan tilannut? Itse tilasin ja odottelen sen saapumista :) Eihan se ota jos ei anna :D
  12. I

pesco ja ruttu nimenomaan! taalla just kaikki ei raskaat ystavat ovat kuntokuurilla ja ulkomuodot senkun solakoituu. En odota yhtaan innolla kesa heinakuuta kun painoa on varmaan viela enemman ja kuumat ilmat alkaa :( Meilla kanssa mies sano etta kaytat legginsseja tai maximekkoja (tanaan...
  13. I

Käsittämätöntä että vielä 2013 parveketupakointi on sallittu

tama on taas naita... Miksi roskaruoka on viela sallittua, niin moni ylipainoinen ja sydan ja verisuonitautien maara kasvaa....diabetes2 siina samassa. arsyttaa kun lihavat ihmiset vievat tilat bussissa yms julkisissa kulkuneuvoissa... :D
  14. I

Ihana yhteiso tuo 875 grammaa! Hyvin ovat saanneet asiat rullaamaan! Suomessa on kylla hyva keskoshoito! Mutta ainahan sita apua tarvitaan. En tieda yhtaan millainen keskoshoito meilla taalla on... hmm.. Seuraa ihana sunnuntai avautuminen.. :( Itsellani on hirvea kroppakriisi. Kuulostaa...
  15. I

Ihan hassua ajatella etta puhutaan jo aippaloman alotuksista, vastahan me tanne kirjoteltiin etta plussattu! :D aika rientaa! Viime viikolla laakari, painoa tullu mukavasti :D mutta vielakin normaalipainon rajoissa, mista olen kovin tyytyvainen. Siihen nahden mita syon, luulisi etta enemman...
  16. I

Miksei pelkoni riitä sektioon.. :(

voi ei! kumpa paasisit puhumaan jonkun kanssa ja saisit ymmarrysta ja sita kautta ratkaisun tilanteeseen. Itse olin ensin sektion kannalla, melkeinpa puoleen valiin raskaudestani. Pelkotila on viela silti huima, mutta paatin etta synnytan alakautta. Aiemmista leikkauskokemuksista ei ole...
  17. I

Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

Nikki taalla sama. hilliton nalka koko ajan! voisin syoda ja nukkua melkeinpa koko ajan. Painoa tullu melkein 15kg, viela normaalipainossa, mutta ei kauaa :stick: Onneksi ei oo mielitekoja, ihan perus ruokaa vaan :D :D Jos ei syo, ni sitten oksettaa ja huippaa...etta mitahan tassa keksis...
  18. I

jedvenna taalla kanssa oikealla kyljella vaan :D olen selallaan nukkuja mutta ei ole enaa viikkoihin pystynnyt. sama semmoinen puoli mahallaan asento on jaannyt kun vatsa alkaa olemaan tiella :D Vasymyksesta oli myos puhetta. Taalla vasyttaa koko ajan, voi kun oisi aikaa nukkua paikkarit...
  19. I

pneepja taalla ois sulle vaikka milla mitalla housuja!!! ma taas koitan loytaa pillifarkkuja ja mielellaan etta koko 36 tai 38 on tarpeeksi lahjepituutta. h&m on mutta vaan muutama malli. Sitten jos menen aitiysvaatekauppaan, perusfarkkua suoralla tai bootcut lahkeella ja just tehty sun...
  20. I

ihania ultrakuulumisia kaikilta!! :) LA taallakin muutettiin, Heinkauun 15! Eli jos tuon paivittaisi sinne listaan :) Ma oon hulluna tehty jo kaikenmoisia hankintoja :D miten voitte vastustaa? :D Esim loysin maailman suloisimmat baby uggit, alennuksessa. En vaan voinnu jattaa hyllyyn :D...

Yhteistyössä