Hakutulokset

1. M

vaatetus tähän säähän...

riippuu vähän lämpötilasta. minun tyttö on nyt 1v 7kk ja päälle laitetaan jos lämpötila n. 15 astetta ja tulee, sukat, housut/sukkahousut, pitkähihainen paita, ohut haalari (tuulta ja vettä pitävä) sekä sitten säänmukaiset kengät. Ja päähine on myös meillä jo vaihdettu syyshattuun.
  2. M

kännykkä APUJA!?!?!?!?!?!?

Eli. Ongelma on tämänlainen: Minulla oli DNA:lta matkapaketti, joka sisältää 30Mt tiedonsiiroa/kk. Vaihdoin matkanetti 512:een. Sivuilla luki, että kytkeytyy vasta seuraavan kalenterikuukauden alusta. Olisiko siis huomenna eli ihan kohta?? Asiakaspalvelun naisen kanssa juttelin ja...
  3. M

muistaako joku kuka halus lastensa nimet kiinalaisin merkein??

noooh?? et viitsinyt sitä sivua sitten tähän laittaa :|
  4. M

mistä liivejä kokoa 85-90 G-H????

ei netistä saa tilattua? kun ei täällä ole mitään tuollaisia liikkeitä enkä pääse lähtemäänkään minnekään.
  5. M

mistä liivejä kokoa 85-90 G-H????

:/
  6. M

montako TOPPAVAATEtta lapselle talveksi?

Meillä on nyt kaksi. Housut ja takki sekä haalarit ja takki. Mietin vielä haalaria jos ostaisi.. *muokkaus* Niin ja tarkoitin tuolla haalarilla ja takilla sellaisia henkselihousuja ja takkia.
  7. M

ostin lapselle jo TALVIkengät

Mutta mietin, mahtaako tuon noin 1,5cm tyhjä tila sittenkään riittää :/
  8. M

Osaakos kukaan sanoa paljon 1-vuotiskuva suunnilleen maksaa?

Täällä maksoi 45e kuvaus. Sisältäen siis kuvauksen-koekuvat cd:llä-4:n kuvan sarjan.
  9. M

G: Mikä sinua ihmetytti lapsena?

Minua ihmetytti sellainen asia, että miksi minun mummi ja pappa eivät ole naimisissa. Ei sitä pienenä ymmärtänyt, että mummi oli äidin äiti ja pappa isän isä :D
  10. M

Minkä ikäiseksi asti pinnasängyssä?

No mun tyttö on nyt tasan 1v 6kk ja ajattelin josko kuukauden kuluttua siirtyisi.
  11. M

Lapsen siirtyminen pinniksestä lasten sänkyyn

Jos ostaisin sellaisen tuossa kuukauden kuluttua ja koittaisi miten se toimii. Onhan sitten pinnis vielä, jos ei pysy siinä uudessa sängyssään :)
  12. M

Ja siinä Cittarin sängyssä on kuuleman mukaan ihan hyvin sitä laitaa. Itse en ole nähnyt sänkyä. Minun tyttö 1v 6kk ja mietin jo sellaista jatkettavaa.
  13. M

Eli minkä ikäinen lapsi on silloin ollut? Entä kun meidän lapselle usein hankalaa tuo nukkumaan meno, niin pysyykö siellä sängyssä vai miten? Citymarketissa olisi jatkettava sänky 129e. Onko siitä kellään kokemuksia? Pysyykö lapsi siellä?
  14. M

vitun äijä

Meillä ihan sama juttu. Paitsi että yksi lapsi, eikä masussa asukkia :ashamed:
  15. M

vauva 8 kuukautta eikä istu

Meidän tyttö oli 8kk 3pv kun olin 8kk-neuvola. Eikä istunut vielä. Terveydenhoitaja kyllä kauhisteli, mutta itse en ottanut stressiä siitä. Seuraavana päivänä tyttö sitten nousi itse istumaan :)
  16. M

Mistä saisi ostettua pihalle

Kovapuun ruskeaksi maalattua kotimaista mäntyä. Koko 90x180cm, ruudun koko 19x16 cm. Kokeile myös tilanjakajaksi pihalle tai oleskelualueelle. Hinta: 13,50 e
  17. M

http://www.agrimarket.fi/Liitetiedostot/Pics/Koynnossaleikko_ruskp_2_s_lores.jpg Tällaisen löysin :)
  18. M

Mitä sellainen sitten kustantaa? Mahtaako K-Raudan internet-sivuilla olla kuvia/hintoja..?
  19. M

sellasita ristikkoa?? Tässä linkki.. http://www.kodin1.com/images/3444/xlarge/3054376.jpg ..siis jotakin tuollaista, mutta vaikka ilman tuota laatikkoa. Ja mitä olisi hinta? Tarvitsisin noin 2metriä korkeaa. Vai voisiko lyhyempiä vaikka yhdistää?

Yhteistyössä