Hakutulokset

1. K

Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

Mulla on viikon päästä jo kolmas neuvola. :O Sillon on lääkärikin. Miten musta tuntuu, että mä ramppaan siellä alvariinsa? Vai onkohan mut otettu nyt erikoissyyniin? Mun ultratkin tekee lääkäri.. Eipä tuo nyt sinänsä haittaa. Muuten kuin, että pitää aina tuo juniorikin roudata mukana...
  2. K

Bosch, mä jäin esikoisesta saikulle tosi aikaisin järkyttävien liitoskipujen ja selän takia. Tein/teen siis samanmoista hommaa kuin sinäkin. Ja kyllähän se syletti. Mä ajattelin sen niin, että oon enemmän haitaksi töissä kuin hyödyksi. Työkaverit eivät oikein uskaltaneet antaa mun enää tehdä...
  3. K

Kesäkuu ja kesäloma! :) Ilmatkin sopivasti lämpenemässä ens viikolla. Saa pojan kanssa taas ihmetellä muurahaisia. :heart: Tervetuloa uusille! Mä vielä toistaiseksi skippaan tuon FB-ryhmän. Jotenkin en vaan ole vielä valmis tulemaan ulos kaapista. Ehkä joku päivä sitten. Mulla on ollut...
  4. K

Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

Ristiäisiä ollaan mietitty siltä osin, että meillä ei ole YHTÄÄN mahdollista kummikandidaattia! Lähes kaikki meidän kaverit ovat eronneet kirkosta ja mä en heidän kanssaan ole edes ollut tekemisissäkään esikoisen syntymän jälkeen, enkä enää haluakaan. Mun ja miehen sisaruksilla on niin paljon...
  5. K

Nyt sitten sukukin tietää uudesta tulokkaasta. :) Kovin olivat kaikki onnellisia ja mun isä muiskautti mulle ihan suukon poskelle halatessaan. :heart: Mun äiti ei alkuun tajunnut sitä isoveli-paitaa, kun oli niin tohkeissaan poikaa suukottelemassa. Mulle ei tullut esikoisesta raskausarpia...
  6. K

Jaa.. Onkohan mullakin sitten neuvolalääkäri ens viikolla? Kun on siis samassa mun neuvola ja pojan 1,5v neuvola ja poika ainakin menee lääkärille. Saanko mä ottaa mun äidin sinne mukaan? Kellään tietoa. On siis tulossa hoitamaan poikaa ens viikoksi ja vois olla sille aika mahtavaa, jos pääsis...
  7. K

Mun aivoni on oikeasti jotain pumpulihöttöä. Jos tahtoo liittyä tuohon uuteen FB-ryhmään, niin pitääkö siis laittaa yv:nä nimensä WC Ankalle? Kehtaakohan sitä edes paljastaa todellista minäänsä, kun musta tuntuu, etten tajua enää mitään mistään? :laugh: Neydan, :laugh:! Mullakin on ens...
  8. K

Np-ultrassa käyty. Ja niin..hyvinhän siellä kaikki oli. :) Kovasti vauva jumppaili ja vilkutteli meille. Niskaturvotus oli 1,0mm ja koko kaverilla mittaa 54,2mm. :heart: Vastasi rv 12+0, mikä myös neuvolassa laskettu. Joten vois päivitellä mun LA:n vastaamaan myös sitä eli 26.11. Kaikki tällä...
  9. K

Emppis, :hug: ! Ei oikein löydy sanoja. Olen kovin pahoillani teidän puolesta. FB:n ryhmään mullakin meni maku, kun osallistumisia alettiin rankkaamaan. Ja täälläkin on ollut moni joka sinne on ainakin yrittänyt liittyä ennen ryhmän sulkemista, mutta ei ole päässyt. Tsempit moon...
  10. K

Teps, ihana kortti. :heart: Veli vaimoineen ilmoitti samalla tavalla viime vuonna tulokkaasta ja en hetkeen muista, milloin olis viimeksi purskahtanut koko lähisuku yhtäaikaa kyyneliin. :) Ja sitä showta, kun ryntäiltiin kaikki sikinsokin toisiamme halailemaan. Voi sniisk! Me kerrotaan mun...
  11. K

Tervetuloa uusille!! =) Tuuliannaliina, meillä tulee lapsille ikäeroa 2v1kk, mikä ei nyt enää sinänsä mikään hirmu pieni ikäero ole. Mutta oon kans miettinyt noita sisarusrattaita, kun en usko, että poika jaksaa vielä pitkiä matkoja kulkea kävellen tai seisoa seisomalaudalla ja mulla ei ole...
  12. K

Jaksamisia Elysalle ja tsemppiä Coffeegirlille uuteen nousuun!! Ja kiitos, Hydra! Mä sain itselleni yhden viikon lisää. :D Mennään samoissa ja mä ihan jotenkin olin jumiutunut siihen, että nyt alkaa rv11. Lueskelin vieläpä toissapäivänä, että mitä tapahtuu tuolla viikolla, mutta nythän siis...
  13. K

Paljon voimia, Tyydeli! Kohtuutonta, että täytyy kokea tuollainen uudestaan. :(
  14. K

Mä en saa vielä(kään) sydänääniä kuuluviin. :( Yhtään en muista, millon edellisessä raskaudessa kuului. Np-ultraa kauhulla odottaen.. Meillä esikoinen käyttää vielä hoitopöytää iltaisin, kun laittaa teippivaipan. On paljon kätevämpää niin ja ei mun selkäni kestäiskään muuta, kun poika...
  15. K

Toukokuuta kaikille! :) Itselle ei mitään ihmeellistä. Millään ei malttais odottaa omaan ultraan, mutta onneksi tuo aika on alkanut menemään eteenpäin nopeasti. Mäkin voisin ehkä sen ultran jälkeen liittyä fb:n ryhmään, jos kaikki on hyvin. Vielä en uskalla. :) Onkos siellä jo paljon sakkia...
  16. K

Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

No mulle se mun neuvolan terkka sanoi, että juuri tänään on hyvä päivä käydä. :) Mullakin lukee tossa lapussa, että rv 9-11, mutta th sottas siitä sen rv9 yli ja kirjoitti siihen rv10. Selitystä siihen mä en muista, kun mulla on tämä alkava (raskaus)dementia. :ashamed: Mutta jännä, jos...
  17. K

Mulla on alhainen hemoglobiini, on ollut aina. Nyt se on vielä romahtanut noiden tulehdusten takia. Neuvolassa sillon pari viikkoa sitten oli 110 ja tuskin on siitä ainakaan noussut. Verenpaineet vissiin ihan normaalit. Mulla on foolihappona Folvite 1mg, mutta meinaan unohtaa ottaa sen. :(...
  18. K

Pahoittelut Rosehip_87! :hug: Onnittelut kaikille hyviä uutisia ultrissa saaneille! :heart:
  19. K

Jaksamisia Silvia Logolle minultakin! :hug: Mä yritin tuossa yks päivä kuunnella sydänääniä,mutta maltti ei riittänyt ja nyt en enää uskalla, jos en niitä saakaan kuuluviin. Mulla on vaan edelleenkin sellainen olo koko ajan, että tämä ei pääty hyvin. :( Vielä reilu pari viikkoa np-ultraan...
  20. K

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista kaikille! :heart: Hurjaa, kun olette jo niin "pitkällä"! :) Teps, mulla on tuo ihan sama pelko! Pyörii mielessä tosi usein.. Varsinkin nyt, kun olo on huomattavasti parempi kuin tuossa muutamia päiviä sitten, kun oli 24/7 huono olo. Tämä on kyllä niin...

Yhteistyössä