Onneksi olkoon :flower:Minulla on hyvä selitys!!! Menin naimisiin lauantaina ja ja ja..olin vähän poissa, hyi mua :ashamed::xmas:
Miksi itse edelleen hereillä? Viimeksi stressasi häät - eikö vielä ole adrenaliini laskenut?Miksi hereillä? Vaikka ei se kello hurjasti vielä ole.
Okei, hyväksytään. Onnea rouvalle!Minulla on hyvä selitys!!! Menin naimisiin lauantaina ja ja ja..olin vähän poissa, hyi mua :ashamed::xmas:
Juuri saatiin tää kaikki valmiiksi ja nyt otetaan kuohuvaa lasilliset ja mennään kattelemaan leffaa. Odottelen tässä miestäni suihkusta, AVIOmiestäniMiksi itse edelleen hereillä? Viimeksi stressasi häät - eikö vielä ole adrenailiini laskenut?
Miksi hotellihuoneessa?Mä olen menettänyt yöuneni monen asian takia. Perjantain jälkeen on tullut nukuttua 6 tuntia ja pahalta näyttää tämäkin yö. Yksin siis valvon hotellihuoneessani.
Onneksi olkoon.Minulla on hyvä selitys!!! Menin naimisiin lauantaina ja ja ja..olin vähän poissa, hyi mua :ashamed::xmas:
Kiitoksia, no aamulla olin vielä hemmoteltavana mutta iltapäivällä olikin häälahjojen ja koristeiden hakeminen. Ehkä se hieronta olikin ennaltaehkäsevä huomisia lihaskipuja vartenOnnea Tiiru paljon :flower: mitenkäs tuoreen rouvan päivä on sujunut?
Ei väsytä viellä,joten täällä palstalla viellä haahuilen vähän aikaa.
Onneksi olkoon.
Mutta häät eivät silti ole silti tarpeeksi hyvä syy olla pois palstalta. Eihän omien häidenkään takia saa olla pois työkkärin koulutuksestakaan, joten tänne voidaan soveltaa samaa periaatetta.
Suomi 24 käyty keskustelu
Länsi-Suomessa raivonnut lauantainen myrsky kaatoi taloni päälle puun ja hajotti kattoa niin, että sain kerralla kolme vesivahinkoa ja yhden hajonneen seinän. Tulee useamman kuukauden väliaikasmajoitus kunhan tästä tietäisi ensin minne menee. Lisäksi ollut aika isoja ongelmia terveyden kanssa.Miksi hotellihuoneessa?
Voi kamala! :O Miten voikaan käydä noin huono tuuriLänsi-Suomessa raivonnut lauantainen myrsky kaatoi taloni päälle puun ja hajotti kattoa niin, että sain kerralla kaksi vesivahinkoa ja yhden hajonneen katon. Tulee useamman kuukauden väliaikasmajoitus kunhan tästä tietäisi ensin minne menee. Lisäksi ollut aika isoja ongelmia terveyden kanssa.
Niin se elämässä menee, että toinen on onnensa kukkuloilla ja toinen aika syvällä kuopassa. Olen silti onnellinen sinun puolestasi Olet ihanan positiivinen palstalainen.
Ohhoh. Koetapa nyt vain sitten olla nikkisi veroinen - onnea ja menestystä siihen.Länsi-Suomessa raivonnut lauantainen myrsky kaatoi taloni päälle puun ja hajotti kattoa niin, että sain kerralla kolme vesivahinkoa ja yhden hajonneen seinän. Tulee useamman kuukauden väliaikasmajoitus kunhan tästä tietäisi ensin minne menee. Lisäksi ollut aika isoja ongelmia terveyden kanssa.
Lähihoitajan hommia teen, valmistun kuitenkin vasta joulukuussa. Kesätöissä nyt.Pitäisi juu, toivottavasti tuleekin vähän raikkaampana suihkusta, kun roudailtiin tänään. Kiitos onnitteluista! Mitä teet työksesi?
Tällähetkellä vain ei saa unta. Ei ole vähään aikaan saanut. Syrän surut painaa.Miksi hereillä? Vaikka ei se kello hurjasti vielä ole.