Neukkalääkäri takana, jesh! Paikat on vielä kiinni ja kaikki ok,
pikku-ponin laukka meni vauhtia 145
Mutta voi jessus sentään, kun olikin tapaus tuo..pitänee pyytää terveydenhoitajalta josko saisi ensi lääkäri käynnille jonkun toisen lääkärin, minä en tykänny yhtään.
Sain sentään haluamani lähetteen labroihin, missä katsottiin virtsa ja muita, kun mulla oli viime yönä niin kovasti supistuksia..ihan viiden min välein tulivat puolen tunnin ajan, sitten oli 20min tauko ja sen jälkeen oli jo hyvin lantioon kipua tuottavia ja napakoita seuraavat hetkoset..kaksi tuntia noita kesti ennen kun vihdoin aamuyöllä 4 jälkeen pystyin nukahtamaan.
Sf-mitasta kyselen .. Mulla oli rv.22 neuvolassa sf-mitta 24, kohtu hyvin noussut yms. Nyt sitten neukkalääkäri ensin kehui kuinka ainakin maha on kasvanut hyvin ja tosi hienoa..kunnes sai mitaksi ainoastaan 25 vaikka kohdun korkein kohta on jo todella korkealla ja on "ahdas" olo asukin liikuskellessa ympäriinsä. Kun hän oikoo oikein itseään, on hänen päänsä tai peppunsa kuitenkin jo kylkiluiden välissä. mytyssä ollessaan asettuu sitten enempi tuohon keskikohdille niinkuin tänään tuntui viihtyvän..
Millaisia lukemia muilla ollut?
Mulla on myös tippunut painoa kahdessa viikossa kilo..onko se ihan normaalia?
Sain huutia kun "vauva kasvaa hitaasti, vaikkakin pienihän mutta normikokoiseksi lueteltava on esikoisesikin ollut..mutta hitaasti kasvaa, sf-mitta on VAIN 25. ajattele, 25!Kato, tässä se menee nipinnapin alakäyrällä!" .... joo.. no mutta mun maha on isompi kun esikoisesta viimeisillään, lääkäri tiesi lapsivettäkin olevan normaalimäärä kokeilematta mitenkään mahaa ja nyt tuo..
Mä en oikeasti tiedä miten mun pitäisi suhtautua kun alkoi jo huolettamaan eikö pikkuinen sitten oikeasti kasva??
Saa kuulema th ensi käynnillä seurata kasvua...
Ei voi muuta, kuin huokaista ettei näitä käyntejä tämän rouvan luona sitten enempää ole ollutkaan... :stick:
Anteeksi vähän sekava ja omanapainen viesti :ashamed:
Dada