Hakutulokset

1. M

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Epa_88 Onnea hurjasti! Taiteilijatar Juu varmaan voi myöhemmin lisää listaan, kun on lääkärin kanssa juteltu ja ekassa neuvolassa käyty. :) Ilmoittelen sitten kun voi laitella listaan. :)
  2. M

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Kaipa sitä pikku hiljaa tänne voi uskaltautua. Maanantaina tuli tehtyä plussa testi. :) 5.4. minulla on soittoaika lääkärille, jollonka kans vois soitella neuvolaan aikaa. Tosiaan taustatietoja jos hieman kertoisi. Olen siis 23-vuotias ja asustellaan miehen ja kolmen koiran kanssa Vantaalla...
  3. M

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Kiitoksia kaikille onnitteluista :) Tänään tein päivällä Apteekin oman testin ja kyllä se selkeä plussa on, joten varmaa voi laittaa tänään 26.3.12 plussanneisiin. :) Onneks töissä oli tänään ihan helppo olla. Ei ällöttänyt niin pahasti kun eilen. Mahakaan ei järjettömästi kipuillu.
  4. M

Esikoista yrittämään 2012!

Tervetuloa AnuT! :) Tänään tein päivällä Apteekin oman testin ja kyllä se selkeä plussa on. Eli eiköhän minut voi laittaa plussanneeksi tänään :) Töissä onneks tänään oli helppo olla. Ei ollu niin kauhea olo.
  5. M

Mäpä tossa aamulla ennen ku nousin ylös, niin mietin että tehdäkö vaiko ei tehdä :D Päätin kumminki ottaa riskin ja tehdä testin kun ei tätiä kuulu, joka yleensä alkaisi tässä kohtaan. Eikä oo yhtään fiilistä et alkaiskaan. No riskin otto vissiin kannatti. :) Testissä näkyi haalea viiva...
  6. M

Mäpä tossa aamulla ennen ku nousin ylös, niin mietin että tehdäkö vaiko ei tehdä :D Päätin kumminki ottaa riskin ja tehdä testin kun ei tätiä kuulu, joka yleensä alkaisi tässä kohtaan. Eikä oo yhtään fiilistä et alkaiskaan. No riskin otto vissiin kannatti. :) Testissä näkyi haalea viiva...
  7. M

Täällä ei vielä onneks tätiä oo näkyny. Vähä jänskättää tuleeko huomenna kylään. En oo tehny viel testiä. Pohdin, että uskaltaisko huomenna tehdä :)
  8. M

Täällä ei vielä onneks tätiä oo näkyny. Vähä jänskättää tuleeko huomenna kylään. En oo tehny viel testiä. Pohdin, että uskaltaisko huomenna tehdä :)
  9. M

Catida, no mietin että josko perjantaina eli huomenna. Mut en tiedä :D Kuitenkin mulla kierto ollu nyt 30 päivää täs ainanki pari viimest kertaa.
  10. M

Hitsi, täällä pitäisi yrittää malttaa vielä hetki, että saa tehdä testin. Kauheasti haluaisin jo, mutta jos nega tulee niin sitä pettyy valtavasti. Olen yrittänyt olla lukematta mitään raskausoireita sun muita. :) Reilu viikko ollu mahan kipuilua ja nyt tällä viikolla juilinut enemmän. Myös...

Yhteistyössä