Hakutulokset

1. S

Pohjois-Karjalan odottajat

DsariaL joo siis ollaan kontolahtelaisia vaik asutaan jns alueella. täällä lonka-sätelällä, pilkon kupeella on oma raska pirttimme. :D
  2. S

Heisps kaikille!! kaikilla tuntuu kovinko vilkkaalta elämä tuntuvan kun ilmesty kuulumisia tänne :laugh: mulla taasen ole iltaisin mitään tekemistä kun töistä tulee. tai olishan niitä vaikka mitä kotihommia mutta niihin olo on kyllä liian väsyny. =) no mulle tai meille kuuluu hyvää.. maha on...
  3. S

kira mulle tehtiin kun oli paino-ideksi raskauden alussa just rajamailla... ja kun jos suvussa on ollu niin sit myös. eka ajo meni ehkä vähän koheltamiseksi. ekalla ajolla neljän ruuhkaan niin mitä ny voi olettaa. :laugh:
  4. S

Huomenta kaikille! Arvelin pitkästä aikaa kirjottaa taas kuulumisia :D eli täällä vk menossa 16+1 aika menee kyl suht nopeaa vaik tää on tämmöinen välivaihe et juuri mitään tapahu. maha on kyl kasvanu ja asiakkaatkin on osa sanonu. tosin kyllä vaikee vielä arvata onko tää vauvamasu vai...
  5. S

heissan.. täällä oli aamulla toka neuvola. mulle tuli lähete mennä tonne sokerirasitukseen!onko muille tuttuu? ootteko muuten muut mammat ollu miten tarkkoja noiden "kiellettyjen" ruokien suhteen (esim.tyhjiö pakatut kalat, kypsentämättömät pakaste kasvikset, sulate juusto ymym) tuli vaan...
  6. S

heips! mulla päätty pitkä odotus np-ultraan kun tänä aamuna vihdoin oli se toivottu päivä. oli kyllä ihan superia nähä pikku toukka. vk vastas täysin kokoa eli 12+6.. sydän sykki ja kaikki tärkeet elimet nähtiin.. jalat ja kädet näytti norm. ja taipu ja suoristu normaalisti. kätilö oli ihana...
  7. S

hemulii joo tänää sain sykkeen kuuluviin oli se kyllä uskomatonta.. =) syke oli n 152/min huomenna olis sitten np-ultra..
  8. S

mie tänään sain postista angel-dopplerin.. vk pitäis olla 11+5 tai 12+0... jollain tavalla kuulu ainakin sikiön liikkuminen.. ihan kun kala uis. mut sit olevinaan löysin sykkeen niin oli vaan 70. eli ei kai se voi olla sikiön syke kun noin matala..? tai sit kaikki ei tod hyvin ole. :'( mut...
  9. S

mulla makso suinuulla soljalla sen n.70 euroa.. Onko kellään kokemusta koti-dopplerista?? esim. angel doppler.. =)
  10. S

pikkuihra mie suosittelen ainakin tota suinuuta , ite olin tosi tyytyväinen siellä käydessäni. mun lääkäri oli rauno solja. täällä pamahtaa huomenna jo 12 vk käyntiin... vielä viikko np-ultraan.. vauva-lehtiä kävin pinon ostamassa kirpparilta, niitä mukava lukea iltaisin! :laugh...
  11. S

heissan taas! mie taas kysyisin muilta semmosta(ketkä haluaa vastata) et mikä teidän lähtöpaino ollu raskauden alussa..painoindex tms?? kun miun neuvola täti pelotteli hirveesti tuolla raskausajan diabeetteksellä. miun lähtö paino oli 70kg,pituutta 168/169cm... enkä tuolloin ollu vielä...
  12. S

täällä käytiin aamusilla verikokeissa ja pissanäyte antamassa.. seuraava etappi olisi ultra toukokuun alussa.. virtsaamistarve on kasvanut ihan mielettömästi ja mietinki vieläkö on normaalissa rajoissa on. yöllä ainakin sen 3-5 kertaa vessassa juoksemaan.. arvelin kysästä muilta et millasissa...
  13. S

heipparallaa! mitäs palstan mammoille kuuluu?? hiljaiseloa näyttää olevan joten päätin piritää viestillä.. täällä voidaan suht hyvin, väsymys on valtava muuten ok. vielä monta viikkoa seuraavaan ultraan ja millään meinais jaksaa odottaa. :D sarppa1987 ja mukula vk 10+1
  14. S

jees. just tultiin ultrasta ja knyt saa huokaista helpotuksesta :p kaveri oli oikeassa paikassa ja sydän löi tarmokkaasti :laugh: hinnaksi tuli se 87 euroo(suinuulla)
  15. S

Saaruska76 mie en vielä käy mut haluisin aloittaa mamma jumpan jossain vaiheessa! jos vielä huomisen jälkeen ollaan mammojja..hoh :( osaatko sanoa missä järjestetään mammajumppija..?
  16. S

hei nyt tuli väärä etu nimi tohon äskeiseen. eli nimi oli rauno solja.. onko tuttu?
  17. S

Lakta muistatko yhtään sen miehen nimeä?? mie meen huomenna sen nimiselle kuin reijo solja... jännittää ihan pirusti.. nyt on nimittäin ollu pari huonoa päivää. selkään koskenu niin pahasti että ei mitää järkeä. ja mahaan myös koskenu tavallista enemmän.. verta ei ole tullu..vielä. :'( mut ei...
  18. S

pikkuihra mie laitoin netin kautta kyselyn ja sieltä soittivat sit mulle. varasin ajan samalla ja kysyin hinnasta niin n.se sata euroa. ti voin ilmotta paljo makso mulla. jännittää jo nyt niin et vatsanpohjassa tuntuu..
  19. S

pikkuihra ai sulle sanovat hinnaksi suinuussa 165 euroo jopa,huh. mie oon menossa nyt ti sinne,sanovat että 100 maksaa. no jokatapauksessa ollaan menossa makso mitä makso. suurempi järkytys se on sillon 12 vk huomata et masussa olekaan mitään(jos joutuu valitettavasti niiin kävis :( ) mulla on...
  20. S

Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

Chira mulla vähän sama tilanne sun kanssa.. viikolla mulla hävis oireet jotka kyl palas eilen, mutta tosin lievempinä. sit noitten lämpöjen kanssa..alusta asti on ollu 37 asteen paikkeilla mut nyt on laskenu huomattavasti,, yks ilta oli jopa alilämpöö 34 j risat.. soitin neuvolaan,kaikki ok...

Yhteistyössä