Meillä siis isäntä on ollut nyt viikon työreissulla ja vielä kaksi viikkoa on edessä.Tänään sitten mulla on ollut ihan kauhea halu päästä johonkin tuulettumaan,viimeksi olen käynnyt elokuun puolessa välissä.Sanoin sitten isännälle päivällä puhelimessa että hirveästi tekisi mieli lähteä johonkin mutta kun ei saa poikaa mihinkään hoitoon,anoppihan ei ota silloin kun mä olen kotona,kun enhän mä tarvi omaa aikaa enkä hengähdys hetkiä.Ja kaikki täydelliset äidit,voin sanoa että en ole täydellinen,mä todellakin välillä tarviin aikaa jolloin lapset ei ole kotona.Nyt sitten äsken isäntä soitteli,hotellin baarista kaljoissaan että ollaan täällä ottamassa muutama olut.Hitsi kun ihan meinasi ruveta itkettämään.Sanoin isännälle että sehän kiva,mä käyn nyt nukkumaan ja suljin puhelimen.
Hemmetti että rupeas ottamaan päähän.On se noiden miesten vaan niin helppoa.Ja huomenna sitten soittelee töistä että onpas pää kipeä ja hieman paha olo.
Varmaan ei edes tollikka muistannut että päivällä puhuin kuinka tekis itekkin mieli lähteä johonkin.
Hemmetti että rupeas ottamaan päähän.On se noiden miesten vaan niin helppoa.Ja huomenna sitten soittelee töistä että onpas pää kipeä ja hieman paha olo.
Varmaan ei edes tollikka muistannut että päivällä puhuin kuinka tekis itekkin mieli lähteä johonkin.