Hakutulokset

1. O

Alkuraskauden keskenmeno - infoa.

Ihan tosi hyvää tieto tässä ketjussa. Itsellä meni edellinen kesken ihan just plussaamisen jälkeen ja nyt näköjään menee taas kesken, koossa 6+3. Harmitus on valtava, mut onneks edes yks lapsi onnellisesti vieressä kasvamassa. Nyt eivät ottaneet edes lääkäriin ultrattavaksi mua, sekin...
  2. O

Keskenmeno ja lääkärissä käynti

Miten teillä on ollut, oletteko aina käyneet tarkistuksella keskenmenon jälkeen? Siis suht varhaisen. Mulla edellinen meni kesken tosi alussa ja silti oli ensin polilla ultra ja verikokeet ja tästä parin viikon päästä tarkistuskäynti jossa vielä ultrattiin. No nyt näyttää taas menevän kesken...
  3. O

Keskenmenon pelko piinaa ajatuksissa.

Mä pääsin mielestäni loistavasti eroon peloista tuossa viime viikolla. Olin ihan ihmeissäni kuinka mä pystyinki nauttimaan raskaudesta vaikka takana keskenmeno. Ensinhän olin ihan heikkopäinen niinku tuosta aloituksestakin huomaa. Mutta. Eilen sit huomasin illalla punaista pyyhkiessä. Ei mitään...
  4. O

Helmikuiset 2012

Nonii, nyt on mieli huonona. Viikkoja sain tällä erää 6+2 ja eilen alkoi vuoto. Tänään on jo runsasta ja hyytymiä mukana. Eli keskenpä menee taas. Enpä tiedä miten tästä jaksaa kolmatta kertaa yritellä? Pääsin jo niin hienoon ja pelottomaan tilaan toin edellisen km:n kanssa et olin oikein ylpee...
  5. O

Helmikuiset 2012

Minäkin uskallan kaikesta huolimatta näpytellä tähän pinoon, laskettu aika on siinä 25.2.2012 paikkeilla. Takana varhainen keskenmeno ja nyt meneillään viikot 4+3. Jännittää niin paljon, että vaikea nauttia raskaudesta. Plussa tuli vahvana jo kp 26/29 ja oireet todella vahvat. Tämä on kolmas...
  6. O

Eewokki, huhhuh todellakin. Miten sulla nyt on mennyt, onko vuoto enentynyt? Mä tiedän, että mulla ei tartte ku tippa tulla minkäänlaista suhrua niin peli on menetetty. Näinkin alussa tuntuu, että joka vessakäynnillä pitää tarkkailla. Luulin, et oisin pystynyt nauttimaan enemmän.
  7. O

Mitenhän sitä saisi tsempattu niin, ettei olisi niin rajua keskenmenon pelkoa. Edellinen raskaus meni varhaisessa vaiheessa kesken ja on jäänyt mieleen kummittelemaan. Ensin luulin, että ei siinä mitään ongelmaa. Ja mielestäni olin ihan sinut asian kanssa. Mutta nyt kun on taas alkuraskaus...
  8. O

Raskausoireista???

Mulla ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi tosi aikasin. Toisessa plussasin 28/29 ja silloin jo oli oksettava olo (meni kesken). Nyt menossa kolmas raskaus, 4 päivää tehny kaikki pahaa ja plussasin 27/29. Mulla tää oksetus on näköjään selkee merkki. Mä ajattelin tän raskauden alussa että jaaha...

Yhteistyössä