Yöketju!

Eipä tässä kummempia. Rikkaruohot valloitti mun kasvimaan niin tulin just kitkemästä ja kastelemasta. Nyt tissitän vauvaa ja alan ehkä pikkuhiljaa koisaamaan ja yritän yöllä bongata vauvan kääntymästä ennenkuin sen varpaat on mun suussa. Siis että miten ihmeessä se tapahtuu...

Selitä heti, miks oot lintsannut kaks päivää! :D

"Muurarin Vaimo"
Oikein paljon onnea Tiirulle ja miehellesi!! Eikös sun pitäis nyt olla tuoreen aviopuolison kainalossa siellä?! Mä valvon yötäni töissä, vielä olis melkein 7h jäljellä..

[QUOTE="Muurarin Vaimo";24121913]Oikein paljon onnea Tiirulle ja miehellesi!! Eikös sun pitäis nyt olla tuoreen aviopuolison kainalossa siellä?! Mä valvon yötäni töissä, vielä olis melkein 7h jäljellä..[/QUOTE]

Pitäisi juu, toivottavasti tuleekin vähän raikkaampana suihkusta, kun roudailtiin tänään. ;) Kiitos onnitteluista! Mitä teet työksesi? :)

Onnea Tiiru paljon :flower: mitenkäs tuoreen rouvan päivä on sujunut? :D
Ei väsytä viellä,joten täällä palstalla viellä haahuilen vähän aikaa. :)

Miksi hotellihuoneessa?
Länsi-Suomessa raivonnut lauantainen myrsky kaatoi taloni päälle puun ja hajotti kattoa niin, että sain kerralla kolme vesivahinkoa ja yhden hajonneen seinän. Tulee useamman kuukauden väliaikasmajoitus kunhan tästä tietäisi ensin minne menee. Lisäksi ollut aika isoja ongelmia terveyden kanssa.

Niin se elämässä menee, että toinen on onnensa kukkuloilla ja toinen aika syvällä kuopassa. Olen silti onnellinen sinun puolestasi :) Olet ihanan positiivinen palstalainen.

Viimeksi muokattu:
Länsi-Suomessa raivonnut lauantainen myrsky kaatoi taloni päälle puun ja hajotti kattoa niin, että sain kerralla kaksi vesivahinkoa ja yhden hajonneen katon. Tulee useamman kuukauden väliaikasmajoitus kunhan tästä tietäisi ensin minne menee. Lisäksi ollut aika isoja ongelmia terveyden kanssa.

Niin se elämässä menee, että toinen on onnensa kukkuloilla ja toinen aika syvällä kuopassa. Olen silti onnellinen sinun puolestasi :) Olet ihanan positiivinen palstalainen.
Voi kamala! :O Miten voikaan käydä noin huono tuuri :(
Paljon jaksamisia sinne! Kyllä sitä joka ojasta aina nousee, asioilla on onneksi tapana järjestyä! :hug:

Länsi-Suomessa raivonnut lauantainen myrsky kaatoi taloni päälle puun ja hajotti kattoa niin, että sain kerralla kolme vesivahinkoa ja yhden hajonneen seinän. Tulee useamman kuukauden väliaikasmajoitus kunhan tästä tietäisi ensin minne menee. Lisäksi ollut aika isoja ongelmia terveyden kanssa.
Ohhoh. Koetapa nyt vain sitten olla nikkisi veroinen - onnea ja menestystä siihen.

"vieras"
[QUOTE="piitu";24122081]virtsatietulehdusta pukkaa :S sattuu nii perkeleesti ja kirvelee. parissa tunnissa iski. huomiseen kärvistellä ja soittaa aamulla terkkarii... yyh. itku pääsee[/QUOTE]

koetahhan selvitä! keksiikö mitään kotikonstia, jotta helpottaisi olo aamuun asti?

Yhteistyössä