Hakutulokset

1. K

Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

Pääsiäinen lusittu täälläkin. Huonovointisuus jatkuu! Nyt on täytynyt joka päivä käydä oksentamassakin. :( Eikä se paha olo edes poistu sillä! Esikoisesta ei ollut yhtään mitään ja nyt sitten tällaista. Hassua, miten raskaudet eroaa toisistaan. :) Mies kävi eilen ostamassa mulle ne...
  2. K

Jaksamisia Silvialle!! :hug: Tänään päätyi sitten aamupala kaaressa vessanpönttöön. Ihan tosi kurja olo ja poika säälittää, kun en jaksa touhuta sen kanssa koko ajan. :ashamed: Hieman turha yrittää 1,5v selittää, että äiti nyt vähän lepää. Ja voihan pääsiäinen, kun olisi kaikenmaailman...
  3. K

Ultrassa käyty ja siellä se köllötteli meidän pieni. :heart: Kaikki oli aivan loistavasti. Koko vastasi hyvin viikkoja ja sydän siellä jumpsutteli. Pienen pieni hematooma löytyi ja lääkäri epäili istukan toiminnan käynnistymisen (?) aiheuttaneen sen mun vuodon. Nyt sanoi, että uusia vuotoja ei...
  4. K

Mullakin oli varattuna ekalla neuvolakäynnillä tuo 1,5h. Mutta ei mulla mennyt lähellekään sitä koko aikaa. Terkkakin mainitsi, että hassua, kun mulla ei ollut mitään kysyttävää. :) Tosin mun kysymättömyys johtui osaksi varmaan siitäkin, että uskon vasta sitten, kun näen, että tuolla kohdussa...
  5. K

Me nyt sitten päätettiin kuitenkin käydä yksityisellä ultrassa keskiviikkona, niin saadaan ainakin tietää, mikä on tilanne. On sitä vissiin joskus turhempaankin laitettu rahaa kuin tuohon. :) Olot ainakin jatkuu ihan samanlaisena tämän kuvotuksen kanssa kuin aikaisemminkin, mutta eipä se mitään...
  6. K

Ei ole tullut tipan tippaa verta sen eilisen yhden vessareissun jälkeen, ei edes mitään tuhrua pyyhkiessäkään. Hyvä niin!! Mä en edes tietäis mistään vuodosta, jos en olis sattumoisin kurkannut pönttöön sitä vetäessäni. Noooh, odotellaan. Yksityiselle ultraan olis kova hinku, mutta ei taida nyt...
  7. K

Liityn vuotajien joukkoon. :'( Päivällä vessassa käydessä pönttö täynnä verta, ei mitään kipuja. Ainakaan vielä.. Ei mitenkään positiiviset fiilikset. Karole 7+2
  8. K

Pahoittelut StellaI! :( Hydrangealle tsempit tähän päivään ja Silvia Logolle piinaviikkoon! :heart: Taitaakin Sirpalla olla ketjun ekat kaksoset. :) Varmasti jännittää itse raskaus ja se jaksaminen kahden pienen kanssa. Luulisin, että kaikki käyvät noita ajatuksia läpi, joiden kohdalle...
  9. K

Paljon jaksamisia, tsemppiä ja positiivisia ajatuksia Hydrangealle ja StellaI:lle!! Aikamoisia sissejä ootte, kun pystytte odottelemaan ultria. :) Tuosta yövuorosta saikulle jäämisestä. Mä olen sitä mieltä, että rehellisyys olisi parasta. Eihän se ole työantajankaan etu, että esim. nukahtaa...
  10. K

Mulle aloitettiin muun lääkityksen takia foolihappo nyt raskauden ajaksi. Olisin ottanut vielä jonkun raskausvitamiinin, mutta apteekissa eivät suositelleet, koska kaikissa niissä on sitten myös tuota foolihappoa ja liika foolihappo sitten taas voi vaikuttaa tuohon mun peruslääkitykseeni. Ollaan...

Yhteistyössä