Hakutulokset

1. M

Siirretäänkö viikonloppuna kelloja tunti eteenpäin?

Joo, kesään päin juu. Ja tarkemmin kuluvan vuoden kesään päin.
  2. M

Taaperon jalka - ongelma!!!

Jalka on juuri jämpi kenkään joka kokoa 22. Meillä käytössä koko 23. Jalan pohjasta lähtee älyttömät määrät nahkaa. Hikoaako jalka vai onko kengissä vikaa? Ei kuitenkaan näytä siltä, että olisi hiertymiä.
  3. M

Minä vuonna valmistuneessa talossa asutte,omakoti,rivari vai mikä?

näähän on niitä parhaita :)
  4. M

Onko sinulla "isäntä" vai mies?

no mulle tuo on vähän niinkuin toinen lapsi..
  5. M

Karmeimmat leffahirviöt? (HERKÄT ÄLKÄÄ KATSOKO.)

iiks! toi pelle on ihan KAAMEE. meni oikeen kylmät väreet kun näin sen. mahtaako uni tulla simmuun enää :|
  6. M

Isäntä se sitten oikein kääntää veistä haavassa

hyväksyntää miehiltä?? onpas hölmö ajattelutapa :/ mä ainakin haluun välillä käydä vähän nollailemassa ja ihan vaan vaikka tyttöporukassa. mutta näinpä meillä tänään taas kävi, että mirs viidettä viikonloppua peräkkäin baarissa ja minä lapsen kanssa kotona.
  7. M

FONTTEJA hakusessa

mistäs löytäisin täältä netin ihmeellisestä maailmasta jotain "erikoisia" fontteja??
  8. M

Kuinka monella astianpesukone?

:wave: meillä
  9. M

Ootteko panneet naapurinne kans ?

Tää olikin hyvä :laugh: Eipä tämä mamma taida tuota naapurin ukkoa panna.. Taitoop olla liikaa sillä ikää mulle.
  10. M

joko kaikilla toppatamineet käytössä?

ja paljonko pakkasta tai "lämmintä"?
  11. M

nyt se sit meni kesken:`(

pidän peukkuja että olis muuta tuo vuoto. mutta voimia silti :hug:
  12. M

tulikohan tehtyä iso virhe??

no meillä tyttö kasvanut tuollaista 1,5cm/kk vauhtia. ja puvun kun pitää sopia vielä tuossa helmi-maaliskuussakin. ne on sulosia ku laittaa isoa vaatetta päälle ja pienokaiset häviää jopa näkyvistä :D
  13. M

ne tais olla niitä reiman pukuja joissa saa ottaa kokoa pienemmän mitä normaalisti.
  14. M

tyttö on hoikka ja 83cm pitkä. ostin ilman kokeilua 92cm lassietec-haalarin. onko ne "isoja" kokoja?
  15. M

Läppäsin meiän 4 v poskella la kun kiukutteli

ikinä ei olla kuritettu millään tavalla. sitten kun on hiukan isompi, otetaan käyttöön rangaistustapa, joka on nurkassa seisominen. eli EI tukistamista, eikä muutakaan sellaista. mua on pienenä kyllä tukistettu ja muistan sen yhä. mutta mun mielestä sillä ei saa aikaiseksi sitä, että lapsi...
  16. M

vauvantavarat on niiin ihania!

minä pidän myös niistä ihanan pikkuisista vaatteista, mutta nyt kun oma lapsi on kohta 2-vuotias, on tosi ihanaa ostaa sellaisia "isojen" tyttöjen vaatteita :heart:
  17. M

mahtaako kuitenkaan olla vauva?!

toivottavasti.. koska en ole valmis vielä uuteen lapseen.
  18. M

mahtaako kuitenkaan olla vauva?!

minulle laitettu hormonikierukka vuosi ja 4 kuukautta sitten. kaksi kuukautta sitten vuoto loppui kokonaan. pari päivää sitten tiputteli ihan pienen pieniä määriä kerran päivässä kahden päivän ajan. nyt vatsassa tuntuu outoa liikettä. mietin vaan mahtaako olla vauva :/ esikoinen vielä...
  19. M

G:Lopetitko polttamisen raskauden ajaksi?

Todellakin lopetin!! En usko että pieni ihmisen alku haluaa polttaa tupakkaa. Olin polttanut melkein 10 vuotta ja lopetin heti +:n jälkeen. Enkä ole sen jälkeen edes koskenut tupakkaan :)

Yhteistyössä