Hakutulokset

1. R

Mistä sais vanhan tyyliset kalusteet WC:aan??

Ja voittehan hankkia jonkun ns. puuvalmiin (siis pintakäsittelemättömän) ja tehdä sille (sävyttävä) öljykäsittely ja lopuksi päälle öljyvaha (esim. Osmo TopOil High Solid). Ylläpitohuoltona aina tarvittaessa (varioituneilta kohdilta kevyt pyyhintä - hionta tarvittaessa) TopOil uusintakäsittely.
  2. R

Mistä sais vanhan tyyliset kalusteet WC:aan??

Kyllähän siellä melko tavallinenkin menestyy oikein hyvin. Ilmeisesti ajattelit altaan suoraan tason päälle. Tason kosteuden kestävyyttä kyllä kannatta parantaa lakkaamalla esim. polyuretaanilakalla (venelakka) ja samalla kyllä kaapin ja laatikoston ovetkin voi suojata melkein samalla vaivalla...
  3. R

Yöketju!

Ohhoh. Koetapa nyt vain sitten olla nikkisi veroinen - onnea ja menestystä siihen.
  4. R

Yöketju!

Miksi itse edelleen hereillä? Viimeksi stressasi häät - eikö vielä ole adrenaliini laskenut? Niin ja onnea vaan. Oltiinko taustamusiikkiin tyytyväisiä?
  5. R

Pitäisikö ylläpidon rajoittaa palstailua?

OT: On täällä meno kyllä muuttunut siitä mitä se oli tuossa viime vuoden lopulla ja vuodenvaihteen tienoilla. Nyt kesäaikana taas olen tullut enempi seurailleeksi, mutta eipä oikein enää nappaa juuri mikään topici.
  6. R

Jos miehenne ovat vielä hereillä, kysykää heiltä tai remonttitaitoiset naiset, vastatkaa itse!

Asiansa osaavalla tapetoijalla on apuvälineensä tuota listan mukaan leikkaamista varten. Lopputolos menee millilleen oikein. Liisteristä kostean tapetin leikkautuminen siististi kuitenkin vaihtelee tapettilaaduittain. Jos on kovin halpalaatuinen ohut tapetti, niin saa olla huolellinen terän kanssa.
  7. R

Jos miehenne ovat vielä hereillä, kysykää heiltä tai remonttitaitoiset naiset, vastatkaa itse!

Jep. Asiassa ratkaisu kannattaa tehdä vasta kokonaisarvion jälkeen, kun on selvittänyt tuleeko listojen osalta hankaluuksia. Osin tapetointityö on sujuvampaa kun listat on irti, mutta listoista (irr. & kiinn) saattaa tulla omat ongelmansa. Eli yksiselitteistä vastausta ei tässä voida antaa...
  8. R

Siistimmän saa kun irrottaa listat, mutta niinkin tehdään, että tapetti leikataan aina listaa vasten. Kun sen siististi tekee, niin näyttää lähes täydelliseltä. (olohuoneessa tosin tekisin enemmän viimeisen päälle - eli listat irti)
  9. R

miten saikaan fonttia pienemmäksi?

"Ctrl" + "+" Jaa siis kysyitkin pienemmäksi:Painat "Ctrl" ja "miinus" näppäimiä yhtä aikaa.
  10. R

Onko ketään muuta, joka ei ymmärrä leffan juonia?

No mites esim. joku "Thelma & Louise " - Kerrasta selvä ku pläkki, vai pitäisikö selittää?

Yhteistyössä