vitun äijä

• Viestiketjun aloittaja normaali
  • Ensimmäinen viesti
normaali
ennen kasia lähti tunniksi käymään yhdessä paikassa..vieläkään ei näy..ei siinä mitään mutta viime yönäkin kotitui 4 aikaan kännissä..ja nyt tietenkin taas sama meininki.oikeasti mä taidan kohta vihata koko ukkoa..miten joku voi aina valehdella ja ajatella vain itseään ja niitä ihania kavereitaan joilla ei ole mitään muuta elämää kuin joka vl ryyppäys.kai tässä on pakko kohta hajottaa perhe ja lähteä lapsen ja syntymättömän maha asukkaan kanssa pois.saa ukko ryypätä ja rellestää äitinsä kannustamana kaikessa rauhassa.eihän se nytkään keskity perhe elämään ikinä,minä se kaiken teen ja hoidan 100%yksin lapsen.saatanan epäluotettava paska naama.anteeksi kielenkäyttö,mutta mä olen aivan loppu ja vihaa täynnä.

vieras
No jos noin on asiat niin parempihan se on että pakkaat ukkosi kamat ja ohjaat ovesta ulos. Jos hänestä ei ole sinulle tukea nyt raskausaikana niin kauheen vaikee kuvitella että hän siitä kuin taikaiskusta muuttuis sittenkään kun vauva syntyy. Ja sit sulla on muutakin huollettavaa kuin aikuinen mies.

ap
meillä siis on jo yksi lapsi,eikä auta senkään kanssa..olis edes läsnä eikä aina vaan kavereidensa kanssa..itse se olis jo äitinsä kanssa soitellut sossut yms.mun perään jos tekisin tuolla tavalla kuin hän..että mua kiukuttaa!!!tekisi mieli karjua ja paiskoa tavaroita..miten joku voi olla noin itsekeskeinen paska!!!!!!

sama vanha virsi
mutta eihän tollanen käytös ole sulle voinut tulla ihan yllätyksena ja silti pukkaat lisää muksuja maailmaan miehen kanssa joka ei ansaitse edes tulla kutsutuksi isäksi.. vähän kutittaa korvan takaa ja muija antaa taas kerran anteeksi..hei hankkiudu nyt jo eroon tollasesta, nää kaksi muuta joudut hoitamaan mut ton aikuisen vauvan heittäisin kyl pihalle ja etsisin itselleni kunnon miehen enkä mitään itsekeskeistä paskiaista.

ukkopihalle
Oi oi,turhaan olen haukkunut omaa ukkeliani.Esim.siitä että nukkuu aamulla pidempään kuin minä ja muuta yhtä alpsellista.Oma mieheni ei kuitenkaan kaveriporukoissa kuljeksi turhan tiuhaan,eikä baareissa ihan huvin vuoksi.On läsnä ja ei kuitenkaan tossun alla.Ihana mies:)Kyllä niitäkin tuolla jossain vielä on,joten heivatkaa ulos miehet,jotka eivät teitä yhtään arvosta!!

Yhteistyössä