Mirkkuselle paljo onnea plussaamisesta!!! :hug:
Mä olen nyt sekasin ja menin tilaamaan ovis- ja raskaustestejä :snotty: Tänään ne sieltä tuli ja heti oli tietty kokeiltava ovistestiä vaikka eihän se tietenkään positiivinen ollut,mutta piti testata miten ne toimii
Nyt siis kp 17 ja pääsiäisenä odottelen menkkoja, jos kierto olis 28 päivää. En nyt oikein tiiä että onko ollu mitään vierotusoireita pillereitten lopetuksesta, mutta seksi tuntuu luistavan ehkä paremmin. Ehkä haluttaa enempi? Ihan sama johtuuko pillereistä vai kuvittelenko vain, mutta positiivinen juttu jokatapauksessa. Naamassa on kyllä ehkä muutama finni normaalia enempi
Olen nyt tyhmänä mennyt kertomaan melkein kaikille kavereille ettei meillä enää syödä pillereitä... Vannotin kyllä salassapitovelvollisuutta, jotta koko kylä ei saisi tietää. Toisaalta ihan kiva että ne tietää, mutta siinä vaiheessa jos raskautuminen kestää kauan, voi olla aika inhottavaa vastata "No ootkos sä jo paksuna?" kyselyihin.
Ens viikol pitäis palata kouluun, eikä kyllä kiinnostais yhtään. Mielummin oisin töissä tienaamassa, mutta enää 2 kuukautta ja sit valmistun. Onneks lumetkin alkaa sulamaan, sillä mun viherpiipertäjäkuume on aika korkealla. Ihan kiva että saa muutakin ajattelemisen aihetta ja tekemistä tolle vauvakuumelle! Jos vaikka raskautus helpommin ku ei mieti (eipä) niitä vauvoja koko ajan
Osallistuimpa muuten tohon Clearbluen suomi raskaaksi juttuun.Ootteko te muut meinanu osallistua? Vai oliks täällä jo puhetta siitä? :O