**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

alienille tsempit piikittelyihin :) !
Enköhän mä kesällä tee seuraa piikkieni kanssa - paitsi sillonhan sä olet jo raskaana eikös joo?

Väpälle pahoittelut negasta. Josko se oli vaan hoppu?

Kengulle jaksuja, mulla tuli jo ekan yrityksessä noita tollasia totaalisia turhautumiskiertoja - viimeisin oli tää mistä tultiin lopulta raskaaks. Miehellehän sanoin et en enää jaksa, pakko pitää tauko.. siitä viikko niin sain plussan r-testiin :) Mutta joskus se voi olla ihan hyvä pitää vähän hengähdystaukoa - vaikka vaan yks puolikas kierto (itse en sen parempaan ole onnistunut hyvästä yrityksestä huolimattakaan :LOL:

Mä vähän epäilen edelleen että kun tästä raskautuu niin en osaa sitä keskenmenoa pelätä, mutta sitä ettei kaikki ole kunnossa niin varmasti sitäkin enemmän!

Tein sen testin!
~15min niin jotain siihen piirty.. saa vaan arvailla oliko se haamu vai viivanpaikka :D Sain mä sen kamerallekin ikuistettua, mutta eihän mun työkoneen kortinlukija toimi ja mulla mitään piuhoja taida täällä olla :)
Mutta kiitosta vaan, en jaksais odottaa siihen perjantaihin.. nyt on kuitenkin vasta keskiviikko!!!

Huomenta :)

Fujin Nythän se sitten todellinen hieno plussa räpsähti sinne. Toivottavasti oot päässy kellistään miehen ja heilutellu peittoja oikeen urakalla :)
Täällä on ihan samat fiilikset, jos nyt raskaudun niin en varmaan uskalla ensimmäiseen 14 rv:hen huokasta yhtään ja stressaan jokaista tuntemusta kropassani. Mullakin takana nyt jo 2 keskeytynyttä keskenmenoa. Jos on tullakseen pois niin tulisivat etes sponttaanisti. Tuo on niin pitkä prosessi tuo keskeytyneen keskenmenon loppuun saattaminen ja kropan normalisoituminen. Varsinkin jos siihen tulee nuo kaikki maholliset komplikaatiot vielä. Onneksi nyt tässä edellisessä vältyttiin siltä kaavinnalta kuitenkin :)

Ambrosia Olitkin ehtiny jo testata :D Ja koko sydämestäni toivon sulle sitä plussaa, olet sen niin ansainnu :heart: Mää voisin sitten kans aikaistaa omaa testaamista jo huomiseen aamuun, kun sää jo alotit sen testailun. Sulla kun tuo piinailu on jo pitemällä ku mulla :D

alien Toivottavasti tämä uus piikittely tuottais toivotun tuloksen :)

Kenguru Mää voin niin yhtyä tuohon oon raskaana/en oo raskaana olotilaan. Ihan pyllystä tämä kyllä. Niin kovasti sitä raskautta toivoo ja kuitenkin koittaa pitää päänsä kylmänä ettei se nega sitten ottas niin koville.

Väpä älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon kuitenkaan :)

Miwwi Pijän peukut ja varpaat pystyssä, että sinäkin sen plussan siihen testiin saisit nyt ja asukas tarrais kunnolla kiinni ja pysyis mukana sen 9kk :)

ON: Mää nyt varmaan oon sitten lukenu ihan liikaa tuota hätähousut pinkkaa, mutta ajattelin tehä jo huomenna sen pregchekin testin aamulla. Joo tiiän että aikastahan se on ja se nega siihen tulee kuitenkin, mutta mutta ku en millään malttas oottaa enään kauempaa. Oireita ei oo sitten minkäänlaisia tai no mahaa nyt nippailee kyllä välillä ja tuolla kohdun seudulla on semmonen puristava paineen tunne. Mulla on vaan ihan semmonen fiilis, että tästä kierrosta on tärpänny, jotenki niin himputin "leijun pilvissä" olo päällä kokoajan. Paitsi eilen kyllä tuli ihan tyhjästä semmonen olo, että kaikkien nassut ja äänet täällä kotona alako ärsyttään. Pitiki komentaa porukka nukkumaan meleko ripiästi ja hipsiä ite kans enneku oisin räjähtäny. Ihme tuuliviiri olotila oli kyllä :D No toisaalta tuo mielialan heittely nyt voi johtua ihan vaan siitä lähestyvästä tädin vierailustakin...plääääääh : /

Oikein aurinkoista keskiviikkoa ja plussatuulosia ja tärppionnea kaikille :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
zannukka: Ei testi naista pahenna :D Mulla on niin hyvä potentiaali himotestaajaksi, että onneks voin vielä tikuttaa noilla ovistikuilla niin kauan kuin niitä riittää :D

ON: Täällä siis kellistelty hyvinkin aktiivisesti, joten nyt voin taas ruveta odottamaan sitä, kuinka tunnen siittiön uivan munasoluuni :LOL:
Ah, menispä kaks viikkoa nopeasti!

Heips vaan kaikille!

Jännittävät ajat teillä piinailijoila. Teistä ainakin osan on PAKKO plussata, koska toukokuussa ei ole vielä tullut plussia yhtään?! Joten niin on vain käytävä :) Minä plussaan sitten kesäkuussa tai viimeistään heinäkuussa!

Itsellä ei vielä tänään hymynaama pärähtänyt testiin, mutta odottelenkin sitä tosissaan vasta viikonlopuksi. Kuinkakohan paljon sitä vaakamamboa kannattaisi sit harrastaa jos esim. testi näyttää plussaa perjantai-aamuna? Halut alkavat olla sitä luokkaa, että ovulaatio todellakin on tekemässä tuloaan ;) Siitä muun muassa tunnistan ovulaatioajan.

Fujin Sait ylipuhuttua, eli huomenna aamulla pissiin tikkuun sitten vaan :D
Ja tietenki sitä tunnetta ku se hedelmöittyny munasolu lipuu siellä munatorvessa kohti kohtua ;) :D Äkkiä se kaks viikkoa menee ( no ei oikeesti etes mee ainakaan mulla, tuntuu nämä päivätki ihan piinaavan pitkiltä). No jospas lopussa kiitos seisois ja saatais ne plussat kumpiki niihin testeihin :)

Rosuliina Tietenki alotatte jo tänään heti ja joka päivä aamua iltaa kierron loppuun asti :D Ku onhan se puuhanakin sen verran mukavaa se vaakamambo :D
Jossain on lukenu, että joka toinen päivä ois aika hyvä rytmi. Sitten taas löysin

Seksin määrä vaikuttaa sperman laatuun - Vau.fi

tuommoisen jutun. No meillä ollaan menty kyllä tuolla joka aamu touhulla(lapset koulussa niin saa rauhassa touhuta) ja illallakin on tullu peittoa heiluteltua jos siltä on vaan tuntunu. Talletteluintoa kovasti sinne :)

Väpä08 Peukut pystyssä myös sulle! Toivottavasti sinne plussa tulis. :)

Ambrosia Pystytkö lisäämään kotona kuvan tänne :) Olis kiva tihrustella sitä ;)

zannukka Kiitos <3 pidän myös sulle peukut pystyssä :)

Ja kaikille mullekin paljon talletusintoa ;)

Omaa napaa taas.. Mä tuun hulluks täs odottelus, kun on saanu jo monta kertaa pettyä. Ei tässä voi edes innoissaan mitään odottaakaan. Tänään heräsin ennen kellon soittoa kauheeseen vessahätään ja taas muitakin oireta löydän, mutta mitä tässä vielä edes etsiä oireita kun dpo vasta 6! Eihän tässä ees testaamisen kanssa jaksa odotella. :headwall:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Ambrosia: Hei jee! Mäkin odotan kuvaa täällä :D

Väpä: Älä vielä luovuta! Aika aikaista kuitenkin vielä ja muutaman päivän päästä tilanne voi olla täysin erilainen :)

zannukka: That's my girl! Plussapuhurit täältä sinne!

ON: Mä piinaan teitä ihan vielä vähän näillä omilla tikkukuvilla.. Oikeesti mietin tässä eilen, että kuinka kipeetä oikeesti onkaan laittaa virtsattujen tikkujen kuvia nettiin ja vielä löytää kohtalotovereita.. No, onneks en oo ainoa :D

Mutta, on mulla ihan oikea kysymyskin! Tulkitsen siis tämänkin päiväisen ovisplussaksi, mutta näin neuroottisena ja ensimmäisen plussan metsästäneenä mietinkin nyt, että onko toi eilinen kuitenkin se oikea o+? Ja kuinka kauan tikku ylipäätään näyttää tota oikeaa plussaa ja onko siitä jotain haittaa?

• Tykkää
monethan sanoo että oviksen tikuttelu pitäis lopettaa kun se plussa tulee.. koska voi näyttää pitkäänkin plussaa.. ja sit toisaalta, kyse on ehkä just päivän erosta ja jos niitä peittoja heiluttaa niin kyllä siellä niitä uimareita on, heitti se ovis sitten päivällä tai ei =)
Ja mitä tohon seksin määrään tulee.. joo siittiöitä on ehkä enemmän jos joka toinen päivä touhuilee, mutta jos on siittiöiden määrä hyvä niin tokkopa tarvetta "säästellä". Meillä ainakin lapsettomuuslääkäri "määräs" meidät 6:n päivän seksiputkeen... ennen ovista ja oviksen jälkeen jotta niitä uimareita siellä tosiaan on. Ja ei, en jaksa uskoa että se oikeasti on kiinni siitä että jos tiistaina saat plussan ja just tiistaina ei seksitouhut onnistu, niin riittää että ma, ke ja to on peitot pöllynny :)

Eiköhän se kuvan lisäys kotoa onnistu:)

Ambrosia: Okei kiitti! Eipä sillä, jos ei tällä panemisella natsaa niin sitten silläkin on joku tarkoitus.. Nää foorumit on ehkä tehneet mut vähän hulluksi, kun mietin koko ajan, että mussa on jotain vikaa silleen isommalla kaavalla.

Miwwi: I feel you! Mä kävin just kattomassa noita tikkukuvia, joita ihmiset on laittaneet dpo1 lähtien tonne Ambrosian linkittämälle sivustolle. Joten eipä ne muutkaan jaksa kauheesti odotella :D Mulla on luojalle kiitos tulossa niin hektinen viikko ens viikolla, että toivon mukaan oon iltaisin ja aamuisinkin niin väsynyt, etten ehdi ajatella koko raskautumismahdollisuutta. Kesäkuun alkua odotellessa siis!

No siis... siittiöitähän kehittyy kokoajan ja eiks se oo miljardeja mitä niitä purkautuu siemensyöksyssä? siis olettaen että simppoja on ns normaalimäärä...kyllä sillon pitäs puolenkin riittää.

Toki voi olla ettei simpossa oo kaikki kunnossa, liikkuvuus huono tai määrä vähäinen niin sillon vois kuvitella että ehkä joka toinenpäivä olis parempi taktiikka, tai sitten suoraan joku keinohedelmöitys....

Mutta meillä tilanne se että uimareita on ja paljon ja ne on kunnossa joten meillä ei oo rajotettu tota mitenkään :D

Väpä :hug:! jospa sulla vaan oli hoppu? Mulla viime (onnistunut) raskaus näytti plussaa vasta 4+1.

Ambrosia Toivon niin teille sitä plussaa! Laita testi näkyviin niin tihrustetaan sitä kaikki yhdessä! Luin blogisi ja itkin valtoimenaan. :hug:! Toivon teille pikaista plussaa ja loppuunasti kestävää raskautta.

Fujin Mahtava plussa sulla =)! Nyt vaan 6 päivän seksiputki päälle ;).

ON: Mulla taitaa ovulaatio kolkutella ovelle. Limaa ja pieniä nippailuja ollut jo pari päivää ja vaakamamboa on täällä harrastettu aktiivisesti. sanoin miehelle, että sunnuntaihin asti pitää ainakin jaksaa :D. Ei tuo ainakaan pahaksi tota pistänyt. Musta tuntuu, että mullakin on superovis tuloillaan. Johtuisiko siitä että on see kuuluisa KM:n jälkeinen kierto.

Kilppariarvoista vielä sain uudet arvot: TSH 2,8 ja T4 10.4. sain ajan spesialistille perjantaiksi ja olivat kovasti edelleen sitä mieltä että KM saattoi johtua kilppariarvoistani. nyt saan lääkityksen perjantaina. Jihuu.

Meillä on kaveripiirissä tosi moni raskaana ja itselläkin tekisi kovasti mieli kuulua joukkoon. En ole monellekaan sanonut keskenmenosta, mutta joskus tekisi mieli kyllä puhua kaikkien kanssa ja kokoajan. Onneksi kuitenkin kesänodotus ja tuleva loma kohottaa mieltä paljon.

• Tykkää
Reactions: Fujin
Pakko tulla vähän kurkistelemaan, kun viikko sitten oli spontaani keskenmeno rv 10+5. Kova suuttumus ja suru tilanteesta ja jatko on vielä ihan auki, että yritetäänkö enää. Kolmas lapsi olisi kyseessä, mutta antaa ajan kulua ja ajatusten selkiintyä.

NeitiT, sinut täältä bongasin, kun joulukuisissa oltiin yhdessä. :heart:

Eli saa nähdä tulenko jossain vaiheessa tänne, kunhan jälkivuotokin lakkaa. :)

miss_piggy Kyl se lista oikein on! Edellisen sivun lista on siis eilisen päivän vaikka onkin päivitetty toissapäivän puolella. :)

Hurrrrrrrjasti plussapuhureita kaikille piinailijoille!!! +++++++++ Ja testeistä sitten kuvia, kiitooos! :D :D

Keskiviikko 22.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 14/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 25/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 8/27-30
miss_piggy__31v___KKM 2/13______________________KP 20/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 19/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 27/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 53/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 9/30
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 26/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 12/30
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 9/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 04/13__________________KP 8/25-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 8/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 6/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 6/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 16/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 38/?
NeitiT_____KM 5/2013_____________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 20/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 22/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 3/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 27/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 25/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 12/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 20/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Väpä08 dpo 11
Ambrosia85 dpo 11
saraah dpo 9
zannukka dpo 8
_kenguru_ dpo 7
Miwwi dpo 6
Pikkusukka dpo 5
coffeeBreak dpo 5
miss_piggy dpo 4
Fujin dpo 0

TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka

:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:

miss_piggy
MiNalo:Ookoo, katoin vaan väärin listaa :D

katrinainen:Kiva jos sun kilppari-arvo asiat otetaan tosissaan, toisin ku mulla. Kaikki on sitä mieltä että mun keskenmeno ei missään tapauksessa johtunut kilppariarvoista ku TSH oli se 2.6 ja T4V 13. No ei sitte, jos tulee vielä toinen keskenmeno niin parasta alkaa ottamaan tosissaan..Tai jos raskaudun niin mainitsen neuvolassa tuosta, että haluisin jotta mun kilppari-arvoja seurataan..

miss-piggy mun mielestä sun kannattaisi käydä yksityisellä puhumassa sun kilppariarvoista. Arvojen pitäisi olla raskauden ja raskautumisen kannalta TSH 1-2 (mielummin 1) ja T4 yli 14! Mutta voi näiden meidän arvojen kanssa raskaus sujua hyvinkin. Mulla tosiaan tuon T4 olettavat vaikuttavan keskenmenoon mahdollisesti.

Mutta me ei luovuteta! Nyt on meidän The kierto!

• Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tervetuloa Kettula ja pahoittelut toisaalta että tänne jouduit kurkkimaan :hug:

Paljon onnenpotkuja kaikille tikkujen tihrustajille ja peittojen heiluttelijoille! :heart: Erityisesti Ambrolle!!

Minä tulen Miwwi sinun kanssasi jännäilemään! Melkein samoilla piinapäivillä mennään =)
Tänään varsinkin on ollut tosi kovia mahanpistoja/-kramppeja. Samoin valkovuoto on ollut ovulaatiosta asti aikasta runsasta. Muitakin "oireita" on vaikka millä mitalla, suurin osa tietysti kuviteltuja. Mutta jos kuitenkin tämä olisi SE kierto!!! Voisin vaikka vannoa, että jotain kiinnittymistä saattaisi olla tapahtumassa... :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Miwwi
Ambro mä en saa mitään selvää puhelimella. Onko toi pregcheck, mulla näytti viime raskaus pregcheckillä plussaa 3+3 :) tosin mistäs tuosta kierrosta tietää kun oli ehtinyt olemaan vain yhdet luomumenkat ed. keskenmenon jälkeen..

Toisaalta olisi hauska olla raskautumatta hetki, seurata kiertoaan, millainen se on. Kuten Zannukka kirjoitti tämä raskautuminen ja keskenmeno jne on aika aikaa vievä projekti. Mulla on nyt jälkivuotoa tietty vieläkin, ja raskaustesti näyttää plussaa. Hehheh, eipä ennen ole se harmittanut!

Kettula terve vain täältä! Tule ihmeessä kirjoittelemaan, ajattele jos pääsisimme samaan odottajien ketjuun tulevaisuudessa! :) meilläkin kyllä jatko vähän auki, mä kuumeilen mies haluaa pitää taukoa. Uskon että ei ruveta yrittämään vaan annetaan tulla jos on tullakseen. Niin se kyllä oli edellisenin raskauden kanssa, ja uskon että häntä ahdistaisi jos tietäisi kuinka paljon mä tätä asiaa ajattelen.

Mä oon koukussa nettikirjoitteluun, joulukuisten ryhmästä poistuttuani oli ihan tyhmä olo. :/ Kuumeilupuolella vain on aivan eri, saa nähdä kuinka aktiiviseksi täällä tulen. :)
Äh, mutta nyt on kyllä niin soopaa että paras mennä nukkumaan. Tänään kyllä takana 3 tunnin päikkärit, mutta niin vaan väsyttää.

Hiphei!

Täällä on selvää ovulaatiovihlontaa niillä mestoilla. Plussaa ei tosin ole tullut, mutta hyvä fiilis on. Onneksi tuli tilaisuus tavata miestäkin ennen viikonloppua;)

Eräs melko kiusallinen vaiva on tullut kehiin keskenmenon myötä. Noin viikko km:n jälkeen mun hiki haisi todella voimakkaasti. Sitä kesti muutaman päivän. Nyt tänään huomasin saman asian. Kainalot alkoivat suoraan sanoen löyhkäämään, niin että itseäkin ällötti. Ja käytän kyllä dödöä ja hulehdin hygieniasta päivittäisellä suihkulla. Olen varma, että hormonaalisessa toiminnassa on tapahtunut muutoksia. Ja tämä ongelma liittyy selvästi tiettyyn kierron vaiheeseen.

Onko kukaan muu huomannut vastaavaa?

Yhteistyössä