Hakutulokset

1. N

**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Minut voi poistaa listalta. Kumppani aika yllättäen viime viikolla ilmoitti että suhteemme on ohi. Oli edellisellä viikolla pakannut kamansakin mun huomaamatta. Voitte uskoa että olen onnellinen etten ole nyt raskaana.
  2. N

Voi ei Carolina. :( Sullakin jo haamuili. Niiskunenälle onnea matkaan. :) Mulla ei sitten vieläkään alkaneet menkat. Perhana. Mutta koska sitä verta jo tuli niin mä en enää usko raskauden mahdollisuuteen. Seuraava kierto meillä meneekin harakoille koska emme näe toisia reissun takia.
  3. N

Niiskunenälle onnittelut! :) Ei tänäänkään selkeetä viivaa. Haamu vain. Ja wc:ssä käydessä verta. :(
  4. N

MITÄ??? :O Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa jos oikeesti lähtee tuollaisia laukomaan. :o Toivottavasti tuo on vain pikaistuksissa sanottua ja tajuaa jo itsekin että ihan höpöjä puhellut. Carolina sovitaanko nyt että plussataan vaan kaikista kummallisuuksista huolimatta. ;) Mä sain...
  5. N

Tänään digi kertoi että "Ei raskaana" :( Sanoin kumppanille, että tuosta huolimatta mun tissit jatkaa raskaana oloa. Mutta tissithän voi oireilla alkavia menkkoja myös! Höh.
  6. N

Carolina mitä testejä noi on? Mä näen kyllä haamun! Siis punaiset viivat! muoksmuoks. Lisään tähän linkin omiin tämänpäiväisiin testeihin joissa mä optimistisesti näin jotain!! :D UBz1VV - Image - Aijaa.com Tosin mä oon niin silmät sikkuralla noita tuijotellut, ja töissä olin jo varma...
  7. N

NeitiT huutelee täältä puskista. Me ollaan tässä kierrossa sohittu ehkä kaksi kertaa, joten "onnistumisen" mahdollisuudet tuskin järin suuret. Kohtahan sen tädinkin pitäisi tulla kyläilemään (viikon päästä). Ajattelin että huomanna hakisin testin ja tekisin sen sitten ensi viikolla jos ei tätiä...
  8. N

Joosukka siirrytään moisiin keinoihin sitten jos aletaan tosissaan yrittelemään. :D Olen kyllä tietoinen erilaisista "suosituksista" puuhailla milloin joka päivä milloin joka toinen päivä. Mennään nyt vielä kuitenkin vähän vähemmän tosissaan. ;) Tosin viimeeksi kun raskauduin niin ei taidettu...
  9. N

Miss piggy kauheen aikaisin sulla neuvola! Mul olis ollut 9+2 mut 8+2 meni kesken. Pölö mul on kerran käynyt kans noin. Digiin plussa ja sit kuitenki menkat. :( ON: Mä raskauduin kierukan poiston jälkeen yksien kuulautisten jälkeen. Kesken meni ja taas yhdet menkat ja raskaus, nyt on...
  10. N

Mul on hullu olo kun mä tiedän tasan tarkkaan milloin on ovis mutta palkkapäivästä ei hajuakaan. Kiertopäivän tiedän mutten päivämäärää :D Taas plussia! Jes! Kävin eilen sairaalassa koska vuodan kuin niagara, tai oikeestaan niagara taitaa jäädä kakkoseksi. Siis tunnissa kuukuppi täyteen...
  11. N

Voih Mariah, kauheeta.. :/ Mä oon ennen näitä keskenmenoja aina ajatellut ettei sen jälkeen kun sydämensykkwen ultrassa näkee ei olisi enää huolta. Mitenköhän sitä seuraavassa raskaudessa huolehtiikaan kaikesta huonojen kokemuksien jälkeen. Mä täällä ihmettelen että mitä tapahtuu, vuodan ku...
  12. N

Minnah ei tarvinnut edes tihrustaa! Mä menin tänään tekee testin. 26 päivää keskenmenosta ja haamuili. Hetken jo mietin että tärppi käynyt heti, mutta vessassa tuli jo verta. :D Onneksi nuo testit ei ole kallitta, mutta kyllä sydän taas pamppaili. Ehkäpä se näytti edelleen keskenmenon...
  13. N

WoHoo verta!!! :p 25 päivää keskenmenosta, voiskohan olla että alkaisi jo kuukautiset. Ei siis mitenkään niin selvästi vuoda että kuukautisiksi väittäisin, mutta josko pikkuhiljaa. :) Minalo Jeeee!!! <3
  14. N

kukkuruu Joo oisko kiinnittymisvuotoa! :) Mulla tänään rinnat aristivat. Tulispa kuukautiset, pääsis alkaa yrittää :D
  15. N

Ambro ja Fujin kuumeiluketjuissa oon kokenut hiukan tuota samaa fiilistä. Toivotaan että taustailtu tuottaa mielenrauhaa ja toivottua tulosta! <3 Ommaanappaa, puhdas nega ovistestiin. Odotellaankohan täällä nyt sitten menkkoja alkavaksi kuinka pian. Nyt keskenmenosta kolme viikkoa, ja ovista...
  16. N

Taustailua harrastaneena ilmoittaudun täällä taas. Jälkivuoto km jälkeen loppunut ja heti kiusaksi emätintulehdus tms. Vagi-c alkoi helpottamaan. Luin netistä bakteerivagionoosista joka voi aiheuttaa keskenmenoja ja mulla oli se ennen näiden kahden keväisen keskenmenon välissä. Eipä sille enää...
  17. N

Ambro mä en saa mitään selvää puhelimella. Onko toi pregcheck, mulla näytti viime raskaus pregcheckillä plussaa 3+3 :) tosin mistäs tuosta kierrosta tietää kun oli ehtinyt olemaan vain yhdet luomumenkat ed. keskenmenon jälkeen.. Toisaalta olisi hauska olla raskautumatta hetki, seurata...
  18. N

Ambrosia miksi jouduit keskeyttämään, jos saa kysyä? Miwwi mulla kans sama että haluis pitää ajatukset poissa, mutta minkäs teet. Mua oikein suututti kun tilasin ovistestejä. Ei huvita yhtään alkaa räpeltää niiden kanssa, mutta.. Mä oon niin vihainen, meille piti tulla jouluvauva. Mun piti...
  19. N

Siis NeitiT...KM 5/2013 KP ???

Yhteistyössä