**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Oviksen mukaan laskettuna menkkojen pitäis alkaa viikon päästä keskiviikkona. Me lähdetään viikonloppuna töistä Saksaan virkistysreissuun ja palataan juuri silloin keskiviikkona, onpahan muuta ajateltavaa piinailun sijasta :)
Tsemppiä kaikille piinailuihin!

Amrbosiaihan niinkuin jotain näkyisi kun oikein tihrustaa. Minusta se ei ole plussa mutta ei kyllä puhdas negakaan, vaikea sanoa. Toivotaan parasta!
 
Amrbosia Mäkään en nähnyt mitään ;( mutta mun näyttö on kyllä niin turjakkeen huono, etten näe kaikkia hemppasen vaatteitakaan :)

Kyssäriä seksistä Km:n jälkeen. Jotenkin rivoa, että mun tekisi mieli jo heilutella lakanoita ja ihan järkyttävää, kun ei voi :( Missäköhän vaiheessa sitä uskaltaa? Täytyykö oottaa tuohon verikokeisiin asti, joihin on ikuisuus, jos multa kysytään :D

Ja kuukupista mahtaakohan uskaltaa käyttää, kun vuoto on niukkaakin niukempaa? Lääkäri sanoi, että on ok...mutta en sitten tiedä kuitenkaan, että uskaltaako. Ettei nyt sitten pukka tulehdusta perään...
 
Joosukka Meillä sponttaani keskenmeno 10+4 ja vuodon loputtua aloitimme seksin heti kun vuodot olivat loppuneet. Jälkitarkastustakaan ei tarvittu kun luonto hoiti kaiken niin "hyvin".
Itsekin käytän normaalisti kuukuppia, mutta jotenkin sen käyttö ei tuntunut hyvältä siinä vaiheessa. Siteitä käytin km-vuodon aikana ja ekojen menkkojen aikana tamppoonia. Menkat oli lyhyemmät kuin normaalisti.
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Huomenta :)

Fujin mullahan oli kans ihan jäätävät nuo oviskivut tässä kierrossa, sillä sitä varmaan sitten onkin ollu niin toiveikais ku kivut oli niin selekeät ettei jättäny mitään arvailujen varaan. Nyt toivotaan, että sulla ois tärppi käyny siellä :heart:


Negahan se siihen testiin tuli...mutta juu eihän nyt oo vasta ku DPO9. Katellaampa sitten ens viikon alulla uuestaan nuitten testien kans(niin siis onhan se selevä, että kurvaan viikonloppuna hakemaan lisää testejä ja testaan vielä) :D No jos menkkoja ei kuulu tiistaina niin sitten voin sen digin tehä. Vaikkakin nimenomaan digillä sain sillon viime kesänä selkeen plussan jo 3 päivää ennen menkkojen alakua, mutta nyt en siihen kyllä vielä sorru. Nyt on vaan taas semmonen olo, että eiköhän se täti kurvaa sieltä ihan ajallaan paikalle kuitenkin :(
 
Pikkusukka :heart: Toivottavasti tää on se kierto <3

Ambrosia Puhelimella en nähnyt mitään, muttakun pääsin koneelle tiirailemaan niin ihankun näkisin jotain viivan paikkaa ;) Toivottavasti se olis plussa <3

saraah Ihanaa virkistymisreissua sinne ja stressitöntä piinailua :)

Joosukka Täälä ollaan kans seksiä harrastettu heti vuodon loppumisen jälkeen, vaikka siinä monta viikkoa kestikin!

zannukka Plussatuulia ! <3

ON: Joo mä en oo mikään aikasin testaaja, en. :whistle: Oli ihan pakko kokeilla testata vaikka tänään dpo 7 ja kyllä sieltä viivanpaikan sain tai jotain haamun esi-isää... :) En kyllä vielä innostu, kun ei taas tiedä mitä tapahtuu.. :headwall:
 
kettula, pahoittelut keskenmenosta :hug: täältä saa ihan parasta vertaistukea ja tsemppiä!

Ambro, ehkä haaleaa haamulaista olisin erottavinani? :)

zannukka, saraah, väpä, miwwi ja loputkin piinailijat, liittykää hätähousutestaajien sankkaan riviin! Olen täällä tuijottanut tikkua, johon olen pissannut niin, että silmät varmaan pullistuvat kohta. Mielestäni olisin näkevinäni haalean haamulaisen, joka vähän punertaisi :) Että sellainen aamu tänään, taitaa olla ihan omasta tuulesta kiinni, mitä näkee ja tuntee :whistle: Johan minulla on huisit kp23/28 että onhan se ihme, jos ei plussa pärähdä niin että tärähtää. :p

Talletteluintoa ovuloiville ja plussatuulia meille piinailijoille PUUUUUHHH :heart:

MUOKS Miwwi, kuvia! Näytä niin mäkin näytän omani :D zannukka, ei vielä tarvitse näkyä yhtään mitään :hug: ja silti voi olla plussannut!! Ja kaikki muutkin, hyvä tulee :) (tuntuu siltä,että voisi halata koko maailmaa! Huh, nämä mielialan vaihtelut ovat kauheita, toivottavasti ovat vauvelin mukanaantuomia!)

MUOKS2 HAHHAHHAHHAH siis ne mun silmät pullistuivat siitä tuijottelusta, ei pissaamisesta :LOL: Ihana suomenkieli, jossa joskus joutsenetkin näyttävät kurjilta... Täytyypi vähän miettiä, mitä kirjoittaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miwwi
ambrosia Mä näen siinä hailakan haamun.
plussapuhureita kaikille

ON tänä aamuna tuli selkeät ovislimat. Ehtiihän illalla vielä touhuamaan? Meillä jäi mambot eilen väliin kun oltiin ihan poikki molemmat ja riideltiin turhasta. Ja viime kerta oli jo sunnuntaina. Eli oviksen kannalta liian aikaisin. siis eihän tänään illalla ole liian myöhäistä sekstailla? on ainakin joku superovis täällä. Limaa tulee ihan hirveästi ja sidettäkin saa pitää. Lisäksi nipistelee molemmin puolin vatsaa :confused:


tervetuloa uusille pahoittelut että olette joutuneet tänne! Mutta lämpöiset tervetulotoivotukset.

seksi km:n jälkeen meillä oli heti kun vuoto loppui.

zanukka ja muut ajoissa testanneet tulos voi muuttua vielä positiiviseksi. Itsellä testi näytti plussaa tokasta vasta 4+1 ja ihan normaali raskaus oli.
 
Viimeksi muokattu:
_kenguru_ Joo mä laitan kuvaa kun pääsen koneelle :) mä en saanu kunnolla kuvaa kyllä kun testiä tosin piti käännellä ja väännellä että näin edes jotain :D toivottavasti en kuvittele :| testissä näkyy kyllä kuivuneena selkeempi viiva, mutta mitä sitä silloin enää tiirailla :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos :heart: ootte ihania tsemppaajia, ihan tuli tippa linssiin ku tuli niin hyvä mieli :hug:

miss_piggy liekö se kesän tulo sitten saanut koko porukalla hormoonit hyrräämään ku aika monella ollu niin kovat oviskivut. Tuon kivun perusteella kyllä ois itekki voinu kuvitella, että jo on kumma jos ei tärppi käy. Mutta saapas nähä nyt sitten kuinka tässä käy.

Kenguru voin niin peesata tuota voisin halata koko maailmaa fiilistä ja toisena hetkenä taas tekis mieli haistattaa koko maailmalle pitkät p**kat. Minäkö hormoonihirviö :D Mies jo tuossa mulle naljailikin ku ovistestejä ostin sillon, että jokos kohta alan sitten niitä testien kuvia tännekin postaamaan. Pitänee varmaan jo seuraavasta testistä kuva laittaa sinne teijän pällisteltäväksi niin ei ite tarvi silimät suurina niitä yksinään tuijotella ja miettiä näkyykö siellä mitään. No tuo tämän aamunen kyllä oli niin selkee nega, että vaikka sitä ois millä suurennuslasilla tiirannu niin siinä ei ois näkyny mitään.

katrinainen ei muuta ku tänään peitot heilumaan oikeen urakalla ja kovasti tärppionnea toivottelen :)
 
Töissä ollu sen verran kiirusta, ettei oo hirveesti ehtiny täällä käydä ja iltasin oon ollu aika puhki.

Fujin mä en o viel kertaakaan noita o-testejä hankkinu/tehny, enkä ajatellu hankkiakaan. Tiedän, että jos hankin ni sit en malta olla testaamatta koko ajan! Nytkin on jo valmiiks muutamat Pregcheckin r-testit kaapissa odottamassa loppukiertoa...

Joosukka meillä on kaavintojen jälkeen puuhasteltu heti kun vaan jälkivuoto on loppunu ja mieli on tehnyt.

kettula pahoittelut keskenmenosta! :hug: täällä me ollaan, jos tuntuu, että haluat pinoon liittyä.

Meillä mies lähinnä tuhahtelee mun testausinnolle ja kyselee pitääkö niitä niin monta tehdä...
 
Heips! Ottaisitteko yhden lisää joukkoonne piinailemaan? KM 1/2013, toista haaveillaan ja ikää 25. Nyt menossa kp 21/28-32.

Lyhyesti meidän tilanteesta, ensi kerralla yritän kommentoida teidän juttujanne, jos vielä mahtuu mukaan! :) Eli ehkäisy ollut pois hiukan yli vuoden ja tämä kesken mennyt raskaus sai alkunsa clomeilla, jotka otin omin lupineni. Minulla todettu selittämätön lapsettomuus, jostain syystä en ovuloi. Nyt km:n jälkeen ultrassa löytyi kysta munasarjasta, joka oli leikkausrajalla, mutta ei lähdetty nyt poistamaan, vaikka toinen munasarja onkin poissa pelistä. Lääkäri pelkäsi että muodostuu likaa kiinnikkeitä, kun aiemmin on jo kerran tehty laparoskopia jossa poistettiin endoa. Kystan takia en saa nyt syödä clomeja, joten ihmettä odotellessa... :) En ole tikuttanut lainkaan, kun esikoista haaveillessa siitä aiheutui vain stressi ja mielenkiinto petipuuhiin lopahti. Ens kierrossa ajattelin kyllä testata, mutta tuskin ovuloin... Ei niin lyhyt sepustus tullutkaan... :)

Plussatuulia kaikille!
 
Vinkkinä teille, jotka haluavat testailla ovulaatiota. Kotitestillä maksaa 7 kpl CB ovulaatitestipakkaus 20€ tällä hetkellä. Itse laitoin tilaukseen, että saisin testata niillä jos ei viimeiseen testiin huomenna pärähdä hymynaamaa. Se kuitenkin on odotettavissa huomenna tai lauantaina. Mielestäni tuo on edullinen hinta noista testeistä.
 
Tykkään noista CB:n testeistä ku ne eivät jätä mitään arvailujen varaan. Usein saa lukea tuskailuista, että näkyykö siinä liuskassa nyt viivaa vai ei. En jaksais sellasta.

Nyt mulla tosin on ollut testauksessa sellasia valkoisia puikkotestejä. Ja eilen iltapäivästä se näytti hailakkaa viivaa ja äsken pissattu on selvästi vahvempi ku kontrolli!! CB näytti aamulla tyhjää. Eli miten tää nyt pitäis tulkita? muuten testaisin uuden CB:n tosta pissasta mutta kun enää on yksi jäljellä ja haluaisin säästää sen huomiseksi. Toivottavasti se riittää, että päästää hommiin huomenillalla. Apuva!
 
Heippa kaikille,


Tervettuloa uusille! :hug: Toivottavasti visiittinne on mahdollisimman lyhyt ;)

Olen ollut hieman taka-alalla kun on edelleen ollut niin surupuserossa tuosta maaliskuun lopun keskenmenosta kaikkine ongelminee, vaikka olenkin teidän kirjoituksianne lukenutkin. Kiitos Teille ihanille, jotka olette auttaneet minuakin aivan valtavasti! Nyt tulee semmosta omanapailua, että pyydän nöyrimmät anteeksipyynnöt :)

Siis mulla kkm maaliskuun lopussa -13, ja nyt r-testi näyttää kahta viivaa!??! Toinen on aavistuksen haalempi. Ekaa kertaa raskaustesti näytti negatiivistä jo yli kuukausi sitten, ja samoin testasin 10 päivää sitten negatiivisen kun ihmettelin, että missä ne menkat jo viipyy kun on jo 2kk keskenmenosta melkein.
Olen ihan äimänä, en tiedä mitä ajatella! Oon ihan innoissani, mutta samalla kuolen huolesta, kun en edes tiedä olenko "testaillut liian aikaisin" kun kierrostahan tässä tapauksessa ei ole mitään tietoa :ashamed:

Hauskaa viikonloppua :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
espe tervetuloa :hug: jääköön visiittisi lyhyeksi ja tärppi pikaiseksi :)

praia, OLET RASKAANA eikös juu? Jos raskaustestiin on aiemmin tullut nega ja nyt kaksi viivaa, sitähän se merkitsee! ONNEA!! :flower:

rosuliina, varmaankin sitten ovulaatio juuri päällä, eikö silloin testiviiva ole yhtä vahva tai vahvempi kuin vertailuviiva? Sitten vaan ahkerasti tallettelemaan!

ja Miwwi. Näen haalean viivan :heart:

(.) Mitä mieltä olette tästä, näettekö te jotain? Omasta mielestäni olisin näkevinäni haalean.. jotain?
 
Viimeksi muokattu:
:kieh: Kiukku, ketutus ja harmitus kurvaaja lämmitteli ensin kivuilla ja nyt jo suht selkeällä vuodolla tuloaan... :( Ei kai se auta kun odottaa kunnon vuodon alkamista joka saapuu varsin jo het aamusta..
Eli kierto on vanha ~28pvä ja kai voisi jo tulkita että KP 1 alkakoon, ehkä huomenna...
Kyllä harmittaa ja pelottaa että endo tekee tästä hankalaa meille hankalaa ja ne kivut jotka viimeksi oli toisena vuotopäivänä..:(


Plussatkaa te... :)
 
Kenguru niin se taitaa olla. Nyt ottaa päähän ettei päästykään miehen kanssa tallettelemaan eilen. Nähdään siis seuraavan kerran huomenna iltapäivästä. Toivottavasti ehtisimme ajoissa. Ovulaatiohan tapahtuu seuraavien 24-48 tunnin aikana.

Ipadilla on tosi vaikee nähdä noita viivoja, mutta saattaa tuossa testissäsi olla hailakka viiva.
 
Perjantai 24.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 16/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 27/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 10/27-30
miss_piggy__31v___KKM 2/13______________________KP 22/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 21/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 29/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 55/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 11/30
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 28/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 14/30
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 11/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 04/13__________________KP 10/25-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 11/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 8/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 8/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 18/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 40/?
NeitiT_____KM 5/2013_____________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13________________________KP 22/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 22/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 24/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 5/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 1/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 27/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 14/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 22/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Ambrosia85 dpo 13
saraah dpo 11
zannukka dpo 10
_kenguru_ dpo 9
Miwwi dpo 8
Pikkusukka dpo 7
coffeeBreak dpo 7
miss_piggy dpo 6
Fujin dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä