Isäntä se sitten oikein kääntää veistä haavassa

Meillä siis isäntä on ollut nyt viikon työreissulla ja vielä kaksi viikkoa on edessä.Tänään sitten mulla on ollut ihan kauhea halu päästä johonkin tuulettumaan,viimeksi olen käynnyt elokuun puolessa välissä.Sanoin sitten isännälle päivällä puhelimessa että hirveästi tekisi mieli lähteä johonkin mutta kun ei saa poikaa mihinkään hoitoon,anoppihan ei ota silloin kun mä olen kotona,kun enhän mä tarvi omaa aikaa enkä hengähdys hetkiä.Ja kaikki täydelliset äidit,voin sanoa että en ole täydellinen,mä todellakin välillä tarviin aikaa jolloin lapset ei ole kotona.Nyt sitten äsken isäntä soitteli,hotellin baarista kaljoissaan että ollaan täällä ottamassa muutama olut.Hitsi kun ihan meinasi ruveta itkettämään.Sanoin isännälle että sehän kiva,mä käyn nyt nukkumaan ja suljin puhelimen.
Hemmetti että rupeas ottamaan päähän.On se noiden miesten vaan niin helppoa.Ja huomenna sitten soittelee töistä että onpas pää kipeä ja hieman paha olo.
Varmaan ei edes tollikka muistannut että päivällä puhuin kuinka tekis itekkin mieli lähteä johonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Yritäs kestää vaan. Eikä se ukkokaan ehkä pahalla tarkoittanut, kevyttä kenttävinoilua vaan.
Mä en edes usko että oli vinoilua,ei vaan muistannut että oli päivällä puhe tästä asiasta.Kivahan se on että muistaa vaimoakin mutta rupes vaan ottamaan päähän.
Ja eihän tässä auta muu kuin kestää kun ei tota poikaa voi oikein yksinkään kotiin jättää.Huomenna on varmasti parempi päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei baarikärpänen:
mitä sieltä baanalta haet? haluatko hyväksyntää miehiltä vai mitä ihmettä?
ei jaksa ymmärtää, mutta onnes ei tarvikaan
Juu,just sitä hyväksyntää.Oletko koskaan ajatellut että musta ois ihan kiva lähteä täältä kotoa pois vaikka johonkin baariin tai kahvilaan ihan vaan kavereiden kanssa juttelemaan ja tanssimaan.Tarviiko siihen ihan tosi miehiä?????

Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:
kyse ei varmaankaan ole siitä että vois päästä baanalle vaan siitä et vois kerranki heittää sen äiti-ihmisen nurkkaan ja olla nainen!
Just näin.Miksihän aina nää täydelliset äidit on sitä mieltä että kun on lapsia hankkinut niin sitten sitä pitää tosiaan olla äiti 24/7 12 kuukautta vuodessa?Ilman että saisi missään käydä edes joskus.Omasta mielestä en kuitenkaan usein käy vaan olen suurimman osan ajasta yh:na kotona kun mies on paljon reissuhommissa.Ennen elokuuta kävin toukokuussa.Että jos 4 kertaa vuodessa on paljon niin kai se sitten on.

hyväksyntää miehiltä?? onpas hölmö ajattelutapa :/

mä ainakin haluun välillä käydä vähän nollailemassa ja ihan vaan vaikka tyttöporukassa. mutta näinpä meillä tänään taas kävi, että mirs viidettä viikonloppua peräkkäin baarissa ja minä lapsen kanssa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja meikämuija:

hyväksyntää miehiltä?? onpas hölmö ajattelutapa :/

mä ainakin haluun välillä käydä vähän nollailemassa ja ihan vaan vaikka tyttöporukassa. mutta näinpä meillä tänään taas kävi, että mirs viidettä viikonloppua peräkkäin baarissa ja minä lapsen kanssa kotona.
Sama täällä.Ja kun välillä pääsee tuulettumaan (ilman lapsia) niin taas jaksaa paremmin tätä arjen pyörittämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja meikämuija:
Sama täällä.Ja kun välillä pääsee tuulettumaan (ilman lapsia) niin taas jaksaa paremmin tätä arjen pyörittämistä.
näinpä juuri. tuppaa vaan aniharvoin olevan äidin vuoro. onneks miehillä on niin hemmetin helppoa se lähteminen. sitä vaan ottaa ja lähtee.

äidillä sit onkin eri juttu. hirmuiset suunnitelmat että pääsee lähtemään.

Alkuperäinen kirjoittaja EN KATTOS:
EN KATTOS PÄIVÄKÄÄN.MEET SIT KU UKKO TULEE.LAITAT UKON LASTEN KANS JA TUULETAT OIKEEN OLAN TAKAA
Niinhän se päivällä sanokin että sitten kun hän tulee niin antaa mulle oikein ruhtinaallisesti rahaa ja ennen neljää en saa kotiin tulla :D .Rupes vaan sieppasemaan kun toinen on nyt jossain hotellin baarissa muutamalla iltaoluella ja mä täällä kotona kykin ainakin seuraavat 2 viikkoa.
Onneksi toi isäntä on sellainen ettei koskaan ole mua kieltännyt menemästä vaan enempi patistaa ja on lasten kanssa oikein mielellään sitten sen illan tai viikonlopun.Olen joskus meinaan lähtennyt kavereiden kanssa oikein toiselle paikkakunnalle hotelliin ja yöelämään.Viimeksi olin viime helmikuussa Tampereella tyttöystävän kanssa.
Sen työ nyt vaan on sen luonteista ettei tästä kovin usein pääse itse irtautumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Alkuperäinen kirjoittaja tuntuu:
että koko pyryharkan perhe on omituisia :eek:

Ehkä se sille tuntuu jos ei itse pääsis minnekään ikinä..
:D

Oikein kiva ele mieheltä minun mielestäni, päästää se normaalisti kotona oleva tuulettumaan ilman urputtamista. :)
Nii joo,mä en tota aatellutkaan että jos me ollaan siksi omituisia kun mies päästää mut ilman mielenosotusta tai kauheaa purnausta kavereiden kanssa silloin tällöin tuulettumaan.Eikä edes soittele perään ja tivaa missä olen ja kenen kanssa ja koska tulen.Ehkä se ei ole tuon vieraan mielestä normaalia.

Yhteistyössä