Hakutulokset

1. S

Pohjois-Karjalan odottajat

Chessa kiitos kysymästä, eilen oli oo taas paha olo ja rinnat vähän aristaa. Ja itkee turautinkin pari kertaa illalla TV:tä kattellessa. lämmöt kuitenkin pysyny alhaalla.. mut ei kai ne koko ajan olekaan lähemmäs 37 asteessa. Ti varhaisultra jota jo jänskätään.. B) Oikein hyvää päiväjatkoo...
  2. S

Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

heips! Mahtuuko mukaan yksi uudelle ja kokemattomalle matkalle lähtevä odottaja! :p viikkoja on menossa 6+6 ja LA:olis 12.11.. ja esikoista odotellaan.. Kyselisin näin alkuun ootteko muut mammat mittailleet lämpöjä alkuraskauden aikana? kun mulla on pieni,suureneva huoli siitä kun alussa...
  3. S

Tervetuloa mukaan persikkatassu Hei semmonenki huoli mulla on ollu,onko kellään vastaavaa kokemusta, kun nyt on jo 3 päivää kun juurikaan mittän oireita ei tunnu. eli vähentyneet.. Aijemmin oli kunnon väsymystä, pahoinvointi,rinnat arasti ym ym onko mittän toivoa jälellä vai pitääkö tässä...
  4. S

Kiitti kommenteista nyt taas mieli parempi! Olis jo 30 päivä niin pääsis varhaisultraan niin tulis selvyys tähän oloon ja osais ehkä jo nauttiakkin. =) ihana ilma tosiaan ulkona.. ainakin täällä joensuun seudulla :laugh:
  5. S

hei, anteeksi tyhmä kysymykseni mutta oon aivan huolesta sairaana.. Oon mitannu lämpöjä näin raskaana ollessa ja yleensä on ollu pientä lämpöö 36,7 tms ja nyt mittasin (aamulla) niin oli ali lämpöö 35,5??? eikös se enteile huonoa osaako kukaan sanoa.. :ashamed:
  6. S

Äippä vm-66 Noppesti se aika vaan menee ja pääset neuvolaan. Ite plussasin pari viikkoa sit ja heti soitin neuvolaan ja aika on vasta viikon päästä. Tuntu et mitenkään jaksa odottaa 3 vk. Mulla esikoinen ja miehellä on ennestään 1 poika. Ovatko muut (työssä käyvät) suunnitelleet jäävän 30...
  7. S

Varanikki onnea odotukseen ja kiva kun löysit ties tänne muiden odottajien joukkoon. ite melkeen samassa tilanteessa eli 6+0 itellä menossa. Jokos neuvolassa käyty? mulla vasta parin viikon päästä ja samoin varhaisultra.. ei millään malttais odottaa.
  8. S

huoh.. aijemmin ilmoitin että varhaisultra on ens ti ja viikkoja vasta 5 sillon.. nyt soitin suinuulle oli pakko perua se ja siirtää myöhemmäksi. jos kuitenkaan mitään näy tässä vaiheessa niin turhaa huolta jos näykään kun ruskuais pussi :( ahistaa tää olo kun pitää hermoilla... jo ennen...
  9. S

kiitoksia chessa!! paljonko sulla tei suinuussa ultra?? oon menossa sinne tulevana ti.. oon kyllä liian varhaisessa vaiheessa mut näkyypä ainakin onko siellä mitää ettei tuulimuna tms
  10. S

heips vaan kaikille odottajille! täällä myös yksi jns odottaja.. rv 4+6 menossa vasta ja ensimmäinen neuvola 1.4 lehmossa. mielellään otan vastaan tietoa ekasta neovolasta ym eka lapsi tulossa ja TODELLA toivottu!! ei hyvä merkki varmaan kun täs vaiheessa jo hermoilee :laugh: olen myös...

Yhteistyössä